خبر خوش استخدامی برای نیروهای شرکتی وزارت بهداشت

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت به دغدغه‌ها و گلایه‌های نیروهای شرکتی وزارت بهداشت پاسخ داد.

متن پاسخ به شرح زیر است:

نیروهای شرکتی در راستای ماده ۲۲ آیین نامه اداری و استخدامی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و از طریق بخش خصوصی بکارگیری شده و با توجه به مفاد ماده ۲۳ آیین نامه مذکور نیروی انسانی بخش‌های غیردولتی که بر اساس مفاد این آیین نامه، تمام یا قسمتی از وظایف و تصدی امور موسسه را عهده دار می‌گردند، تحت پوشش کارفرمای غیردولتی بوده و موسسه تعهد و یا مسوولیتی در قبال این افراد ندارد. کارفرمایان این افراد موظفند با آنان مطابق قانون کار و تامین اجتماعی و سایر قوانین و مقررات مربوط رفتار کنند.

ضمنا افزایش حقوق و دستمزد این عزیزان با تصویب شورای عالی کار و ابلاغ از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط کارفرمای بخش خصوصی انجام می پذیرد.

علیرغم موارد پیشگفت و جهت ایجاد عدالت در پرداختهای نیروهای مذکور، افزایش حقوق و مزایای آنان طی بخشنامه شماره ۲۹۵۶/۲۰۹/د مورخ ۰۴/۰۵/۱۳۹۹ به دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان‌های وابسته به وزارت متبوع ابلاغ شد.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا امتیازاتی برای افرادی که مستقیما در بیمارستان در مقابله با بیماری کرونا فعالیت می کنند در آزمون استخدامی اعطا شده است که در آزمون های آتی در چهارچوب مقررات مربوطه اعمال خواهد شد.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده صفحه استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ