خبر برگزاری آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش تا اسفندماه

۴۱ نظر

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی جدید اعلام کرد : باید مجوز لازم را دریافت کنیم که در صورت تحقق، دی یا بهمن ماه اطلاع رسانی می‌شود و تعداد آن به میزان خروجی نیرو در سال ۹۷ بستگی دارد.

تاخیر۴ ماهه در پرداخت معوقات خرید خدماتی‌ها، جبران ۷۰ هزار ساعت کمبود نیرو
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری کلاس درسی بدون معلم شروع نشد و ۷۰ هزار ساعت کمبود نیرو از چند طریق جبران شد گفت: در پرداخت حقوق خرید خدماتی‌ها، چهار ماه تاخیر داریم که تلاش می‌کنیم به‌روز شود.

علی الهیار ترکمن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره راهکارهای جبران کمبود ۱۸۰ هزار نیروی انسانی در سال تحصیلی جاری اظهار کرد:‌ البته ۱۸۰ هزار کمبود معلم نداشتیم و کمتر از این تعداد بود. برای آنکه کمبودها را جبران کنیم با توجه به تحلیل هایی که انجام دادیم بسته‌ای را نهایی کردیم که بر اساس آن استفاده از نیروی حق‌التدریس به قوت خود باقی ماند و از حق التدریس آزاد و همچنین تدریس غیرموظف شاغلان بهره بردیم.

وی افزود: علاوه بر این، مجوز جذب ۵۰۰۰ سرباز معلم را از ستاد کل نیروهای مسلح گرفتیم.

افزایش ساعات تدریس فرهنگیان بازنشسته از ۸ به ۱۴ ساعت

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه از ظرفیت‌های بازنشستگان نیز استفاده شد گفت: قبلا هر بازنشسته بیشتر از هشت ساعت نمی‌توانست تدریس کند اما با مجوزی که دریافت کردیم این میزان به ۱۴ ساعت در هفته ارتقاء یافت. فرهنگیان عمدتا از سنین جوانی وارد دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی و سپس مدارس می‌شوند و بعد از ۳۰ سال که به پختگی می‌رسند باید بازنشسته شوند و بروند. تلاش می‌کنیم بخوبی از این ظرفیت استفاده کنیم.

الهیار ترکمن افزود: در مجموع ۷۰ هزار ساعت کمبود نیرو را از طریق سرباز معلم، حق التدریسی، تدریس بازنشسته‌ها و خرید خدماتی‌ها پر کردیم؛ البته هنوز در پرداخت حقوق خرید خدماتی‌ها با یک عقب ماندگی روبروییم و با ردیف اعتباری که ایجاد شده اکنون فقط یک تاخیر چهارماهه داریم که تلاش می‌کنیم به‌روز شود. خوشبختانه در سال تحصیلی جدید کلاس بدون معلم نداشتیم.
اطلاع‌رسانی در خصوص برگزاری آزمون استخدامی تا اسفندماه

وی درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی جدید نیز گفت: باید مجوز لازم را دریافت کنیم که در صورت تحقق، دی یا بهمن ماه اطلاع رسانی می‌شود و تعداد آن به میزان خروجی نیرو در سال ۹۷ بستگی دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به لایحه دائمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری اظهار کرد: لایحه دائمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری در مجلس است و تمام اولویت‌ها و امتیازاتی که در آن برای فرهنگیان درنظر گرفته شده باز هم نمی‌تواند نیازها را به طور کامل پاسخگو باشد.

الهیار افزود: هدف گذاری ما این است که در یک افق دو ساله، دو زیر نظام نیروی انسانی و تامین منابع مالی سند تحول بنیادین را به یک قانون اداری مالی خاص و در نهایت آن را به یک قانون دائمی تبدیل کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۱ نظر برای خبر برگزاری آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش تا اسفندماه

  • ا
    الهام
    ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۱۵
    سلام آزمون جدید آموزش و پرورش چه زمانی شروع میشه
    • م
      معظمه
      ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۱۴
      سلام من از سال 91 مربی پیش دبستانی در مدرسه غیر دولتی هستم خواستم بدونم اخبار استخدام پیش دبستانی شامل من میشه در ضمن کارشناسی ارشد ادبیات فارسی هستم لمیدی به قبولی ازمون نداره اخه همش تک ظرفیتی هست
      • پ
        پریسا
        ۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۰۵
        سلام
        من فوق لیسانس ریاضی ام سه سال توی مدرسه غیرانتفاعی با ماهی 200 تومن بیگاری میکشم دیگه خسته شدم لطفا دبیری ریاضی استان قزوینم لحاظ کنید.هر چقدرم میگذره شرایط سنی میاد وسط.کی میخواد جواب مارو بده.
        • پ
          پریسا
          ۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱
          سلام
          من فوق لیسانس ریاضی دارم سه سال توی مدرسه غیرانتفاعی با حقوق ماهی 200 تومن بیگاری میکشم.دیگه خسته شدم ازتون خواهش میکنم امسال دبیری ریاضی استان قزوین رو هم لحاظ کنید.نمیدونم کی میخواد جواب ماهارو بده.
          • ا
            اقبال
            ۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۰۰
            متاسفانه بنده چهار بار از مصاحب. رد شدم
            • .
              .و.
              ۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹
              سلام
              چرا مسولین مربوطه برای معلمی درس علوم تجربی و درس جغرافیا از رشته مهندسی طبیعت و مهندسی منابع طبیعی استفاده نمی کنند
              • س
                سحر
                ۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۲۳
                خدایی چرا اذیت میکنید دو ساله ک با تراز ۶۶و۷۶چون نفر دومم رد شدم بعد این همه کمبود نیرو دارن چرا مسولین نمیدونن ما با چه زحمتی میخونیم و امید ب کار داریم دوسال مادرو پدر کارگرمو ناامید کردم خورد شدم دو سه سال عمرم تباه شدبیکار تو‌خونه ا سرده شدم ازاین همه تلاش بی نتیجه خیلیا با ترازای پایین قبول میشن فقط من بد شانسم فقط ارزو دارم قبول بشم خنده رو لب پدری ک ۶۰سالش شده و عنوز کارگری میکنه بشینه من تلاش کردم نتیجم عالی بود مسولینن ک نفردوم رد میکنن ب این بهانه ک هر سال ازمون بزارن وگرنه تو ی شهر تراز بیست قبول میشه ی جای دیگه تراز ۷۶رد میشه خدایا کجایی
                • س
                  سمیه
                  ۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۹
                  دوست عزیز خدابزرگه.هممون وضعیتمون همینه.نیازمند کار هستیم.تلاش کن ایشالله یه روزی باعث شادی خونواده بشی.
                  • ر
                    رضا
                    ۳ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۴۱
                    با سلام همگی، بنده نیز با سحر خانم موافقم، تا آزمون فراگیر ۳ در انتخاب شغل محل ۴ اولویت وجود داشت، که یک اولویت اصلی و سه انتخاب بعدی هم وجود داشت که شانس قبولی را بیشتر میکرد. ولی متاسفانه از آن زمان به بعد تک انتخابی شد، و چه بسا شغل محلی که شرکت کننده ای ندارد ظرفیتش خالی میماند، خیلی خوب میبود مثل آزمونهای فراگیر۳وقبل از آن چند انتخابی میشد. باتشکر
                    • ص
                      صابر
                      ۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۰۵
                      سلام واقعا درست میگین درود برشما احسنت ان شالله تعالی قبول میشین....ان شالله میتونم کمکتون کنم قبولبشین
                      • ص
                        صابر
                        ۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۰۵
                        سلام واقعا درست میگین درود برشما احسنت ان شالله تعالی قبول میشین....ان شالله میتونم کمکتون کنم قبولبشین
                        • ف
                          فاطمه
                          ۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۳۶
                          سلام منم دقیقا شرایط شما رو دارم با این تفتوت ک من ۳بار در ازمون قبول شدم ولی بعد از مصاحبه رد واقعا دیگه امیدی واسه خوندن ندارم منم از بهترین روزای زندگیم گذشتم.دوران خوش عقد و نامزدیم فقط تواتاق درس خوندم هر بار ک قبول نشدم باعث ناراحتی و غصه ی عزایزای زندگیم شدم...سه سالی ک من وقت گذاشتم الان باید بهترین دانشگاه ارشدمم تموم کرده بودم .دوستامتوی شهرای دیگه با ی بار قبولی در ازمون معلم شدن و من هنوووووز بیکار افسرده ناامید و خسته از هر چی درس و کتاب...
                          • r
                            raha😢
                            ۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۲۳:۲۶
                            من الانم سه باره قبول میشم ولی هر بار مصاحبه رد میشم خدا میدونه چقد زحمت کشیدم و بدترین جای داستان اونجاس که بقیه فکر میکنن تو توانایشو نداری و یا زحمت نکشیدی و باید سرتو پایین بندازی

                        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                        ثبت پاسخ