جذب ۲۳۱ معلم از طریق آزمون استخدامی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

۱ نظر

جلسه هم اندیشی اعضای ستاد ستاد استانی و کارگروه اجرایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد و دانشگاه فرهنگیان پیرامون آزمون استخدامی آموزش وپرورش در سال ۱۴۰۱ باحضور معاونین آموزش و پرورش استان. معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان، رئیس پردیس شهید ایزدپناه و نمایندگان سازمان مدیریت ، بهزیستی، بنیاد شهید و ثبت احوال و سایر اعضا برگزار شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی و انجام مصاحبه ۲۳۱ نفر معلم جذب آموزش و پرورش خواهند شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ ایمان سبحان نژاد در این جلسه بر رعایت قانون در تمام فرایندهای انجام مصاحبه و گزینش تاکید کرد و گفت: با توجه به نقش و تاثیر گذاری معلم در شکل گیری شخصیت ، تربیت و آموزش، دانش آموزان لازم است با نهایت دقت و منطبق با شیوه نامه ها و دستورالعمل ها صلاحیت های افراد بررسی شود.
وی گفت: افراد مصاحبه گر با نگاه تخصصی و عالمانه به همه شاخصها توجه نموده تا شایسته ترین افراد برای حرفه معلمی گزینش شوند.
حجت الاسلام جابری نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان نیز در این جلسه گفت: معلم در زندگی تک تک افراد جامعه نقش کلیدی و مهمی دارد که باید با رفتار مسولانه و حساسیت صلاحیت و شایستگی افراد پذیرش شده بررسی شود .

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: تلاش دانشگاه فرهنگیان بر این است که با نهایت دقت و حساسیت مصاحبه پذیرفته شدگان نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش وپرورش را به نحو شایسته ای انجام دهد.
عبدالصالح رضا زاده گفت: تشکیل پرونده پذیرفته شدگان در حیطه اداره کل آموزش وپرورش استان هست که انتظار می‌رود پرونده ها را بی عیب نقص تحویل دانشگاه دهند.
وی گفت: مکان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان خواهد بود که آدرس دقیق آن پس از اعلام نتایج اولیه اطلاع رسانی خواهد شد.
وحید بادغن رئیس امور اداری و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: پس از اعلام نتایج اولیه طبق برنامه زمانبندی شده پرونده پذیرفته شدگان در اداره کل آموزش وپرورش استان تشکیل و جهت انجام مصاحبه به دانشگاه فرهنگیان ارسال خواهد شد.
وی گفت: همه مدارک و مستندات پذیرفته شدگان با دقت بررسی خواهد شد تا حقی از کسی ضایع نشود
بادغن افزود: سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران و معلولان در این آزمون نیز لحاظ شده که قطعا با همکاری بنیاد شهید و سازمان بهزیستی اصالت مدارک آنان استعلام خواهد شد.
در این جلسه اعضای حاضر با تبادل نظر و هم اندیشی نظرات سازنده وموثر خویش را جهت انجام بهتر ومطلوب مصاحبه‌ استخدامی پذیرفته شدگان آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کردند.

منبع : آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد

برای مشاهده صفحه استخدام لحظه به لحظه آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای جذب ۲۳۱ معلم از طریق آزمون استخدامی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

  • ا
    امیرحسین
    ۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۴۲
    30روزشد40روز
    آقااعلام کنین این نتایج رو بفهمیم چند چندیم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ