جذب ۲۲۸۸ نفر در آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی

مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی از جذب دو هزار و ۲۸۸ نفر در آزمون استخدامی این وزارتخانه خبر داد و گفت: شایسته‌سالاری و عدالت‌محوری در آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی مد نظر قرار گرفته است.


به گزارش بازارکار از وزارت جهاد کشاورزی، جواد اسماعیلی در خصوص چگونگی حضور وزارت جهاد کشاورزی در نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۰ اظهارداشت: دفترچه این آزمون در ۲۷ بهمن ماه منتشر شد و زمان اتمام ثبت نام در این دوره از آزمون استخدامی از روز دوشنبه ۲ اسفند به روز جمعه ۶ اسفند تغییر یافت.
وی افزود: متقاضیان اشتغال در وزارت جهاد کشاورزی می توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.
مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی در خصوص میزان و چگونگی حضور وزارت جهاد کشاورزی در آزمون استخدامی کشور، گفت: تمام تلاش ما و سایر دست‌اندرکاران در این وزارتخانه بر این امر استوار بوده که در این آزمون بتوانیم با رعایت دو اصل شایسته‌گزینی و عدالت‌محوری در جذب و استخدام، زمینه‌های حضور جوانان متخصص، خلاق و متعهد به مبانی توسعه ایرانی اسلامی را فراهم آوریم.
وی اظهار امیدواری کرد؛ پس از اعلام نتایج آزمون شاهد تحول و تحرک روزافزون در کلیه بخش‌های وزارتخانه در اقصی نقاط کشور باشیم.
اسماعیلی در خصوص میزان سهمیه اختصاص یافته به وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: با تلاش صورت گرفته از مجموع دو هزارو ۲۸۸ نفر سهمیه جذب در نظر گرفته شده، برای ستاد وزارت و سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها یک هزار نفر، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری ۸۶۰ نفر، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ۳۰۰ نفر، سازمان دامپزشکی ۹۰ نفر، سازمان امور اراضی هشت نفر و شرکت شهرک‌های کشاورزی ۳۰ نفر سهمیه در نظر گرفته شده است.
به گفته وی، با توجه به میزان خروجی نیروها ناشی از بازنشستگی و اضافه شدن وظایف و ماموریت‌ها این سهمیه پاسخگوی نیازهای متنوع نیروی انسانی در وزارت جهاد کشاورزی نیست، اما گام امیدبخشی است که در دولت انقلابی و مردمی برداشته شده است.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد کشاورزی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ