جذب ۲۰۰ نیروی جدید در دادگستری لرستان تا پایان فروردین ۱۴۰۲

معاونت منابع انسانی دادگستری لرستان از جذب ۲۰۰ نیروی جدید تا پایان فروردین ۱۴۰۲خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، فیض اله شیرزادی با اعلام این خبر گفت : پایان فروردین ماه ۱۴۰۲ تعداد ۲۰۰ نفر از افرادی که در آزمون سراسری ۱۴۰۰،در مراحل آزمون و مصاحبه قبول شده بودند، در دادگستری لرستان جذب خواهند شد.

وی افزود: در آزمون سراسری که برای جذب نیرو در سال گذشته برگزار گردید تعداد ۵ هزار نفر شرکت نمودند که از این تعداد، ۴۰۰ نفر به مرحله مصاحبه راه یافتند.
شیرزادی بیان داشت: در مرحله مصاحبه افراد قبول شده، در پایان ۲۰۰ نفر در عنواین مختلف دادگستری لرستان نمره نهایی و قبولی خود را کسب نمودند و این افراد تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۲ در دادگستری استان لرستان مشغول به کار خواهند شد.

معاونت منابع انسانی دادگستری لرستان گفت: خوشبختانه با تدابیر و مدیریت خوب دکتر رزم مدیرکل دادگستری لرستان اقدامات خوبی جهت توسعه فرهنگ قضا و عدل در سطح استان صورت گرفته، که با تغییر روسای سابق شهرستان های لرستان شاهد خروجی این اقدامات خواهیم بود.

شیرزادی افزود: لرستان با توجه به اینکه دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خدادای میباشد، و برای سرمایگذاری و اشتغال که از دغدغه های دکتر رزم و دیگر مسئولان استان میباشد، دستگاه قضایی لرستان با تمام وجود حامی سرمایگذاری و اشتغال در لرستان میباشد و از تولید کنندگان فعال در حوزهای مختلف نیز حمایت خواهیم کرد.

منبع : خبرآنلاین

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ