جذب ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر در لرستان

معاون استاندار لرستان، از جذب ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، گودرز امیری در جلسه بررسی مشکلات اقتصادی شهرستانهای سلسله و دلفان که با حضور نماینده مردم این شهرستان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: در استان لرستان تمامی نمایندگان از تمام ظرفیت خود در راستای توسعه استان و حمایت از دولت استفاده می‌کنند.

وی در ادامه گریزی نیز به وضعیت پرداخت تسهیلات در استان زد و افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته شاهد پرداخت تسهیلات مناسبی در حوزه‌های مختلف در استان هستیم به عنوان نمونه در حوزه تسهیلات اشتغال فراگیر از ۲۲۰ میلیارد تومان سهم استان، ۱۱۰ میلیارد تومان جذب شده و منتظر اعلام بخش دوم پرداخت تسهیلات هستیم.

معاون استاندار لرستان، بیان کرد: همچنین در حوزه پرداخت تسهیلات به مناطق محروم استان لرستان ۴۰ میلیارد تومان سهم داشت که با توجه به جذب ۱۰۰ درصدی این اعتبارات توانستیم ۲۵ میلیارد تومان دیگر جذب کنیم.

امیری، در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات رونق تولید در لرستان نیز، افزود: سهم کلی در نظر گرفته برای استان لرستان در حوزه تسهیلات رونق تولید حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۳۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده و بخشی از این میزان پرداخت شده و مابقی نیز در دستور کار قرار دارند.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری لرستان اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ