جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی‌ تعزیرات تا پایان اردیبهشت

۲ نظر

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از آغاز طرح ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سید یاسر رایگانی روز یکشنبه در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: تمرکز گشت های تعزیرات بر رصد بازار و توزیع اقلام ضروری و عمومی در ماه مبارک رمضان است و کالاها باید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به دست مصرف کنندگان برسد.

وی ادامه داد: این طرح از امروز آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی‌ تعزیرات تا پایان اردیبهشت
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره آخرین وضعیت جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی‌ تعزیرات گفت: ۲۵۰ نفر از افرادی که سال گذشته در آزمون استخدامی پذیرفته شده اند حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه قطعا شروع به کار خواهند کرد.
شرکت های فعال در فضای مجازی موظف به مرجوع کردن کالا هستند
رایگانی درباره خرید در فضای مجازی به شهروندان گفت: با توجه به شرایط قرنطینه بیشتر خریدهای هموطنان به صورت غیرحضوری و تلفنی یا در فضای مجازی انجام می شود و از اینکه این بخش از کسب و کارها رونق می‌گیرد خوشحال هستیم اما مشروط بر اینکه حقوق مصرف‌کنندگان هم رعایت شود.
وی اظهارداشت: شرکت های فعال در فضای مجازی موظف به مرجوع کردن کالا هستند و اگر مشتری هنگام تحویل کالا متوجه شود که کالای سفارش داده شده با کالایی که تحویل می گیرد متفاوت است شرکت تامین کننده موظف است کالا را با هزینه خودش پس بگیرد.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی به شهروندان توصیه کرد از فروشگاه های مجازی خرید کنند که فضای واقعی و فیزیکی آن فروشگاه را می شناسند.
گران‌فروشی نان را به تعزیرات اعلام کنید
وی درباره افزایش قیمت نان گفت: طبق اعلام دولت افزایش قیمت حتی در آرد نانوایی های ازادپز هم وجود ندارد که گرانفروشی در نان داشته باشیم و اگر شهروندان مصداق فروش اجباری با قیمت بالا را مشاهده کردند به تعزیرات اعلام کنند.
تعزیرات مرجع رسیدگی به تخلفات در پمپ بنزین ها است
رایگانی درباره تخلفات پمپ بنزین ها هم گفت: تعزیرات مرجع رسیدگی به تخلفات در پمپ بنزین ها است و همزمان با سهمیه بندی اعلام آمادگی رسیدگی به تخلفات را مطرح کردیم و امیدوارم شرکت پخش فرآورده های نفتی به عنوان مرجع ناظر و کشف تخلف در این زمینه ما را یاری کنند.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی‌ تعزیرات تا پایان اردیبهشت

  • ف
    فرزاد
    ۷ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۵۲
    اقای ...گفتن اخراردیبهشت شروع بکارما است پس چی شد .بازهم بدقولی .چرا ازسال 97تاکنون بلاتکلیف ماندیم.
    • م
      مطلح
      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰
      خیلی ممنون از اطلاع رسانی تون

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ