جذب نیرو در نیروی انتظامی زنجان

۱ نظر

رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: فرماندهی انتظامی استان زنجان، در مقطع درجه‌داری نیرو جذب می‌کند.


حمیدرضا خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان از بین جوانان مومن، متعهد و علاقه‌مند به خدمت در ناجا برای تکمیل کادر درجه‌داری به صورت پیمانی پنج ساله با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی در همه رشته‌ها استخدام می‌کند.
ی افزود: داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام و یا دریافت اطلاعات بیشتر به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان زنجان به نشانی زنجان بلوار ۲۲ بهمن ضلع جنوبی ستاد فرماندهی انتظامی استان، روبه‌روی پارک ملت ساختمان امام رضا(ع) طبقه اول مراجعه کنند.
رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه حداکثر سن استخدام برای داوطلبان مقطع درجه‌داری ۱۹ سال است، گفت: دارندگان کارت پایان خدمت وظیفه عمومی، بسیجیان فعال (بالای یک‌سال عضویت) و پلیس افتخاری و خانواده جانبازان و کارکنان نیروهای مسلح، نخبگان و استعداد برتر، دارندگان مقام قهرمانی کشوری و بین‌المللی در رشته‌های ورزشی و علمی و حافظان قرآن کریم در اولویت استخدام هستند.
وی تصریح کرد: حداقل معدل داوطلبان استخدام مقطع درجه‌داری ۱۴ است و حداقل میزان قد داوطلب ۱۷۰ سانتی‌متر باشد و داشتن گواهینامه رانندگی و مدرک آشنایی با رایانه برای داوطلبان الزامی است.
لازم به ذکر است، مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان زنجان همه روزه در ساعات اداری آماده پاسخگویی به داوطلبان گرامی می‌باشد و داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.gozinesh.police.ir مراجعه کنند.

منبع : خبرگزاری فارس

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای جذب نیرو در نیروی انتظامی زنجان

  • م
    میلادچراغی
    ۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴
    جذب استخدام نیروانتظامی

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ