جذب نیروی امریه در سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برای تکمیل نیروی کارشناسی خود از فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی صنایع و فناوری اطلاعات، نیروی امریه جذب می‌کند.

به گزارش ایسنا، معاونت آموزش سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برای تکمیل نیروی کارشناسی در یکی از مراکز آموزش تخصصی کوتاه مدت خود در نظر دارد یک نفر کارشناس فناوری اطلاعات را به عنوان نیروی امریه جذب کند.

رشته‌های مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات؛ کارشناسی ارشد (اولویت با دانشگاه‌های دولتی می‌باشد) با معدل بالای ۱۶؛ مهارت‌ها و توانمندی‌های مورد انتظار: تسلط به زبان‌های برنامه‌نویسی شامل PHP, HTML, CSS؛ تسلط به وردپرس و ووکامرس؛ آشنایی کامل با حوزه UI/UX؛ آشنایی کامل با مباحث شبکه و زیرساخت‌های آموزش مجازی؛ تسلط به مباحث SEO؛ آشنایی کامل با مدیریت زمان و اولویت‌بندی کارها؛ سطح زبان انگلیسی متوسط به بالا؛‌ توانایی انجام کارگروهی؛ زمان اعزام تیرماه ۱۴۰۲ به بعد به عنوان شرایط متقاضیان اعلام شده است.

علاقه مندان و حائزین شرایط رزومه خود را تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به آدرس ایمیل jdsl.jsharif@gmail.com و یا tbahrami@jdsharif.ac.ir ارسال و با شماره ۰۲۱۶۷۶۴۱۶۷۶ تماس حاصل کنند.

همچنین پژوهشکده توسعه تکنولوژی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در نظر دارد برای تکمیل نیروی کارشناسی خود از فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی صنایع مقطع کارشناسی ارشد با شرایط: فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع مقطع کارشناسی ارشد؛ آشنایی با مفاهیم مدیریت پروژه و مدیریت فرایند؛ مسلط به کنترل پروژه و نرم‌افزارهای تخصصی مربوطه (بویژه نرم افزار MSP)؛ دارا بودن مهارت‌های ارتباطی و علاقمند به انجام کار تیمی، نیروی امریه جذب کند.

گفتنی است، داوطلبان، رزومه خود را تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به آدرس ایمیل resedu@jdsharif.ac.ir ارسال کنند. تاریخ احتمالی اعزام در رزومه مشخص شده باشد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ