جذب مشاورِ زن در کلانتری‌ها

۸ نظر

معاون نیروی انسانی تهران بزرگ با بیان اینکه هنوز ظرفیت استخدام نیرو در پلیس تکمیل نشده است از جذب مشاورِ زن در کلانتری‌ها خبر داد.


«سرهنگ ایوب گرامی» معاون نیروی انسانی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت جذب نیرو در نیروی انتظامی گفت: در حال حاضر امکان جذب نیروی خانم و آقا تا دو هزار نفر در نیروی انتظامی وجود دارد و هنوز ظرفیتی که برای جذب نیرو در نظر گرفته‌ایم، تکمیل نشده است.
وی با اشاره به افرادی که برای استخدام در نیروی انتظامی داوطلب هستند، ادامه داد: افرادی که به نیروی انتظامی مراجعه می‌کنند، باید شرایط لازم از جمله قد، وزن، مدرک تحصیلی و ... را دارا باشند.
معاون نیروی انسانی تهران بزرگ با اشاره به آزمون‌هایی که از افراد داوطلب استخدام در نیروی انتظامی گرفته می‌شود، گفت: این افراد باید در آزمون‌های علمی، پزشکی و ورزشی شرکت کرده و پس از آن مراحل بعدی یعنی مصاحبه و تحقیقات انجام می‌شود. در حال حاضر از افرادی که برای استخدام در نیروی انتظامی داوطلب شده‌اند، آزمون علمی کسب شده است و در حال انجام مراحل بعدی هستند.
سرهنگ گرامی با بیان اینکه سن در نظر گرفته شده برای داوطلبان حداکثر سن برای زنان ۲۳ سال و برای مردان ۲۵ سال است، تصریح کرد: از این افراد که شامل پلیس‌های زن و مرد هستند، برای پلیس‌های تخصصی مانند پلیس آگاهی، مواد مخدر، کلانتری‌ها، و ... براساس علاقه فرد و نیاز سازمان استفاده می‌شود.
وی یادآور شد: پس از طی مراحل و جذب این افراد آموزش‌های لازم از جمله آموزش‌های تخصصی، ورزشی و تیراندازی به این افراد ارائه می‌شود. هر ۴ سال نیز یک درجه به این افراد داده می‌شود. در بدو ورود به افرادی که با مدرک دیپلم وارد نیروی انتظامی می‌شوند، درجه گروهبان یکمی داده می‌شود و هر ۴ سال یک درجه به آنها داده می‌شود.
معاون نیروی انسانی تهران بزرگ درباره جذب مشاوران در نیروی انتظامی نیز خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برای نیروهای مشاور در مراکز مشاوره در کلانتری‌ها از نیروهای خرید خدمتی استفاده می‌کند. این نیروهای مشاور شامل تعداد محدودی خانم هستند که با مدرک حداقل لیسانس به کار گرفته می‌شوند.

منبع : خبرگزاری ایلنا

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸ نظر برای جذب مشاورِ زن در کلانتری‌ها

  • م
    محدثه
    ۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۲۳:۴۴
    سلام 26ساله هستم از زنجان دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی هستم برای ثبت نام باید چه مراحلی را طی کرد
    • ن
      نازنین
      ۱۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۶
      سلام من دانشجوی دکتری روانشناسی هستم درخواست مشاور افتخاری برای کلانتری داده بودم شش ماه قبل منو دعوت به مصاحبه کردن هم عقیدتی وهم حفا قبول شدم گفتن نتیجه رو فرستادیم تهران منتظر خبر باشید میخواستم روند جذب رو بدونم چه مراحل دیگه ای هست ممنونم
      • ف
        فرشته
        ۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۰۸
        لطفا اینک چطور میتونیم ثبتنام کنیم رو هم بگید.و اینکه اصلا واسه بانوان روز و چگونگی ثبتنام رو توضیح نمیدید فقط شرایط رو مینویسین ک تو همه سایت ها هست.
        مناز 18سالگی ک دیپلم داشتم دنبال این کارم و الان 23 سالمه و دارم در رشته آمار ریاضی لیسانس میگیرم اما هنوز نتونستم ثبتنام کنم ممنون میشم اگ راهنمایی کنید چه افسری چه درجه داری چه مشاوره مهم اینه ک نیرو انتظامی باشه.
        • ف
          فاطمه صرامی
          ۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸
          سلام من 19 سالمه ودوساله که پیگیرم میخواستم بدونم براورودبه دانشگاه امین براافسری بایدکنکوردادیانه ودیگه اینکه آیاپلیس زن به عنوان درجه داریاافسربراشهرستان خمینی شهرسهمیه دادن؟من سابقه بسیجی فعال دارم واینکه توی گردان بسیج هم هستم ممنون میشم اگه جواب بدین
          • ف
            فاطمه توسلی
            ۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۰:۵۱
            سلام
            خسته نباشید من علاقه شدیدی به پلیسی دارم وازاونجایی ک مدرکم دیپلم ومتولد68چون ترک تحصیل داشتم بدلیل نابینایی مادرم وخودم دبیرستان وپیش دانشگاهی ام را بدون دبیرامتحان دادم و دانشجومامایی ام ودرمرخصی ایاراهی وجودداردلطفاراهنمایی کنیدبایدچیکارکنم
            • ن
              نیما علیزاده
              ۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۵
              من یک جوان 20ساله دیپلمه هستم و با مادرم زندگی میکنم و رشته ورزشی ام بوکس ارزو دارم برا مملکتم خدمت کنم در نیروی انتظامی در هر سمتی ک بود.
              • ش
                شکوفه طالبیان
                ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۳۷
                سلام آیا برای پلیس زن برای فرزندان جانباز شرط سن برداشته نمیشه و اینکه مدرک تحصیلی انها باید چی باشه
                • ف
                  فرزانه
                  ۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۱۱
                  معاونت نیروی انسانی انتظامی تهران باید دستگیر شود. من سال ها بیکارم حتی منو ثبت نام نکردن. خیلی وقته که منتظر استخدام رسمی پلیس زن بودم. من میخواستم پلیس شوم. حتی وقتی که29 خرداد اعلام کردن نیرو جذب میکنن برای تهران ولی من را ثبت نام نکردن. باید زندان باشه.

                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                  ثبت پاسخ