جذب سرباز امریه در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

تهران (پانا) - سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، فرصتی برای استفاده از ظرفیت سربازی مهندسان نخبه فراهم آورده و ۲۱۰ نفر از بین مهندسین نخبه مشمول، سرباز امریه جذب می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ صفرعلی یازرلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این سازمان با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: بر اساس مجوز صادر شده توسط ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص واگذاری خدمات کارکنان وظیفه به دولت جمهوری اسلامی ایران، درخواست‌ها و اقداماتی به منظور جذب سرباز امریه در ادارت کل انجام شد و برای سال پیش رو موافقت ۲۱۰ مشمول با رشته‌های مهندسی مورد نیاز سازمان نوسازی مدارس کشور اخذ شده است.

وی با اشاره به تلاش سازمان نوسازی مدارس کشور جهت ایجاد فرصتی برای استفاده از ظرفیت سربازی مهندسان نخبه کشور در جهاد مدرسه‌سازی افزود: بر این مبنا سهمیه مشمولین وظیفه برای رشته‌های مهندسی عمران، معماری، مهندسی برق، مکانیک، نقشه‌برداری و فناوری اطلاعات به ادارات کل نوسازی مدارس استان تخصیص یافت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور در خصوص شرایط عمومی جذب سرباز امریه بیان کرد: اولویت جذب شامل متقاضیانی می‌شود که ازشرایطی چون تاهل، تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی، حافظان قرآن کریم، بستگان درجه یک خانواده شهدا، جانبازان و یا آزادگان و ایثارگران، افراد ممتاز علمی، فرهنگی و هنری، هیات علمی و امدادگر برخوردار بوده و یا معاف از رزم شده باشند.

وی در پایان با تاکید بر فرصت‌آفرینی سازمان نوسازی مدارس کشور جهت بروز استعدادهای جوانان باایمان ایرانی در این طرح، یادآور شد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها مراجعه کنند.

منبع : پانا

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ