جذب امریه سربازی در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان آغاز شد

به گزارش بازارکار، مسئول روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از اغاز مرحله سیزدهم جذب امریه سربازی در این اداره کل خبر داد و گفت: متقاضیان خدمت امریه سربازی می توانند از تاریخ ۱۹ الی ۲۶ آذرماه در سامانه امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نام‌نویسی کنند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمدرضا کاشانی گفت: نام نویسی برای امریه سربازی از تاریخ ۱۹ آذرماه آغاز شده و تا ۲۶ آذرماه ادامه دارد و افرادی که در این مدت ثبت نام کرده باشند در صورت پذیرش در مصاحبه وزارت مذکور و پس از دوره آموزشی مابقی دوره را در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان خواهند گذراند.
وی با اشاره به رشته های مورد قبول در این مرحله تصریح کرد: افراد با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا و با توجه به نیازمندی های پرسنلی ستاد و دستگاه های تابعه وزارت، رشته های تحصیلی حقوق، اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیت فضای سایبری، مهندسی برق و بیوانفورماتیک در مقاطع فوق جذب می شوند.
مسئول روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان خاطرنشان کرد: متقاضیان استفاده از سهمیه امریه در صورت فراغت از تحصیل، ابتدا نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام و پس از پذیرفته شدن نهایی، باید برای دریافت برگه اعزام به خدمت اقدام کنند.
کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به سامانه http://amrieh.ict.gov.ir/SitePages/Home.aspx امکان پذیر است.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار امریه سربازی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ