ثبت نام اینترنتی متقاضیان استخدامی پلیس استان البرز

۲ نظر

رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی البرز از آغاز ثبت نام اینترنتی متقاضیان استخدامی پلیس خبر داد.

سرهنگ جلالی گفت: با توجه به رویکرد هوشمندسازی پلیس هسته گزینش و استخدام فراجا به منظور فراهم آوردن زمینه ثبت ناممتقاضیان استخدامی پلیس در سراسر کشور و دسترسی آسان جوانان مومن و متعهد به ثبت نام اولیه، اقدام راه اندازی سامانه ثبتنام بصورت اینترنتی درسال ۱۴۰۱کرده است .

او می گوید: متقاضیان با ورود به سایت www.gozinesh.police.ir نسبت به ثبت نام با کد ملی خود اقدام و نام کاربری (کدملی) وکلمه عبوراخذ نمایند و پس از ثبت مشخصات هویتی خود کد رهگیری دریافت نمایند.

رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی البرز گفت: در این سامانه شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام قبل از ورود بهسامانه درج شده است، لذا توصیه می شود داوطلبین عزیز با دقت این شرایط را مطالعه نموده وچنانچه دارای واجد شرایط بودند نسبتبه ثبت نام اقدام نمایند در غیر این صورت در سیرمراحل بعدی گزینش قرار نخواهند گرفت .

سرهنگ جلالی گفت: هر کد ملی فقط یک بار می تواند در سایت ثبت نام کند و داوطلبینی که در گذشته ثبت نام داشته اند قادر به ثبتاطلاعات نخواهند بود و بایستی به هسته گزینش و استخدام استان مراجعه کنند.

رئیس اداره گزینش و استخدام پلیس البرز می گوید: پس از اتمام ثبت نام داوطلبین با اخذ کد رهگیری می توانند برای سایر مراحلگزینشی به اداره گزینش این فرماندهی مراجعه نمایند .

او گفت: ثبت نام در این سایت رایگان بوده و داوطلبین نباید تحت هر عنوانی از قبیل مشاوره و... وجهی را پرداخت نمایند و درصورتموارد مشابه موضوع را به گزینش استان اطلاع دهند.

سرهنگ جلالی گفت: گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان البرز همه روزه پذیرای متقاضیان عزیز بوده و از بین داوطلبان واجدشرایط در سال ۱۴۰۱ استخدام می کند که این عزیزان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کرج، میدان توحید، ابتدای بلوار بلالهسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان البرز مراجعه کنند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای ثبت نام اینترنتی متقاضیان استخدامی پلیس استان البرز

  • a
    abolfazl
    ۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۵۶
    سلان از استان های دیگه هم میشه شرکت کرد یا فقط بومی البرز؟
    • م
      میثم
      ۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۱۷
      سلام از استان های دیگر هم میشه برای البرز ثبت نام کرد یا فقط باید بومی استان البرز باشن؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ