تکلیف استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه سریع تر مشخص شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، با بیان اینکه زمان تحقق وعده مسئولان برای استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه فرا رسیده است تاکیدکرد که نمایندگان مجلس برای ایجاد ردیفی در بودجه ۹۹ جهت تحقق این مهم اقدام خواهند کرد.


حسین رضازاده درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد انتقاد تعدادی از پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۹۶ قوه قضائیه پیرامون انتشار اخباری مبنی بر عدم تعیین اعتبارات لازم برای استخدام آنها در لایحه بودجه ۹۹ برغم وعده‌هایی که در این خصوص داده شده بود، گفت: مشکل تامین اعتبارات لازم برای استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۹۶ قوه قضائیه باید در بودجه ۹۹ حل شود، ضمن اینکه در این مورد هم قوه قضائیه و هم دولت باید از این افراد حمایت کنند تا تعیین تکلیف شوند.
فرصتی برای تصمیم‌گیری جهت تعیین تکلیف پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه باقی نمانده است
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: فرصتی برای تصمیم‌گیری در مورد تعیین تکلیف این افراد باقی نمانده است تا بخواهند مجدد زمانی را برای بررسی بیشتر تعیین کنند، چرا که آنها مدت زمان طولانی را در انتظار تصمیم‌گیری مسئولان مربوطه بوده‌اند و هم‌اکنون وقت عمل فرا رسیده است.
این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: چند ماه گذشته وزیر دادگستری و مسئولانی از دستگاه قضایی و دولت در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس حضور پیدا کردند و قول دادند تا مشکل پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه سال ۹۶ را به سرعت رفع کنند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اعضای کمیسیون هیچ بهانه‌ای برای موکول کردن استخدام این افراد به زمانی دیگر را نمی‌پذیرند، ضمن اینکه اگر در لایحه بودجه ۹۹ نیز ردیفی برای تحقق این مهم تعیین نشده است باید در قالب پیشنهاد مطرح شده تا مشکل این افراد برطرف شود و به طور قطع اعضای کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس به این موضوع ورود پیدا خواهند کرد.

منبع :خبرگزاری خانه ملت

برای مشاهده صفحه استخدام قوه قضاییه اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ