توصیه نامه بهداشتی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

مدیریت امور پردیس های فرهنگیان استان مرکزی با صدور اطلاعیه ای توصیه نامه بهداشتی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان که زمان مراجعه برای مصاحبه داوطلبان می بایست رعایت نمایند، را ابلاغ کرد


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، متن اطلاعیه مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی بدین شرح می باشد:
کلیه پذیرفته‌شدگان ضمن استفاده از ماسک حداقل فاصله‌گذاری اجتماعی (۱/۵ متر) را رعایت نمایند.
از تجمع در قسمت های مختلف مرکز مصاحبه خودداری گردد.
استفاده از خودکار شخصی توسط مراجعه‌کنندگان الزامی می باشد­.
کلیه پذیرفته‌شدگان موظف‌ هستند قبل از ورود به محل مصاحبه فرم خود اظهاری مبنی بر عدم وجود علائم بیماری کوید ۱۹ را تکمیل و تحویل نمایند. (در مرکز مجری مصاحبه ارائه می شود)
باتوجه به این‌که در شرایط کنونی امکان پذیرایی نمی‌باشد توصیه می گردد مراجعه‌کنندگان در صورت نیاز بطری‌ آب و تغذیه شخصی به همراه داشته باشند.
توصیه می‌شود هر یک از مراجعه‌کنندگان محلول ضدعفونی کننده همراه داشته باشند.
ضروری‌ است پذیرفته‌شدگان وضعیت سلامت خود در سامانه سلامت به آدرس Salamat.gov.ir ثبت نموده و طبق دستور یا پیشنهاد داده شد در آن عمل نمایند.
با توجه به شرایط ویژه موجود و لزوم فاصله گذاری اجتماعی و به منظور حفظ سلامت داوطلبان ، عوامل اجرای مصاحبه ، مصاحبه گران و جلوگیری از انتقال بیماری، از ورود همراه با داوطلب به مرکز محل مصاحبه جلوگیری خواهد شد.
تذکر مهم: معرفی شدگانی که مبتلا به کوید۱۹ شده و درحالت قرنطینه و یا در بیمارستان بستری می باشند به شرطی که درطول مدت انجام مصاحبه، مدارک و مستندات پزشکی آنان، توسط والدین متقاضی و یا وکیل قانونی به اداره کل آموزش وپرورش استان مرکزی ارائه شود، مصاحبه از این گونه متقاضیان، حداکثر با گذشت یک ماه از آخرین روز مصاحبه، درصورت تایید سلامت وی توسط پزشک معتمد آموزش وپرورش استان، انجام خواهد شد.
در راستای صیانت از حقوق سایر متقاضیان آزمون، بعد از انقضای مهلت مقرر، اقدامی میسر نخواهدبود
داوطلبانی که از عینک طبی استفاده می نمایند هنگام مراجعه به مرکز مجری مصاحبه، عینک خودرا به همراه داشته باشند.

منبع : بازار کار

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ