توافق وزارت ورزش و جوانان با وزارت آموزش و پرورش برای استخدام قهرمانان

۲ نظر

حمید سجادی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: طی توافقی که بین آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان منعقد شد قهرمانان هر رشته که مشمول قانون سرباز قهرمان هستند می توانند جذب آموزش و پرورش می شوند و سقفی برای این جذب قهرمانان وجود نخواهد داشت و قهرمانانی که تمایل دارند می توانند به شکل دبیر ورزش فعالیت کنند.


وی افزود: تمایل ما این است که قهرمانان ما بتوانند در امر آموزش حضور پیدا کنند و در استعدادیابی کمک حال وزارت ورزش باشند و آن چیزی که در تیم‌های ملی یاد گرفته اند را در اختیار دانش آموزان علاقه من به ورزش بگذارند. قهرمانان ما می توانند حلقه وصل خوبی بین دانش آموزان و وزارت ورزش باشند و استعدادها را شناسایی کنند. این یک اتفاق بسیار بزرگ و خوب است که با همکاری معاونت های دو وزارتخانه انجام شد.

همچنین در نشست امروز وزیر ورزش با روسای فدراسیون‌ها، انتخاب سه عضو جدید شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شدند.

در این رای‌گیری سید حسن طباطبایی، حسین ثوری و عباس اورسجی روسای فدراسیونهای کاراته، بوکس و کبدی برای یک سال به عنوان سه عضو جدید شورای برون مرزی انتخاب شدند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده صفحه ی استخدام وزارت ورزش و جوانان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده صفحه استخدام لحظه به لحظه آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای توافق وزارت ورزش و جوانان با وزارت آموزش و پرورش برای استخدام قهرمانان

  • ا
    ازاده
    ۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۴۶
    پس برای معلم شدن اول باید قهرمان بشیم... عالیه
    • ا
      الهام
      ۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۹
      سلام قهرمان کشوری یا برون مرزی؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ