تنظیم قانون کار و طبقه بندی مشاغل در دستور کار وزارتخانه است

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تسهیل کار و تولید گفت: تنظیم روابط بین کارفرما و کارگران و قانون کار و طبقه بندی مشاغل در دستور کار وزارتخانه قرار دارد.


به گزارش خبرنگار مهر، علی حسین رعیتی فرد ظهر یکشنبه در مراسم کارگری ایام الله دهه بصیرت و گرامی داشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها که در شهرک صنعتی ورامین و با حضور، امام جمعه موقت ورامین، معاون فرماندار ورامین، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران، و جمعی از کارگران این شهرک برگزار شد ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره آیت الله مصباح یزدی و شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی به مدیریت جهادی تاکید داشتند و خودشان مسائل و مشکلات را جهادی پیگیری می‌کردند.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: نحوه شهادت ایشان نشان دهنده همان مدیریت جهادی بود که در تمامی مناطق برای عملیات حضور داشتند و امروز نیازمند چنین تفکر و روحیه ای هستیم.
رعیتی فرد دشمن شناسی و جنگ شناختی را لازمه زمان کنونی دانست و تصریح کرد: دشمن در فضای مجازی تلاش دارد تفکر و شخصیت شهید سلیمانی ترند و برند نگردد، ما نیز باید در این فضا با تبیین دشمنی‌های صورت گرفته مقابله به مثل کنیم.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: دشمن جدی مردم ایران یعنی آمریکا تلاش دارد جلوه‌ای حق به جانب به خود بگیرد ولی این دشمن و اقدامات آن بر علیه ملت ایران مسبب تمامی مشکلات کنونی ما است.
وی تحریم اقتصادی را اسلحه کنونی دشمنان بر ضد مردم ایران دانست و بیان داشت: در زمانی ما خیلی از نیازهای خود را از خارج وارد می‌کردیم اما به سبب تلاش‌ها و همت تولید کنندگان این مشکلات به حداقل رسید اما دشمن دست از کار نکشید و با تحریم ظالمانه جنگ اقتصادی را به ما تحمیل کرد.
رعیتی فرد عنوان کرد: تلاش ارکان دولت و وزارت کار بر این است چرخ تولید هیچ کارخانه‌ای به سبب مشکلات تولید از کار نیفتد.
معاون کار وزیر کار با مهم خواندن رسیدگی به وضعیت معیشت قشر زحمت کش کارگر گفت: به عنوان دولت دنبال حل کردن دغدغه حقوق و دستمزد، و معیشت جامعه کارگری هستیم و در جلسات شورای عالی کار این معضلات را به حداقل ممکن خواهیم رساند، در حوزه اشتغال ظرفیت‌ها به خط شده است تا وعده‌های ایجاد اشتغال مهارت محور داده شده طبق زمان بندی به مرحله اجرا برسد.
وی به دیگر اقدامات پیش بینی شده در حوزه تسهیل کار و تولید اشاره داشت و افزود: تنظیم روابط بین کارفرما و کارگران و قانون کار و طبقه بندی مشاغل از کارهایی است که در این وزارتخانه در آینده نزدیک پیگیری خواهد شد.
رعیتی فرد در پایان گفت: حرکت ۹ دی و مولفه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی باید مرور شود و ولایت پذیری اعتقادی، وحدت درونی، خدمت رسانی بی منت به مردم، تکریم خانواده شهدا، جامعه نگری عمیق شهید سلیمانی به عنوان رهرو و مسیر مستقیم برای همگان شود.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار قانون کار اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ