تمام سربازان نیروی انتظامی استان بوشهر باید آموزش مهارتی ببیند

۵ نظر

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: باید تا سال ۱۴۰۱ آموزش‌های مهارتی به تمام سربازان در فرماندهی نیروی انتظامی استان بوشهر ارائه شود.


به گزارش خبرنگار مهر، سردار خلیل واعظی ظهر یکشنبه در آئین افتتاح کارگاه مهارت‌آموزی عکاسی سربازان در نیروی انتظامی بوشهر اظهار داشت: در مجموعه نیروی انتظامی معتقد هستیم که دانش وقتی به مهارت منجر شود، ارزشمند می‌شود.
وی به نقش مهارت‌آموزی در ایجاد اشتغال و کارآفرینی در جامعه اشاره و تصریح کرد: جوانان باید توان و شایستگی رزم را برای ورود به عرصه کسب‌وکار پیدا کنند که در این راستا آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش بسزایی ایفا می‌کند.
واعظی افزود: باید تا سال ۱۴۰۱ آموزش‌های مهارتی به تمام سربازان در فرماندهی نیروی انتظامی استان ارائه شود و هیچ سربازی بدون کسب مهارت ترخیص نشود.
فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر بابیان اینکه تاکنون بیش از ۲۵ کارگاه در یگان‌های نظامی نیروی انتظامی سطح استان فعال است، یادآور شد: توسعه بدون آموزش‌های مهارتی مفهومی ندارد و یکی از ضرورت‌ها و الزام‌های توسعه اقتصادی و تغییرات اجتماعی و فرهنگی، توجه ویژه به ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای تمام سربازان نیروی انتظامی استان بوشهر باید آموزش مهارتی ببیند

  • ج
    جواد رمضانی
    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۰۷
    سرلشگر باقری ادامه داد: همچنین قانون خدمت وظیفه عمومی به اصلاحاتی نیاز دارد، زیرا در طول این سال‌ها اکثر محدودیت‌ها برای سربازان در قوانین دیگر رفع شده است و این افراد برای اخذ گواهینامه، وام و اشتغال مشکلی ندارند. این در حالی است که 700 هزار نفر سالانه مشمول خدمت وظیفه عمومی می‌شوند، اما تنها نیمی از آنها به خدمت می‌روند.
    صحبتهای امروز اقای باقری 19خرداد 99
    • ج
      جوان ناکام
      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۰۶
      مسعولین محترم لطفا هر چه سریعتر این قانون سربازی رو تغییر بدید. جامعمون داره به شدت پیر میشه، جوون ها نمیتونن ازدواج کنن رو به فساد میارن، نمیتونن تو موقعیت تخصصی خودشون صاحب کسب و کار بشن. مادر ها همه داغدار این قانون هستند و خانواده ها به شدت تحت فشار. سربازی روبه فروش بزارید نه برای صرفا غایبین که بدتر همه رو‌بلاتکلیف کنه، برای همه به خصوص تحصیل کرده ها. امسال سال سختی هست برا همه با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات بیماری کرونا. ما منتظر تغییر هستیم و امیدواریم مسعولین هر چه زودتر این معضل رو حل کنن
      • م
        محسن
        ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۵۶
        با سلام
        بنده پرستارم و 45 روز دوره احتیاط رو بخاطر کرونا در بیمارستان گذروندم، گفته بودن که این دوره احتیاط رو مثل کادر به وظیفه ها حقوق پرداخت میکنن، خواستم ببینم کسی اینجا هست که چیزی دریافت کرده باشه؟
        • ج
          جوان ناکام
          ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۲
          میگن سردار کمالی رفته جاشون کس دیگه ای اومدن. با عرض تبریک خدمتتون عارضم که سردار عزیز ما که جوونیمون رفت الان 29 سالمونه غیبتم نداریم هم درس خوندیم هم کار کردیم اما با کسی که سوم ابتدایی هستیادر دوره ی پیش دبستانی هست خیلی از لحاظ اجتماعی فرقی نداریم خیلی از موقعیت های زندگیمو به خاطرسربازس از دست دادم. حتی اگر حساب کنید کسی که از افغانستان یاپاکستان به ایران مهاجرت کرده از لحاظ حقوق شهروندی و اجتماعی بیشتری داره از ما جوون های ایرانی که به هر دلیل نشد سربازی بریم. خواستم عرض کنم ما که جوونیمون رفت شما لااقل سربازی رو به فروش بزارید ما لااقل میانسالی خوبی داشته باشیم. با تشکر ویژه از مسعولین زحمت کش.
          • H
            Hamid lorestani
            ۱۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۴۷
            واقعا

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ