تغییر ساعت کار ادارات و تعطیلی برخی مدارس قزوین در پی آلودگی هوا

کارگروه اضطرار آلودگی هوای قزوین با صدور اطلاعیه‌ای از تغییر ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان و تعطیلی برخی مدارس طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا، براساس تصمیمات این کارگروه ساعت کار تمامی دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در روزهای یکشنبه و دوشنبه دوم و سوم بهمن ماه ساعت ۹ صبح آغاز و ساعت ۱۴ خاتمه پیدا می‌کند.

براساس این اطلاعیه مدارس شهرستان البرز به جز مدارس روستایی بخش محمدیه در این مدت تعطیل و آموزش ها به شکل مجازی پیگیری می‌شود. همچنین تمامی مدارس شهرستان آبیک به جز روستاهای آغچری، چناسک، شکرناب، خزنان، ابراهیم آباد، صمغ‌آباد و زیاران تعطیل و آموزش‌ها مجازی خواهد بود. مدارس شهر قزوین، اقبالیه و محمودآباد نمونه نیز در این مدت تعطیل و آموزش دانش آموزان آنها به شکل مجازی انجام می شود.

بر اساس این اطلاعیه، حضور عوامل اجرایی مدارسی که در این مدت غیر حضوری هستند الزامی نیست و سیستم گرمایشی این مدارس باید طبق شیوه‌نامه ابلاغی خاموش شوند. در این اطلاعیه همچنین آمده است، امتحانات دانشگاه‌ها طبق روال قبل برگزار خواهد شد و در صورت تداوم آلودگی محدودیت تردد خودروها به شکل زوج و فرد در سه شهرستان قزوین، آبیک و البرز از روز دوشنبه اجرا می‌شود.

وضع آلودگی هوای قزوین امروز شنبه براساس اطلاعات ایستگاه های سنجش استان با عبور از شرایط قرمز رنگ به بنفش و وضعیت بسیار سالم تبدیل شد.

منبع: ایرنا

 برای مشاهده آخرین اخبار ساعت کاری ادارات دولتی و بانکها اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ