تصویب ۱۲۰ طرح اشتغالزا در گیلانغرب

سرپرست فرمانداری گیلانغرب از تصویب ۱۲۰ طرح اشتغالزا با ۱۰۳ میلیارد ریال اعتبار در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، کوروش محمودیان روز شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلانغرب ، منابع تامین اعتبار برای اجرای این طرح ها را از محل اعتبارات اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری ذکر کرد و اظهار داشت: با بهره برداری از طرح های در دست اقدام در بخش های کشاورزی ، صنعتی و خدماتی ، زمینه اشتغال ۱۷۹ تن از افراد جویای کار منطقه فراهم می شود.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب اضافه کرد که از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۲ طرح با ۲۳۵ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۲۹۰ تن در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلانغرب به تصویب رسید که تاکنون حدود نیمی از تسهیلات مورد نظر به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.
محمودیان بیان کرد: در یکسال گذشته بیش از ۴۰۰ طرح با بیش از ۶ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۵۱۹ تن در این شهرستان به تصویب رسیده است.
وی بر لزوم تلاش همه دستگاه ها و همراهی بانک های عامل به منظور تحقق برنامه های دولت برای رفع معضل بیکاری و توجه به رونق اقتصادی منطقه تاکید کرد.
گیلانغرب با بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده صفحه استخدام استانداری گیلان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ