تشکیل هیاتی برای رفع موانع جذب پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه

سخنگوی قوه قضائیه در مورد تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار پذیرفته‌شده آزمون قوه‌قضائیه، گفت: هیاتی از سوی رئیس قوه قضائیه تشکیل شده است که بتوانیم موانع جذب این افراد را مرتفع کنیم.

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، چندی قبل تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من موضوعی را با عنوان«بلاتکیفی بیش از ۷ هزار پذیرفته شدگان کارکنان اداری قوه قضاییه» مطرح کردند.

غلامحسین اسماعیلی در پنجمین نشست خبری خود در خصوص تعیین تکلیف ۷ هزار نفری که در آزمون قوه‌قضائیه در سال ۹۶ پذیرفته شده‌اند، گفت: ما بر مبنای اذن قانونی که در برنامه ششم داشتیم آزمون استخدامی برگزار کردیم و بعد از اعلام نتیجه آزمون، با موانعی مواجه شدیم که بخشی از آن ناشی از اوضاع و احوال اقتصادی کشور و بخشی دیگر نیز ناشی از نامهربانی با دستگاه قضایی بود.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: این موانع سر راه استخدام کسانی که ما نیاز مبرم و جدی به جذب آنها داریم قرار گرفت اما تلاش می‌شود که این موانع برداشته شود و هیاتی از سوی رئیس قوه قضائیه تشکیل شده که بتوانیم این موانع را مرتفع کنیم و این افراد به جمع ما بپیوندند.

وی افزود: در گام اول کسانی که از قوه قضائیه منفک می‌شوند برای جایگیزینی‌شان از همین پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استفاده می‌کنیم و ان‌شاءالله با پیگیری‌‌های انجام شده این تعداد جذب خواهند شد.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده صفحه استخدام قوه قضاییه اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ