تسویه مطالبات بازنشستگان صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تا پایان خرداد

۶۵ نظر

موسسه صندوق ذخیره کارکنان بازنشستگی شهرداری تهران اعلام کرد که مطالبات بازنشستگان صندوق ذخیره تا پایان خرداد و مازاد آن تا پایان فروردین تسویه شد.

به گزارش ایسنا،‌ موسسه صندوق ذخیره کارکنان بازنشستگی شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در دور جدید پرداخت مطالبات اعضای صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، مطالبات بازنشستگان تا پایان خرداد ۹۷ و سپرده‌های مازاد پس انداز تا پایان فروردین ماه سال جاری تسویه شد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: در تداوم پیگیری پرداخت دیون اعضای صندوق، سپرده های ۶ درصد بازنشستگان در صف انتظار تا پایان خرداد ماه امسال تسویه و ۲۳۴ نفر از بازنشستگان در مجموع مطالبات خود را به ارزش بیش از ۱.۹میلیارد تومان دریافت کردند.
همچنین پرداخت سپرده‌های مازاد پس انداز به پایان فروردین ماه رسید و افرادی که از دی ماه ۱۳۹۶ تا پایان فروردین ۱۳۹۷ درخواست تسویه خود را ارائه کرده بودند، سپرده هایشان را دریافت کردند و بدین ترتیب در دور جدید تسویه سپرده‌های مازاد پس انداز، سپرده ۴۵۶ نفر به ارزش بیش از ۴ میلیارد تومان پرداخت شد.
این گزارش حاکی است که در دوره قریب به ۱۰ماه حضور تیم مدیریت جدید صندوق ذخیره، بیش از ۵۵ میلیارد تومان از مطالبات اعضا پرداخت شده است و پیگیری برای وصول مطالبات موسسه و به روز رسانی پرداخت‌های اعضا در جریان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبارحقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

 

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶۵ نظر برای تسویه مطالبات بازنشستگان صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تا پایان خرداد

  • م
    مجید
    ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۳۳
    سلام دوستان مستمری بگیر،ایشالا که برای همه 200تومن واریز شده؟
    • ر
      رضا
      ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۲۶
      سلام دوستان ساعت 3 شب
      200 تومن واریز شد بالاخره
      گفتم اطلاع بدم
      • ع
        عباس.ب.
        ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۵۶
        سلام.ساعت پنج صبح واریزشد .
      • م
        مجید
        ۹ دی ۱۳۹۷، ۲۰:۱۹
        سلام دوستان مستمری بگیر!اگر برای کسی 200تومن رو فردا واریز کردن.طبق گفته ی خودشون،دوشنبه10دیماه!لطفاً اینجا خبر بده!!!

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ