تسهیلات ۱۰۰ میلیونی برای هنرآموزان فنی دارای پایان خدمت

۴ نظر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هر نیروی انسانی که خدمت سربازی خود را تمام کرده و دوره‌های آموزش فنی و حرفه ای را فرا بگیرد و قصد ایجاد اشتغال داشته باشد ۱۰۰ میلیون تسهیلات دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، داود شهرکی در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با تاکید بر اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید به روز و بر اساس نیاز جامعه باشد، اظهار داشت: هر نیروی انسانی که خدمت سربازی خود را تمام کرده باشد و دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای را فرا بگیرد و قصد ایجاد اشتغال داشته باشد ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اگر نیرو ماهر باشد شغل او پایدار خواهد بود، ادامه داد: همه دستگاه‌ها، واحدهای تولیدی، بخش خصوصی و دولتی به نیروی ماهر نیاز دارند.

وی بیان کرد: امامان جمعه و جماعت از طریق تریبون‌هایی که در اختیار دارند ظرفیت‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را برای مخاطبان خودشان بازگو کنند.

شهرکی با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از طریق تریبون نماز جمعه و جماعت بسیار تاثیرگذار است، افزود: با وجود این همه ظرفیت و پتانسیل قابل قبول نیست که جوان ما بیکار باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: جوانان استان ما نباید فقط به فکر شغل اداری باشند زیرا که همه آنها بیکار می‌مانند و دیگران از دیگر استانهای کشور جای آنها را می‌گیرند.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای تسهیلات ۱۰۰ میلیونی برای هنرآموزان فنی دارای پایان خدمت

  • خ
    خانگلی
    ۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲
    آقا وطن جان دوتایی راست میگی یا می‌خوای اذیت کنی فروش مورد بحث است. بخدا قسم دیگه خسته و کلافه شدیم از بس اینجا را چک کردیم.....
    • و
      وطن
      ۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۵
      مثل اینکه یه خبرهایی شده
      امروز تماس گرفتم با دفتر دکتر ابوترابی نماینده مجلس ایشون گفتندفروش غایبین بالای 30 سال رو به بحث گذاشتند
      • ا
        اراد
        ۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۳۹
        تورو خدا خبر فیک نذارید زندگیم با این خبرا الکی نابود شد
        • م
          محسن
          ۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۴۲
          خبر موثق نیست دوست عزیز.
          تا از خوده سایت و اخبار سراسری اعلام نکردن چیزی رو باور نکن.
          همه چیز به نظر ستادکل بستگی داره نماینده ها و مجلس حق دخالت در امور امنیتی و نظامی کشور رو ندارن.

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ