تخصیص مجوز استخدام پیمانی برای نخستین گروه نخبگان در سازمان انتقال خون

تهران - ایرنا- سخنگوی سازمان انتقال خون ایران از صدور مجوز استخدام پیمانی نخستین گروه نخبگان طرح شهید موسوی، در هشت اداره کل انتقال خون استانی از سوی سازمان اداری استخدامی کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا از وبدا، بشیر حاجی بیگی، گفت: در این طرح تلاش شد برای بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت استعدادهای برتر و نخبگان جوان در مشاغل تخصصی سازمان، این نخبگان منتخب در دوره ارزیابی با فرایندها و ماموریت های سازمان آشنا شوند.

وی ضمن تشکر از همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور و بنیاد ملی نخبگان از مجموعه همکاران اداره کل منابع انسانی در برگزاری موفق طرح جذب نخبگان تقدیر کرد.

سخنگوی سازمان انتقال خون هدف از اجرای این طرح را تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقا نظام حکمرانی کشور دانست و اظهار امیدواری کرد با توجه به حیاتی بودن سازمان انتقال خون اجرای این طرح در جهت بهره وری و ارتقای شاخص های عملکردی سازمان موثر واقع شود.

بر اساس این گزارش، نخبگان مذکور دوره ارزیابی و مصاحبه تخصصی خود را در سازمان انتقال خون با موفقیت سپری کردند و در آینده ای نزدیک پس از انجام فرایندهای قانونی کارخود را در ادارات کل شروع می کنند. طرح نخبه گزینی شهید موسوی، با اخذ مجوز استخدام ۲ هزار نفر نخبه در دستگاه های اجرایی که با هدف جذب و نگهداری سرمایه انسانی استعداد برتر و نخبه دنبال می شود، در سال جاری برای اولین بار در سازمان انتقال خون با جذب ۸ نفر از نخبگان به اجرا در آمد.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ