تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران شاغل در شرکت‌های وزارت نیرو

۲ نظر

وزیر نیرو طی دستوری به معاونت تحقیقات و منابع انسانی این وزارتخانه، خواستار تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شرکت‌های زیرمجموعه شد.


طبق اعلام پاون، علی‌اکبر محرابیان در راستای برنامه ارائه شده وی در دولت سیزدهم که به مجلس شورای اسلامی صادر شده و در آن بر سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد، ساماندهی امور ایثارگران و تکریم و پاسداری از حق ایثارگران تاکید کرده است. دستور تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران را ابلاغ کرد.

وزیر نیرو همچنین با توجه به ابلاغ بخشنامه مشترک سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور، موضوع "دستورالعمل نحوه اجرای بند (د) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور" در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی مشمولان ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و اصلاحات بعدی آن را مهم دانسته و بر اجرای هرچه سریع‌تر این بخشنامه تاکید کرد.

وی در جلسه با مدیران معاونت تحقیقات و منابع انسانی دستور داد گزارش اقدامات انجام شده در این زمینه به‌صورت هفتگی ارائه و موانع احتمالی در اجرای آن برطرف شود.

منبع : خبرگزاری میزان

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران شاغل در شرکت‌های وزارت نیرو

  • س
    سازمان
    ۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷
    سلام پدر من 6 ما نه روز تو جنگ بوده تو ارتش ولی دوران خدمتش بوده الانم یه کارت ایثارگری داره ینی الان من فرزند ایثارگر میشم یا نه
    • ج
      جواد
      ۴ مهر ۱۴۰۰، ۰۲:۲۴
      سلام
      پدر من طبق کارت ایثارگری 28 ماه سابقه ی حضور در مناطق جنگی داره من هم تنها پسر خوانواده هستم پدرم هم سابقه ی بیماری سرطان داره اما الان حالشون خوب شده. شانسی برای معافیت دارم؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ