تاکید استاندار بر حفظ اشتغال افراد نخبه در سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر حفظ اشتغال افراد نخبه در سیستان و بلوچستان افزود: باید برای ایجاد اشتغال در همه حوزه‌های کسب و کار و تجارت برنامه‌ریزی شود.


به گزارش بازار کاربه نقل از ایسنا، حسین مدرس خیابانی در کارگروه اشتغال استان اظهارداشت: تاکنون چهار هزارو ۶۷۵ نفر در پروژه های راه و شهرسازی شمال استان و بیش‌از سه هزار نفر در پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن مشغول بکار هستند.
موضوع اشتغال یک مساله مهم بوده بنابراین هدف تمام طرح‌های استان ایجاد شغل برای افراد بیکار جامعه است.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تهیه بسته اشتغال منطقه سیستان تصریح کرد: در بسته اشتغال منطقه سیستان۳۲ هزار نفر در ۱۳ رسته اشتغال مشغول بکار خواهند شد.
وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۸۵۷ شغل در سال ۱۴۰۱ از سوی دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان ایجاد شده خاطرنشان کرد: شهرستان‌های کنارک با۳۹.۹ درصد پیشرفت و زابل با ۴۵ درصد پیشرفت در ایجاد اشتغال سال ۱۴۰۱ را داشته‌اند.
مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: راهداری و حمل و نقل جنوب استان یک‌هزارو ۹۵۷، آب منطقه ای یک‌هزار و ۷۱۵، آب و فاضلاب ۶۴۷، شرکت ملی گاز ۹۳۵، راه و شهرسازی جنوب ۸۲۲، نوسازی مدارس یک‌هزار، برق منطقه‌ای ۶۶۰، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ۳۸۳، مخابرات۲۳۷، راه‌آهن ۱۳۰، شهرک صنعتی ۱۲۳، سازمان صنعت، معدن و تجارت ۳۵ شغل را با اجرای پروژه‌های عمرانی ایجاد کردند.
وی ادامه داد: ۱۶ هزار و ۸۳۹شغل نیز در پروژه‌های عمرانی و در دست اجرای شهرداری‌های سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۱ ایجاد شده است.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار و اطلاعیه های استخدام نخبگان اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ