بیشترین دغدغه بنیاد در اشتغال ایثارگران است

معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت : رفع مشکلات جامعه ایثارگران و اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران بیشترین دغدغه بنیاد است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، روز فراخ معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت : داشتن شغل پایدار و رضایت‌بخش، نقش بسیار مهمی در نحوه گذران زندگی دارد و در ترفیع جایگاه و منزلت اجتماعی افراد نقشی اساسی ایفا می‌کند. با کسب تجربه و مهارت بیشتر، اهمیت و منزلت مشاغل در طول زمان تغییر می‌کند و افراد می‌توانند در چرخه سازمانی رشد کرده و به مدارج بالاتر شغلی دست پیدا کنند.
او همچنین در ادامه گفت : رفع مشکلات جامعه ایثارگری از مهم‌ترین دغدغه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در این راستا تلاش‌های بسیاری انجام‌شده است.
او بابیان اینکه مهم‌ترین دغدغه این نهاد اشتغال ایثارگران و خانواده‌های شهداست افزود: برنامه محوری و اشتغال، شعار امسال ما در بنیاد شهید است.
روز فراخ افزود : در قانون برنامه پنجم و ششم توسعه ۲۰ درصد از اعتبارات فرهنگی دستگاه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش‌بینی‌شده است که باید در این راه صرف شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ