بهره برداری از ۸ طرح صنعتی با هدف اشتغال‌زایی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۸ طرح صنعتی با مجموع سرمایه‌گذاری ۱۵ هزار و ۴۸ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۲ هزار و ۳۲۸ نفر در استان، در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، راضیه علیرضایی در جلسه شورای اداری استان گفت: این طرح‌ها تا پایان سال به‌بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به‌وجود ۵ هزار و ۶۶۲ واحد صنعتی در این استان؛ ادامه داد: طی ۷ ماه امسال ۲۴۰ واحد جدید با ۱۵ هزار و ۹۹۹ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به‌این تعداد اضافه شده، همچنین در این مدت، ۲۷ معدن جدید با ذخیره قطعی ۱۵۰ میلیون تن، به‌ذخایر معدنی استان اضافه شد.

وی درباره تسهیلات طرح رونق تولید در خراسان رضوی نیز گفت: در سال ۹۶ و ۷ ماه ۹۷ ، ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل طرح رونق تولید به‌یک هزار و ۱۱۵ واحد تولیدی کوچک و متوسط این استان پرداخت شد که از این میزان ۳ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال به ۴۹۱ واحد تولیدی دچار کمبود نقدینگی، دارای چک برگشتی و مشکل دار به‌لحاظ بانکی اختصاص یافت.

علیرضایی با اشاره به‌اجرایی شدن ۷۷ درصد مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان؛ افزود: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۵۵ جلسه کارگروه برگزار و به‌تشکیل ۵۶۴ پرونده و صدور ۷۲۳ مصوبه منجر شد، از این تعداد تاکنون، ۴۳۳ مصوبه اقدام شده و بقیه در دست اقدام است.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام وزارت صنایع و معادن اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ