بنیاد برکت ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در مناطق محروم کشور ایجاد کرده است

۲ نظر
خبرگزاری ایرنا : رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: بنیاد برکت در سه سال گذشته ۳۰۰ هزار شغل در مناطق محروم و غیر برخوردار کشور ایجاد کرده است. به گزارش ایرنا محمد مخبر عصر پنجشنبه در حاشیه کلنگ زنی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی یازهرا(س) دزفول به عنوان بزرگترین و مدرن ترین بیمارستان شمال خوزستان، اشتغال و محرومیت زدایی از مناطق محروم را مهمترین اولویت بنیاد برکت اعلام کرد و افزود: این بنیاد به منظور اشتغال زایی تمام طرح های بزرگ خود را در مناطق محروم اجرا کرده است. وی ادامه داد:پرداخت هزینه دارو و درمان ۴۰ هزار بیمار سرطانی ، بیمه ۲۰۰ هزار نیازمند، پرداخت وام قرض الحسنه به ۴۰ هزار تن از اقدامات بنیاد برکت در چند سال گذشته بوده است. رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد: پرداخت هزینه درمان هزار زوج نابارور از دیگر اقدامات این بنیاد بوده که تاکنون ۱۱۰ زوج در روند درمان صاحب فرزند شدند. مخبر تاکید کرد: با دستور مقام معظم رهبری تمام افراد، دارایی و سرمایه ستاد فرمان امام در خدمت محرومان و مناطق محروم کشور به منظور رفع محرومیت در این مناطق قرار دارد. تکمیل ۱۰ بیمارستان در مناطق محروم وی اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه بهداشت، درمان و دارو را بسیار گسترده توصیف کرد و افزود:این ستاد با هماهنگی وزیر بهداشت در حال تکمیل ۱۰ بیمارستان در مناطق محروم کشور است که تاکنون ۳ بیمارستان تکمیل و به بهره برداری رسیده است. رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از در دست ساخت بودن یک بیمارستان فوق تخصصی در تهران خبر داد و اظهار کرد: در این بیمارستان خدمات فوق تخصصی به افراد نیازمند ارایه می شود. ساخت شهرک دارویی به منظور تولید داروهای نوین با تکنولوژی بالا مخبر افزود: بنیاد ۱۳درصد نیاز کشور به داروهای با تکنولوژی بسیار بالا را که به طور عمده مورد استفاده بیماران صعب العلاج و سرطانی هستند، تولید می کند که بر اساس آن سال گذشته برای تامین دارو ۷۰۰ میلیارد ریال کمتر از جیب مردم هزینه شده است. وی از ساخت شهرک دارویی به منظور تولید داروهای با تکنولوژی بسیار بالا در استان البرز با مشارکت داروسازان مطرح دنیا خبر داد.  ایجاد ۱۲۰۰ هکتار جنگل برای مبارزه با ریزگردها و آلودگی هوا وی کمک به مبارزه با ریزگردها را از دیگر اقدامات بنیاد برکت اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به معضل ریزگردها در خوزستان و به ویژه اهواز بنیاد برکت تبدیل ۲۰۰ هکتار زمین به جنگل را در اهواز متقبل شده ضمن اینکه توسط بنیاد برکت هزار هکتار جنگل اطراف تهران نیز ساماندهی و احداث می شود. بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی دزفول نخستین اقدام اساسی دولت در حوزه بهداشت و درمان در دزفول است مخبر با بیان اینکه پس از انقلاب و پیش از آن کار اساسی در بخش بهداشت و درمان در شهرستان دزفول صورت نگرفته است، گفت: ساخت بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی یازهرا « س » دزفول نخستین اقدام اساسی دولت با مشارکت بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان در بخش بهداشت و درمان دزفول است که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان ۲ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

 برای مشاهده آخر ین اخبار استخدام موسسه بنیاد برکت اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای بنیاد برکت ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در مناطق محروم کشور ایجاد کرده است

  • ص
    صبا حاتمی
    ۸ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۴۲
    با سلام جوانی هستم که به تازگی ازدواج نموده ام نامزدم لیسانس پتروشیمی دارد وسربازی نیز رفته اما به دلیل بیکار بودن ایشان نمیتوانیم عروسی کنیم تو را به خدا برامون یه کاری انجام بدید باشد که مورد لطف خداوند قرار بگیرید
    • پشتیبان چهار
      ۸ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۴۸
      با سلام
      کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته،تخصص و موقعیت شغلی در شهر خود اینجا را کلیک کنید.
      با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ