برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا پایان سال

۲ نظر

سیف‌الله مرادی مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، درخصوص بهره‌برداری پروژه‌های جدید گفت: در مرحله نخست در اقصی نقاط کشور بیش از ۱۰ هزار تخت بیمارستانی آماده شده و به بهره‌برداری خواهد رسید. ۱۳۸۲ پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی و ۸۸۷ پایگاه بهداشت آماده بهره‌برداری و افتتاح است. این مراکز تجهیز شده‌اند و تنها مشکل آنها تامین نیروی انسانی است که سازمان اداری و استخدامی قول‌های مساعدی برای جذب نیرو برای این مراکز داده‌اند.

مرادی گفت: در صورتی که سازمان اداری و استخدامی تا پایان ماه جاری مجوز جذب و استخدام نیروهای جدید را به وزارت بهداشت بدهد اسفندماه آزمون جذب و استخدام برگزار خواهد شد.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت با بیان اینکه برگزاری آزمون نیز روند قانونی خود را دارد گفت: اولویت جذب با گروه پرستاری است اما برای مراکز درمانی به همه گروه‌های درمانی و خدماتی نیاز داریم و نمی‌توانیم بدون نظر گرفتن سهمیه لازم برای آنها اقدام به برگزاری آزمون کنیم. یک مرکز درمانی برای فعالیت نیاز به گروه‌های مختلف درمانی و خدماتی دارد که بدون حضور یک گروه از آنها ارایه خدمت در مرکز با مشکل مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: اولویت دولت سیزدهم جذب نیرو در استان‌های کم برخوردار است و اولویت جذب نیز پروژه‌هایی است که در آینده به بهره‌داری خواهد رسید. پروژه‌های جدید در سراسر کشور از تهران تا مناطق مرزی افتتاح خواهند شد.

مرادی عنوان کرد: نیروهای طرحی که دو دوران کرونا بیکار شدند هنوز به کار بازنگشتند و بر اساس قانون پزشکان و پیراپزشکان زمان همکاری آنها پس از فارغ‌التحصیلی دو سال است که سه ال ما تمدید کردیم و درحال حاضر قانونی وجود ندارد که این افراد را پس از ۵ سال به کار بازگردانیم.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد که با دریافت مجوز استخدام این افراد را جذب کنیم، به دلیل اینکه این افراد دارای تجارب خوبی هستند، درحال حاضر پرستار بیکار نداریم و امروز به حداقل ۲۰ هزار پرستار نیاز داریم.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده صفحه استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا پایان سال

  • .
    .KL
    ۲ بهمن ۱۴۰۱، ۰۵:۵۴
    با سلام
    زمان ثبت نام ازمون استخدامی وزارت بهداشت1401؟
    • مشاور «ای استخدام»
      ۲ بهمن ۱۴۰۱، ۰۸:۰۹
      کاربرعزیز
      در مورد برگزاری آزمون فعلا تاریخی اعلام نشده است.از همین صفحه پیگیر باشید به محض انتشار خبری پیرامون این آزمون ، اطلاع رسانی می گردد.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ