ایجاد بیش از ۷ هزار و ۵۳۰ شغل در سال ۹۶ در قم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: با تلاش کارگروه اشتغال و همراهی مسئولان بیش از ۷ هزار و ۵۳۰ شغل در سال ۹۶ در قم ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا، مصطفی کاویانی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال در استانداری قم عنوان کرد: در سال گذشته ۱۲ جلسه برگزار شد که در آن ۹۸ مصوبه تصویب و ۸۶ مورد اجرا شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم افزود: با تلاش کارگروه اشتغال و همراهی مسئولان بیش از ۷ هزار و ۵۳۰ شغل در سال ۹۶ در قم ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: متاسفانه سامانه بهین‌یاب دارای برخی محدودیت‌ها در ثبت نام است که این امر مشکلاتی را برای متقاضیان تسهیلات ایجاد کرده است.
کاویانی تصریح کرد: از پایان سال ۹۶ تاکنون ۱۲۱ طرح در جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند که در این میان تنها ۶ مورد موفق به دریافت وام شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در واقع از مجموع طرح‌های معرفی شده ۶ میلیارد و ۸۴۹ میلیون تومان وام دریافت کرده‌اند که ۷ درصد از منابع معرفی شده را شامل می‌شود و رقم کمی است.
وی بیان کرد: در فرآیند اشتغال آمار بیمه‌شدگان اجباری در سال ۹۵ تعداد ۱۱۸ هزار و ۸۴۷ نفر بوده است که در سال ۹۶ به ۱۲۳ هزار و ۱۴۱ نفر افزایش پیدا کرده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم عنوان کرد: در سال ۹۵ تعداد باز نشستگان استان قم ۳۲ هزار و ۲۷۳ نفر بود که این تعداد تا دی ماه سال گذشته به ۳۴ هزار و ۵۵۲ نفر افزایش پیدا کرده است.
وی اظهار کرد: در جهت اشتغال روستایی مبلغ ۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تصویب شد که در این راستا ۲۳ طرح معرفی و منجر به ایجاد ۳۱۲ مورد اشتغال شد.

منبع:خبرگزاری ایسنا

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری قم اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ