ایجاد بیش از ۳۸۰۰ شغل در بخش کشاورزی استان قزوین

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۳۸۷۱ نفر اشتغال جدید در بخش کشاورزی استان ایجاد و در سامانه استانی ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حمیدرضا تبسمی معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: در سال جاری میزان اشتغال پیش‌بینی شده در بخش کشاورزی ۳هزار و ۸۴۸نفر بوده که تاکنون بیش از صد درصد آن محقق شده و تمام شهرستانها به تعهدات اشتغال خود عمل کرده‌اند .
وی با بیان اینکه تاکنون برای ۳۸۷۱ نفر اشتغال جدید ایجاد شده است، افزود: بیشترین اشتغالزایی با تعداد ۹۸۲ نفر به شهرستان تاکستان اختصاص دارد.
معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: ایجاد اشتغال و درآمدزایی از مولفه‌های توسعه بخش کشاورزی است.
وی ادامه داد: دشت زرخیز قزوین ظرفیت مستعدی برای تولید محصولات کشاورزی و اشتغالزایی دارد بنابراین از این پتانسیل باید بخوبی استفاده کرد.
تبسمی اضافه کرد: بیشترین اشتغال ایجاد شده در بخش دام و طیور و آبیاری تحت فشار بوده است .
وی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه اعطای تسهیلات در بخش کشاورزی نقش بسزایی در کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال دارد، بخش قابل توجهی از اشتغالزایی و تثبیت اشتغال با اعطای تسهیلات رونق تولید، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، کمکهای فنی و اعتباری و مشاغل خانگی و تسهیلات خط ۷ مکانیزاسیون ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد کشاورزی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ