امکان بکارگیری مشمولان غائب بالای ۳ سال در فرماندهی انتظامی

۱ نظر

معاون وظیفه عمومی پلیس استان اصفهان گفت: امکان جذب و بکارگیری مشمولان غایب بالای سه سال در فرماندهی انتظامی استان فراهم شده است و این دسته از مشمولان در صورتی که در طول خدمت دارای حسن اخلاق و رفتار و حسن انجام وظیفه باشند بخشی از اضافه خدمت سنواتی آنان مورد بخشش قرار خواهد گرفت.


به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهرداد پناه پوریان اظهار کرد: افرادی که قبل از سن مشمولیت ترک تحصیل کرده و یا فارغ‌التحصیل شده‌اند، از تاریخ ورود به سن مشمولیت (۱۸ سال تمام)، شش ماه مهلت دارند تا وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.
معاون وظیفه عمومی پلیس اصفهان ادامه داد: دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی مشمول که دارای معافیت تحصیلی بوده و برابر سقف سنوات تحصیلی تعیین شده، مشغول به تحصیل هستند در صورت ترک تحصیل، انصراف، اخراج و یا فراغت از تحصیل، حداکثر به مدت یک سال مهلت معرفی خواهند داشت.

این مقام انتظامی افزود: متعهدین خدمت در نیروهای مسلح یا دستگاه‌های دولتی که قبل از اتمام تعهد، به هر دلیل شرایط ادامه خدمت را ندارند، از تاریخ انصراف از تعهد، حداکثر به مدت شش ماه مهلت داشته تا با مراجعه به دفاتر (پلیس +۱۰) برای ادامه خدمت دوره ضرورت اقدام کنند.

سرهنگ مهرداد پناه پوریان ادامه داد: مشمولان دارای معافیت موقت پزشکی و یا کفالت، پس از انقضا مدت اعتبار آن، باید ظرف مدت یک ماه برای رسیدگی مجدد به وضعیت خدمتی خود به دفاتر مذکور مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی پلیس اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی، با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی و وابسته و نهادهای قانونی، عدم صدور پروانه کسب و … مواجه خواهند شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: امکان جذب و بکارگیری مشمولان غایب بالای سه سال در فرماندهی انتظامی استان فراهم شده است و این دسته از مشمولان در صورتی که در طول خدمت دارای حسن اخلاق و رفتار و حسن انجام وظیفه باشند بخشی از اضافه خدمت سنواتی آنان مورد بخشش قرار خواهد گرفت.

منبع : خبرگزاری ایمنا

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای امکان بکارگیری مشمولان غائب بالای ۳ سال در فرماندهی انتظامی

  • م
    مجید زارعی
    ۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۳۲
    امکان جذب و بکارگیری مشمولان غایب بالای سه سال در فرماندهی انتظامی استان فراهم شده است و این دسته از مشمولان در صورتی که در طول خدمت دارای حسن اخلاق و رفتار و حسن انجام وظیفه باشند بخشی از اضافه خدمت سنواتی آنان مورد بخشش قرار خواهد گرفت
    دروغ محض من غیبت بالای 3 سال داشتم الان یکسال دارم نیروی انتظامی هرمزگان خدمت میکنم یکسال از خدمتم میگذره متاهلم هستم هر جا رفتم به هر کی رو زدم نشد که برم ستاد فرماندهی خدمت کنم یکسال دوندگی کردم به هر قسمتی بگین درخواست دادم اصلا رسیدگی نمیشه

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ