افزایش ۱۰ درصدی اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت در استان یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: با تزریق سرمایه ۳ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومانی به طرح‌های نیمه تمام، اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت در استان ۱۰ درصد افزایش میابد.

محمد رضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ از افزایش ۱۰ درصدی اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد و گفت : ۷۰ درصد اشتغال در استان مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت است که با تزریق سرمایه ۳ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومانی به طرح‌های نیمه تمام این اشتغال به ۸۰ درصد افزایش میابد.

علمدار یزدی افزود: در حال حاضر ۳۳۵ هزار نفر اشتغال در کل استان در تمامی حوزه‌ها ایجاد شده است که از این تعداد ۲۳۶ هزار نفر مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت است که با ارتقا اشتغال در استان این تعداد به ۳۲ هزار نفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بیش از یکهزار طرح نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان است تصریح کرد: برای این طرح‌ها بالغ بر ۴ هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: سالانه بیش از ۸۰۰ نوع کالا در استان یزد تولید و ۴۰۷ قلم کالا به ۹۳ کشور دنیا صادرمی شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام وزارت صنایع و معادن اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ