افتتاح ۴ تعاونی، دهه فجر در لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی متناسب با گام دوم انقلاب برگزار خواهد شد که ازجمله آن‌ها می‌توان به افتتاح چهار تعاونی تولیدی، صنعتی و کشاورزی اشاره کرد.


علی آشتاب امروز در حاشیه مراسم نواخته شدن زنگ کار و تولید که در یکی از واحدهای تولیدی استان برگزار شد، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی است که خدمات و عملکرد دولت به نظر مردم رسانده شده و باعث ایجاد امید و نشاط شود.
وی با اشاره به این‌که کمیته کارگری دهه فجر همسان با سایر کمیته‌ها برنامه‌هایی برای اجرا در این ایام دارد، عنوان کرد: همزمان با سراسر کشور و در ساعت ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور، زنگ انقلاب را در کارخانه داروسازی دکتر صالح نیا، که یک کارخانه دانش بنیان بوده و به نوعی واحدی است که همواره مراحل روبه رشد را طی می کند، به صدا در می‌آید.
آشتاب ادامه داد: در سایرشهرستان‌ها نیز برنامه مشابهی اجرا می‌شود و بعد از آن به منظور تجدید بیعت با رهبری و انقلاب دیداری با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان داریم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افتتاح طرح‌های تعاونی در سطح استان، بیان کرد: در این ایام چهار تعاونی تولیدی، صنعتی و کشاورزی و همچنین ۶۳ طرح از محل اشتغال روستایی و عشایری که توانستند تسهیلات را دریافت و به بهره برداری برسند، افتتاح می‌شوند که به نوعی ثمره اجرای طرح اشتغال روستایی و حمایتی‌هاست.
وی با بیان این‌که بازدید از تعاونی‌ها از برنامه‌های ما در ایام‌الله دهه فجر است، اضافه کرد: همچنین برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و متناسب با گام دوم انقلاب، با رویکرد توسعه فرهنگ کار، کارآفرینی و کار گروهی، اجرا می‌شود.
آشتاب با اشاره به تجلیل‌از خانواده‌های شهدای کارگر در این ایام، افزود: مراسم تجلیل از نخبگان و امتنان جامعه کار و تولید در شهرستان الیگودرز برگزار می‌شود و به عبارتی در این هفته برنامه‌هایی را در راستای توسعه کار تعاونی و کار جمعی خواهیم داشت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: امیدواریم بتوانیم در این ایام نشستی با تشکل‌های کارگری و کارمندی داشته باشیم.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار ثبت تعاونی ها اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ