اعلام نتایج استخدام آموزش ‌و پرورش و فراگیر هفتم در ۱۰ دی ماه ۹۸

۴۴ نظر

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی در ۱۰ دی ماه خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم دوره‌های آموزشی پذیرفته‌شدگان از بهمن آغاز شود و تا تابستان ادامه داشته باشد تا بتوانیم معلمان جدید را مهرماه به مدارس اعزام کنیم.

یارمحمد حسین‌بر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌هایی اجرایی از جمله آموزش و پرورش اظهار کرد: این آزمون ۳۰ آبان ماه سال جاری برگزار شد و سهمیه آموزش و پرورش ۱۸ هزار و ۹۳ نفر بود.

وی افزود: جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی از سوی سازمان سنجش که برگزار کننده بوده اعلام می‌شود. طبق اعلام سازمان سنجش نتایج اولیه ۱۰ دی ماه اعلام می‌شود.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما دو برابر ظرفیت را به مصاحبه دعوت و طی یک ماه فرایند بررسی مستندات و مدارک را انجام خواهیم داد گفت: پس از آن نتایج مصاحبه به سازمان سنجش ارائه و نتایج نهایی اعلام می‌شود.

حسین‌بر افزود: سعی می‌کنیم دوره‌های آموزشی پذیرفته‌شدگان از بهمن آغاز شود و تا تابستان ادامه داشته باشد تا بتوانیم معلمان جدید را مهرماه به مدارس اعزام کنیم.

وی همچنین درباره سرانجام پیگیری‌ها برای اعمال مدرک دوم فرهنگیان در احکام شان اظهار کرد: سازمان امور اداری استخدامی بخشنامه‌ای را به همه دستگاه‌های اجرایی ارسال کرده و آنها را موظف کرده که فقط مدرک یک مقطع تحصیلی را بپذیرند. بنابراین اعمال مدرک دوم و سوم جزو محدودیت‌های قانونی است.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: پیگیری‌های زیادی از سوی ما صورت گرفته و چهار نامه با امضای وزیر به سازمان اداری استخدامی ارسال شده تا آموزش و پرورش که ماهیت سازمانی یادگیرنده دارد، از این قانون مستثنی شود؛ اخیرا هم در مجلس مباحثی مطرح شده و در حال پیگیری است.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدامی فراگیر اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۴ نظر برای اعلام نتایج استخدام آموزش ‌و پرورش و فراگیر هفتم در ۱۰ دی ماه ۹۸

  • ن
    نازگل
    ۱۴ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۵۶
    سلام جوابا کی میاد؟آموزش پرورش
    • .
      ....
      ۱۴ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۰۴
      سلام.فردا
    • .
      ....
      ۱۱ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۵۶
      سلام.به شخصه دلیل تعویق اعلام نتایج بر من که روشن شد.تو شهر ما پارسال سه نفر میخواستند.من تو آزمون تخصصی اول،مصاحبه دوم اما عمونی پایین زدم و نفر چهارم شدم.امسال دو نفر میخواستن که امروز فهمیدم با دو نفر از قبول نشده های سال قبل که یقینا از من پایین تر شدن و امسال حتی آزمون هم ندادند تماس گرفتند که برای مصاحبه آماده بشند.این منو تا مرز سکته برد.فقط امیدم به خداست و دعای پدرم از زیرخاک😢😢😢
      • ب
        بهنام ریاضی
        ۱۱ دی ۱۳۹۸، ۱۸:۵۷
        برای کدوم شهری رفیق؟مگه میشه.یعنی منم دوم شدم یه سال ،ممکنه یروز بهم زنگ بزنن؟؟؟/
        • M
          Maryam
          ۱۱ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۰۷
          من یکی از دوستام بعد از دوسال با اینکه مرودود بود ولی جزوه ذخیره ها قرار گرفته ظاهر نفرات جلوتر به مشکل خورده بودن که به ایشون زنگ زدن تا مدارک لازم را ببرند پس امکان پذیره ایشون هیچ پارتی یا آشنا هم نداشتند
          • ب
            بهنام ریاضی
            ۱۱ دی ۱۳۹۸، ۲۳:۲۷
            ممنونم .اهان نفرات اول مشکل بخورن استثناست.ما ازین شانسا نداریم.ولی اسمم تو لیست تکمیل ظرفیت هست یه لیست 200نفره .نمیدونم چرا پشتیبان هم جواب نمیده.لیست تابستان 96چی شد؟؟؟تو همین پیج اطلاع رسانی شد؟؟؟؟؟اقای پشتیبان؟؟؟؟لطفا جواب بده
          • .
            ....
            ۱۱ دی ۱۳۹۸، ۲۳:۰۷
            بله.امکان پذیر است.منتها اگر زنگ زدتی هم در کار باشه مسلما باید ب نفرات برتر بزنن نه کسایی که پایین ترند.و این شبهه برانگیزه
        • m
          m1ht1b
          ۱۰ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۵۳
          خدایا چه قدر لفتش میدن انشااله قبول شیم
          • آ
            آسیه
            ۱۰ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۱۷
            خدا یا کمک م کن برا منم دعا کنید خواهش😭

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ