اعلام شرایط و ضوابط انتقال موقت درون استانی فرهنگیان در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، وحیدرضا نظام الملکی رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان فارس گفت: با توجه به مصوبه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش فارس، فرهنگیانی که در حال حاضر به صورت موقت مشغول به خدمت هستند می‌توانند با توجه به شرایط و مقررات، متقاضی تمدید انتقال موقت داخل استان برای سال تحصیلی آینده شوند.

وی افزود: فرهنگیان متقاضی نقل و انتقال درون استانی می‌توانند با تکمیل برگ تقاضای تمدید انتقال موقت درون استانی و ارایه درخواست کتبی به شرط موافقت کارگروه نقل و انتقالات آموزش و پرورش شهرستان مبدا منتقل شوند.

نظام الملکی تصریح کرد: اختیار اجرای فرآیند نقل و انتقال و تمدید انتقال موقت به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها، مناطق و نواحی تفویض شده است و نیازی به هرگونه مکاتبه در خصوص انتقال نیرو و یا مراجعه متقاضیان به اداره کل آموزش و پرورش نیست.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان فارس اظهارداشت: متقاضیان واجد شرایط می‌بایست از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد با مراجعه حضوری به ادارات آموزش و پرورش مبدا تقاضای خود را ارائه دهند.

نظام الملکی گفت: تمدید انتقال موقت واجدین شرایط بین نواحی چهار گانه شیراز نیز در صورت نیاز در رشته اصلی با درخواست ناحیه و تائید گروه طرح و برنامه بلامانع است.

وی افزود: همچنین تمدید انتقال موقت همکاران زن متقاضی نواحی چهارگانه شیراز و شهرستان‌های رستم، ممسنی و فسا صرفا برای دوره ابتدایی و رشته شغلی آموزگاری است.

نظام الملکی گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته فرهنگیان متقاضی تمدید انتقال موقت درون استانی می‌تواند برای کسب اطلاع از نتایج تمدید تقاضا‌های نقل و انتقال موقت درون استانی از ۲۰ خرداد به ادارات آموزش و پرورش محل خدمت خود مراجعه کنند.

 منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده صفحه اصلی اخبار نقل و انتقال فرهنگیان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ