اعلام ساعات کاری جدید ادارات کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۵ شهریور

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ساعت جدید کاری ادارات در ایام گرم سال را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عزیز فیلی در نشست صبح امروز شورای هماهنگی مدیریت بحران در خصوص تغییر ساعات کاری در ادارات استان گفت: در راستای صرفه‌جویی در مصرف برق و بنا به پیشنهاد شرکت برق و موافقت استانداری استان ساعات کاری ادارات در شهرستان‌های گرمسیری و سردسیری تغییر کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ساعات کاری در شهرستان‌های باشت، گچساران، کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تعیین شده است.

وی ادامه داد: ساعات کاری مناطق سردسیری بویراحمد و دنا از ۷ صبح تا ۱۴ خواهد بود که ساعات کاری جدید از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور اعمال می‌شود.

این مسوول تصریح کرد: شرکت برق پیشنهادهای دیگری به استانداری داده که همکاری مولدهای خود تامین برق ادارات و صنایع از ساعت ۱۱ تا ۱۵ ضروری است.

وی تصریح کرد: کاهش ۳۰ درصدی مصرف صنایع بالای ۱ مگاوات( ساعت ۱۳ تا ۱۷) از ۳۰ خرداد تا ۱۵ شهریور و خاموشی ۳ ساعته ایستگاه‌های ۱۲ درصد سی.ان.جی تا ۱۴ درصد از ساعات ۱۴ تا ۱۶ و از ابتدای تیر تا ۲۶ مرداد اجرایی می‌شود.

فیلی ادامه داد: قطع بار ۴ ساعته چاه‌های کشاورزی (ساعت ۱۲ تا ۱۶) و تعیین ساعت کار شهرک‌های صنعتی تک شیفت( ساعت ۶ تا ۱۳) از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور اجرایی می‌شود.

 منبع : خبرگزاری فارس

 برای مشاهده آخرین اخبار ساعت کاری ادارات دولتی و بانکها اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ