اعلام زمان‌بندی سنجش فرهنگیان برای اعزام به خارج از کشور

مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور برنامه زمانبندی سنجش و ارزیابی حضوری آزمون اعزام فرهنگیان را به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور اعلام کرد.


به گزارش روز شنبه گروه علمی ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، بر این اساس و در راستای اجرایی کردن مراحل و تقویم اجرائی شیوه‌ نامه ضوابط ثبت‌ نام، انتخاب و اعزام نیروی انسانی مورد نیاز مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به شماره ۲۱۰۶ مورخ ۱۵ فروردین ۹۷ و با توجه به اعلام اسامی پذیرفته‌ شدگان مرحله اول آزمون ( مرحله کتبی) برنامه و جدول حضور پذیرفته‌ شدگان جهت مرحله دوم آزمون ( سنجش و ارزیابی حضوری) در سایت وزارت آموزش و پرورش در دسترس قرار گرفت.
لیست برنامه زمان بندی مصاحبه، مدارک مورد نیاز و مراکز اسکان فرهنگیان در این سایت منتشر شده است.
همچنین، متقاضیان برای شرکت در مصاحبه فرهنگیان اعزامی به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور باید به آدرس: تهران - شهرک قدس - بلوار فرحزادی تقاطع بلوار دادمان - مجتمع تطبیقی و بین الملل دختران تهران مراجعه کنند.
تخصص ۱۰۰درصد اعتبار پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با صدور بخشنامه ای، اعتبار ۱۰۰درصدی پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش را ابلاغ کرد.
به گزارش روز شنبه گروه علمی ایرنا از وزارت آموزش و پرورش به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل سازمان برنامه‌ و‌ بودجه کشور، محمد باقر نوبخت معاون رییس ‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با صدور بخشنامه‌ ای، اعتبار مربوط به پاداش پایان خدمت بازنشستگان با اولویت وزارت آموزش ‌و ‌پرورش و دانشگاه‌ ها را به این وزارتخانه و ادارات آموزش ‌و ‌پرورش استان‌ ها ابلاغ کرد.
بر اساس این گزارش، این بخشنامه به استناد ماده ۱۹قانون برنامه‌ و‌ بودجه جزء۲ بند ط و بند د ماده ۲۸قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) مصوب ۱۳۹۳و حکم ذیل جدول شماره ۹ قانون بودجه سال ۱۳۹۷کل کشور، اعتبارات ذی‌ ربط به آن دستگاه ابلاغ می‌ شود تا با رعایت قوانین و مقررات اقدام شود.
تخصیص اعتبار مذکور به میزان ۱۰۰درصد تعیین شده و در ردیف اعتبارات هزینه‌ ای ۳۶هزار‌ و ‌۸۸۹ میلیون ریال تعیین شده و در سه مرحله و به صورت مساوی طی ماه‌ های تیر، مرداد و شهریور پرداخت می ‌شود.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده صفحه اصلی اخبار نقل و انتقال فرهنگیان اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ