اعلام برنامه زمانبندی تحویل مدارک استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی

اطلاعیه  ۲۲ مهر ۹۶ - انجام مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان رضوی تا نیمه مهرماه خبرگزاری تسنیم : رئیس امور اداری آموزش و پرورش خراسان رضوی: مصاحبه از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان رضوی تا ۱۵ مهر انجام می‌شود رئیس اداره امور اداری و تشکلات اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: مصاحبه از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان رضوی تا نیمه مهرماه انجام می‌شود. محمد معلم شهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: ۲۸۴ نفر در خراسان رضوی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش قبول شدند که از این تعداد ۱۶۱ نفر مرد و ۱۲۳ نفر خانم هستند. رئیس اداره امور اداری و تشکلات اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: بررسی و کنترل مدارک این پذیرفته شدگان بنا بر آنچه در سایت سازمان سنجش از طرف داوطلبان ثبت شده از تاریخ ۱۵ تا ۳۰ مهرماه انجام می‌شود. وی ادامه داد: پس از این، پذیرفته شدگان مرحله نخست برای معاینات پزشکی به درمانگاه فرهنگیان و سپس برای انجام مصاحبه تخصصی به دانشگاه فرهنگیان فرستاده می‌شوند. معلم شهری تصریح کرد: بدیهی است جدول زمان‌بندی و نحوه و محل مراجعه این داوطلبان از طریق سایت رسمی اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش وپرورش با آدرس edari.razavi.medu.ir اطلاع‌رسانی می‌شود. این جدول زمان بندی پس از ایام تعصیلات تاسوعا و عاشورا با برگزاری کمیته تصمیم گیری بررسی و اعلام می‌شود. وی اذعان کرد: پیش‌بینی می‌شود حدود نیمه مهرماه بخش مصاحبه و گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش انجام شود. رئیس اداره امور اداری و تشکلات اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خطاب به پذیرفته شدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: داوطلبان باید قبل از مراجعه نسبت به تکمیل و همراه داشتن اصل و کپی مدارک و مطالعه اطلاعیه‌ها اقدام کنند.از پذیرفته شدگان تقاضا داریم هیچ وجهی به هیچ حسابی واریز نکنند مگر اینکه از طریق سایت‌های معتبر اطلاع‌رسانی شده باشد
اطلاعیه ۱۳ مهر ۹۶ - (اطلاعیه ۱-۹۶) با توجه به اعلام نتایج آزمون استخدام پیمانی سال ۹۶ توسط سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع داوطلبان گرامی می رساند، جدول زمان بندی، مکان و مدارک مورد نیاز جهت انجام فرایند پذیرش، معاینات پزشکی و سایر مراحل استخدام از طریق همین سایت طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد. (۱۳۹۶/۰۷/۰۵) (اطلاعیه ۲-۹۶) موضوع: زمان،مکان و مدارک مورد نیازجهت بررسی و معاینات پزشکی (۹۶/۰۷/۱۳)

زمان و مکان مراجعه آقایان

روز تاریخ مراجعه ساعت حرف اول نام خانوادگی
شنبه ۹۶/۷/۱۵ ۸ تا ۱۰ الف
۱۰ تا ۱۲ ب و پ
۱۲ تا ۱۴ ت تا ح
یکشنبه ۹۶/۷/۱۶ ۸ تا ۱۰ خ تا ر
۱۰ تا ۱۲ ز تا ش
۱۲ تا ۱۴ ص تا ع
دوشنبه ۹۶/۷/۱۹ ۸ تا ۱۰ ق تا ک
۱۰ تا ۱۲ گ تا م
۱۲ تا ۱۴ ن تا ی

زمان و مکان مراجعه خانمها

روز تاریخ مراجعه ساعت حرف اول نام خانوادگی
سه شنبه ۹۶/۷/۱۸ ۸ تا ۱۰ الف تا پ
۱۰ تا ۱۲ ت تا ر
۱۲ تا ۱۴ ز تا س
چهارشنبه ۹۶/۷/۱۹ ۸ تا ۱۰ ش تا ق
۱۰ تا ۱۲ ف تا م
۱۲ تا ۱۴ ن تا ی
نشانی: مشهد-خ امام خمینی-مقابل اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی-کوچه سجادی-درمانگاه فرهنگیان شماره یک مشهد مدارک مورد نیاز: یک عدد پوشه روغنی چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کد ملی) اصل شناسنامه و فتوکپی خوانا از تمام صفحات (یک سری) اصل کارت ملی و یک برگ فتوکپی خوانا از پشت و رو (یک سری) اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و فتوکپی خوانا (برادران) اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ فتوکپی آن اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی ( برای معلولین) اصل گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است(برای افرادی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد) مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در دفترچه آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور معرفی نامه بنیاد شهید و امورایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه ۲۵% و ۵% ایثارگران اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعداد های برتر گواهی مدرک جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۵ پرینت کارنامه قبولی در آزمون تذکر: به همراه نداشتن هر یک از موارد فوق الذکر به منزله عدم پذیرش خواهد بود. عدم مراجعه در زمان مقرر برای بررسی مدارک و معاینات پزشکی به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد. از آوردن افراد همراه به محل بررسی مدارک و معاینات پزشکی خودداری نمایید.

برای مشاهده متن اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه ۶ مهر ۹۶ - اعلام برنامه زمانبندی تحویل مدارک استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی اداره امور اداری آموزش و پرورش خراسان رضوی طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه ای در خصوص پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۹۶ صادر کرد (اطلاعیه ۱-۹۶) با توجه به اعلام نتایج آزمون استخدام پیمانی سال ۹۶ به اطلاع داوطلبان گرامی می رساند، جدول زمان بندی و مدارک مورد نیاز جهت انجام مصاحبه و سایر مراحل و فرایندهای لازم از طریق همین سایت طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

برای مشاهده متن اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ