اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز

۳۷ نظر

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش البرز

 

ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان البرز، تمامی اطلاعیه‌های استانی به منظور انجام فرآیندهای استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

 

 

 

خبر ۱۳ شهریور ۱۴۰۲- تشریح جزئیات ارزیابی حرفه‌ای پذیرفته شدگان رشته‌های دبیری و هنرآموزی در استان البرز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛ رئیسی سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز درگفتگویی به تشریح جزئیات ارزیابی حرفه‌ای پذیرفته شدگان رشته‌های دبیری و هنرآموزی پرداخت.

وی گفت: آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی در مرداد ماه سال ۱۴۰۲ برگزار و نتایج آن در هفته اول شهریور ماه به استان‌ها اعلام گردید.

رئیسی افزود: از میان متقاضیانی که برای فرآیند ارزیابی تخصصی به استان البرز معرفی شده‌اند، تعداد ۱۸۰ نفر هنرآموز و ۱۰۴۲ نفر در رشته دبیری می باشند.

وی اظهار داشت: از یازدهم شهریور ماه مرحله بررسی مدارک داوطلبین آغاز شده است و فرآیند ارزیابی تخصصی نیز از هجدهم شهریورماه در ۱۵ کانون در دو نوبت صبح و عصر آغاز خواهد شد.

سرپرست معاونت پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز در پایان تصریح کرد: دوره‌های آموزشی متعددی برای متقاضیان ارزیابی برگزار شده است و از بین آنها بهترین ارزیابان، روند ارزیابی را انجام خواهند داد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش البرز اینجا کلیک نمایید 

خبر ۱۱ مرداد ۱۴۰۲-اعلام زمان جدید برگزاری فرآیند ارزیابی تکمیلی آموزش و پرورش استان البرز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛ پیرو تصمیم هیئت دولت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مورخ ۱۱ و ۱۲ مردادماه در سراسر کشور به علت گرمای بی‌سابقه هوا و حفظ سلامت شهروندان، به اطلاع می‌رساند فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری استان البرز در روزهای چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۱۱ و پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۱۲ لغو گردیده و به روز شنبه ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ ، در همان حوزه اعلامی به دواطلبین موکول می شود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش البرز اینجا کلیک نمایید 

خبر ۷ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۲ آزمون استخدامی ۱۴۰۱

با سلام به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی سهمیه آموزش و پرورش استان البرز می رساند در اسرع وقت نسبت به تهیه مدارک و دریافت نمون برگ های ذیل اقدام و برابر جدول زمانبندی جهت بررسی مدارک و مستندات و انجام معاینات پزشکی مراجعه نمایید.

پرینت کارنامه قبولی در آزمون
نمون برگ شماره ۱ (نمون برگ اعلام آمادگی بررسی مدارک خوداظهاری بطور کامل تکمیل شود) (دریافت فرم)
نمون برگ شماره ۲ ( بررسی مدارک و مستندات) (دریافت فرم)
نمون برگ شماره ۵ (معرفی نامه برای انجام معاینات پزشکی) (دریافت فرم)
نمون برگ شماره ۶ (معرفی نامه برای حوزه ارزیابی تکمیلی) (دریافت فرم)
نمون برگ های انجام معاینات پزشکی (دریافت فرم)

توجه: کلیه فرم های بالا توسط داوطلبان، دریافت و اطلاعات شناسنامه ای در آنها با خودکار مشکی به صورت خوانا تکمیل و در روز بررسی مدارک تحویل گردد.

مدارک بومی شهرستان:
الف- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد. (غیر از شهر کرج)

ب- استفاده از اولویت بومی (غیر از شهر کرج) از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ۱۰ سال سکونت با ارائه استشهاد محلیممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود. (دریافت فرم)

یادآوری(۱): داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه (راهنمایی و دبیرستان) در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه

یادآوری(۲): گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه (حداقل ۱۰ سال)

چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کد ملی در پشت عکس درج شود)
۹- ارائه اصل شناسنامه داوطلب، همسر و فرزندان و کپی خوانا از تمام صفحات آنها برای استفاده از امتیاز مربوط به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

۱۰- اصل کارت ملی داوطلب به همراه کپی پشت و روی آن
۱۱- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت الکترونیکی و کپی خوانا (برای آقایان)
۱۲- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی") و یک برگ کپی آن(در صورتی که اصل مدرک در اختیار دانشگاه محل تحصیل باشد تصویر برابر اصل شده توسط دانشگاه مربوطه، صرفا در مرحله بررسی و دریافت مدارک استخدامی مورد قبول است و داوطلب ملزم می باشد بعد از پذیرش نهایی، اصل مدارک تحصیلی خود را ارائه نماید)
۱۳- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی (برای معلولین سهمیه ۳ درصد)
۱۴-اصل گواهی سوابق خدمت تمام وقت در واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش (برای کسر از حداکثر سن)
۱۵- معرفی نامه بنیاد شهید و امورایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران (از ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یا اداره کل استان)
۱۶- معرفی نامه برای پذیرفته شدگان سهمیه ۵ درصد ایثارگران
مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
الف:معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۷- اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعداد های برتر(تاییدیه از بنیاد ملی نخبگان فقط برای مشمولین که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاترهستند)
۱۸- گواهی مدرک جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یا سازمان تبلیغات اسلامی (برای حافظین رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی لحاظ خواهد شد)

تذکرات مهم:

به موجب بند ۶ از بخش هشتم تذکرات مهم مندرج در صفحه ۱۷ دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ با توجه به اینکه اطلاعات خود اظهاری و مدارک متقاضیان معرفی شده چند برابر ظرفیت را پس از اعلام نتایج آزمون کتبی داوطلبان بررسی خواهند نمود لذا در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت و سابقه اشتغال غیر رسمی در وزارت آموزش و پرورش (برای محاسبه حداکثر سن) مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی باشد برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون استخدامی، داوطلب از ادامه فرایند جذب و استخدام حذف خواهد شد.
داوطلبانی که به هر دلیل تاکنون فرآیند تکمیل فرم اطلاعات فردی را به اتمام نرسانده اند، لازم است پس از مرحله بررسی مدارک و مستندات خود اظهاری و انجام معاینات پزشکی و در صورت اخذ برگه معرفی نامه برای حوزه های ارزیابی تکمیلی با مراجعه به هسته گزینش استان محل استخدام، معرفی‌نامه مزبور را به رویت مسئولین هسته گزینش رسانده و سپس نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و ارائه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند. همچنین لازم است داوطلب علت عدم تکمیل فرآیند ثبت نام الکترونیکی خود را به صورت کتبی به هسته گزینش ارائه نماید.
ارائه کلیه مدارک فوق در روز بررسی مدارک الزامی است در صورت نقص مدارک اعلام شده، داوطلب پذیرش نخواهد شد.
عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف از استخدام بوده و هیچ گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نخواهد کرد.

برای انجام معاینات پزشکی نیاز به ناشتا بودن داوطلبان نمی باشد.

آدرس محل بررسی مدارک و انجام معاینات پزشکی:

محل بررسی مدارک و مستندات: کرج – عظیمیه - بلوار پاسداران شرقی- بلوار فردوس جنوبی - کوچه شاهد ۲ - مجموعه مدارس شاهد- دبیرستان شاهد شهید نعمتی ها

محل انجام معاینات پزشکی: کرج – بلوار جمهوری اسلامی جنوبی- بین میدان والفجر و پل شهدای پلیس -خیابان فرهنگیان- درمانـــــــــــگاه فرهنگیان کرج

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش البرز اینجا کلیک نمایید 

خبر ۱ تیر ۱۴۰۲- قابل توجه پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزگاری سال ۱۴۰۱ سهمیه استان البرز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛ جدول زمان بندی، مکان و مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه، بررسی مدارک و مستندات و انجام معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی متعاقبا از طریق پورتال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اعلام خواهد شد.

پذیرفته‌شدگان از مراجعه حضوری به اداره کل آموزش و پرورش خودداری نمایند.

ضمنا پذیرفته‌ شدگان لازم است اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش را با دقت مطالعه نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش البرز اینجا کلیک نمایید 

 

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

   

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۷ نظر برای اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز

  • ب
    باقری
    ۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۵
    سلام کارنامه های قرمز برای تکمیل ظرفیت میتونن شرکت کنن ولی حد نصاب نشدن ؟؟ با داشتن سهمیه 25 درصد میتونن شانس قبولی داشته باشن ؟؟
    • ا
      افشین
      ۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
      سلام
      دوستان مرحله اول مجاز شدم، چه مدارکی و کجا باید تحویل بدیم...
      • س
        سالار
        ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
        سلام منم برای شیمی قبول شدم .. تمام استان ها زمان و مکان تحویل مدارک رو زدن فقط استان البرز مونده
      • ف
        فاطمه
        ۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
        سلام وقتتون بخیر
        کسی از قبول شدگان آزمون آموزگاری اردیبهشت ماه برای مصاحبه دعوت شده ؟
        چطوریه پیامک میدن یا اطلاعیه
        • ف
          فاطمه
          ۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۰۰:۱۹
          من تازه میخوام برای استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنم میشه راهنماییم کنید که چکار باید بکنم ؟من هنوز ثبت نام نکردم آیا راهی هست الانم بتونم؟؟؟
          • پشتیبان سه
            ۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۰۰:۲۲
            کاربر عزیز
            در حال حاضر ثبت نام آزمون دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش پایان یافته است، در صورتی که خبری در خصوص آزمون جدید آموزش و پرورش منتشر شود در اسرع وقت در سایت و شبکه های اجتماعی ای استخدام اطلاع رسانی خواهد شد
            • ف
              فاطمه
              ۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۰۰:۳۷
              خیلی ممنونم انشالله بتونم برای نوبت بد زودتر اقدام کنم
          • ع
            علی
            ۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۴
            سلام من امروز رفتم برای تحویل مدارک و بررسی دوسال در مدرسه دولتی در طرح برون سپاری تدریس کردم به من گفتن اون برای کسر سن مورد تایید نیست ممنون میشم یه نظر بدید
            • آ
              آموزگار
              ۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
              دوستان من اولویت دومم کرجه برای بررسی مدارک میتونم برم؟لطفا جواب بدین
              • س
                سحر
                ۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵
                برای اولی باید بری
              • ر
                رضا
                ۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
                سلام بر عوامل ای استخدام من محل ازمونم کرج بود ولی کد شغل اردبیل مدارک را باید اردبیل تحویل بدم درسته ولی اموزش پرورش کرج زده تحویل مدارک بر اساس شماره داوطلب لطفا پاسخ دهید ممنونم
                • مشاور «ای استخدام»
                  ۸ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۲
                  کاربرعزیز
                  اطلاعیه آموزش و پرورش کرج مربوط به داوطلبان کدشغل کرج می‌باشد .
                • ر
                  ریاضی
                  ۵ مرداد ۱۴۰۱، ۰۰:۲۱
                  سلام ب بچه های ریاضی کرج و همه اونایی ک تو آزمون شرکت کردن
                  کسی میدونه حد نصاب امسال ریاضی کرج و تهران چند بوده
                  ممنون میشم ک ج بدین
                  • ف
                    فاطمه
                    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۰۶
                    سلام نمره نفر اول ریاضی سهمیه ازاد تقریبا 50 بوده حالا نصفش میشه حد نصاب امسال تو خانومها.
                    • .
                      ..
                      ۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱
                      سلام، کسی که رشته اش کارشناسی حسابداری باشه می‌تونه استخدام آموزش پرورش بشه برای مقطع ابتدایی؟
                  • آ
                    آزادی باران
                    ۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۲
                    سلام اگه حدنصاب رشته ای40باشه یعنی نمره نفر اول چند بوده؟؟؟اگه کسی می دونه لطفاً جواب بده.
                    • ه
                      هرگز تسلیم نشو
                      ۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
                      80
                    • آ
                      آزادی باران
                      ۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۷
                      سلام شنیدم برای مصاحبه عمومی گزینش بابعضی ها تماس گرفتن آیا صحت داره؟آیا کسی هست که خبر داشته باشه نفر اول و دوم رشته دبیری عربی کرج جنسیت زن سهمیه آزاد نمرشون چند بوده؟
                      • س
                        سجاد
                        ۲۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳
                        خیر نتایج رسما از سایت سنجش اعلام یشه
                        • آ
                          آزادی باران
                          ۲۷ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۲۳
                          ممنون.
                        • A
                          Ariamehr
                          ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۵۶
                          بله زنگ میزنن یا اینکه خودت هم میتونی بری بهتره یا به هسته گزینش منطقه خودتون ک قبول شدی زنگ بزنی
                        • ع
                          علوم تجربی تو رو کسی میدونه جواب بده
                          ۱۶ تیر ۱۴۰۱، ۰۰:۱۶
                          من با تاهل سبز شدم و طبق اطلاعیه شماره همه آپ البرز منتشر کرده بود 18ام تحویل مدارک منم دیگه خیالم راحت شد که18ام برم تحویل مدارک...ولی الان نگاه کردم صفات تاریخ مصاحبه زده برا کد داوطلبین تو رو خدا بگید تکلیف من چیه؟
                          • خ
                            خانوم اجازه؟
                            ۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
                            سلام به شما اعلام کردن آپ البرز کی بریم برا مصاحبه بچه ها توروخدابگین من هرچی نگاه میکنم هیچی نمیبینم
                          • ع
                            علی
                            ۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۴
                            سلام دوستان
                            شهر کرج برای بررسی مدارک استشهاد محلی میخواد؟
                            ساکن شهر کرجم
                            • آ
                              آزمون
                              ۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۴
                              مراکز استان خیر
                              • ح
                                حسینی
                                ۱۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰
                                سلام چند تا سوال داشتم ممکنه بپرسم راهنمایی میکنین؟
                              • ا
                                امیر
                                ۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۱۹
                                سلام تکلیف انتخاب دوم ها چی میشه
                                • ز
                                  زهرا ت
                                  ۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰
                                  سلام
                                  دوستان تو رو خدا راهنمایی کنید
                                  برای دریافت معرفی نامه سهمیه 5 درصد باید برم نیروی ارتش لویزان تهران ...دقیقا کجاست آدرسش و باید به کدوم قسمت مراجعه کنم ؟خواهش می کنم اگر کسی اطلاع داره راهنماییم کنه ؟فردا بازه؟؟
                                  • ع
                                    علی
                                    ۱۰ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۲۲
                                    سلام
                                    لویزان بلوار ارتش سوله آبی ارتش تو گوگل سرچ کنی میاد. فردا هم بازه به جز جمعه همیشه بازه.
                                    اگه گفتن پست میکنیم برو پشت سوله اونجا مستقیم میدن به خودت نامه رو
                                  • ع
                                    عسل
                                    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۴۹
                                    سلام دوستان، این جدول زمانبندی برای کسایی هست که در آزمون شرکت کردند؟؟ یا فرقی نداره؟؟
                                    • ک
                                      کیوان
                                      ۵ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۵۹
                                      سلام من هر کاری میکنم جدول زمان بندی منتشر لود نمیشه کسی میتونه اینجا ارسال کنه؟
                                    • م
                                      میثم
                                      ۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶
                                      سلام ادرس تحویل مدارک کجاست؟
                                      • م
                                        مجید
                                        ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۴۸
                                        سلام خواهشا بگید زمان بندی معاینات پزشکی و تشکیل پرونده دوتاش یکیه
                                        • س
                                          ساسان
                                          ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴
                                          سلام
                                          سوال منم هست
                                          دردسری افتادیم با این وضعیت اطلاع رسانی
                                          واقعا تاسف انگیزه
                                        • م
                                          م. جمالی
                                          ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹
                                          دوستان مسائل سیاسی و عقیدتی رو که نیاز نیست برای مصاحبه تخصصی بدونیم؟؟؟
                                          • م
                                            محمد 26
                                            ۱۹ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۵۶
                                            خیر نیازی نیست
                                          • م
                                            م. جمالی
                                            ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۲۰
                                            سلام
                                            اینکه تو اطلاعیه نوشته ضمنا جهت انجام مصاحبه با تک تک قبول شدگان تماس تلفنی گرفته خواهد شد یعنی چی؟
                                            یعنی مصاحبه تلفنیه یا برای هماهنگی تماس میگیرن؟

                                            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                            ثبت پاسخ