اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهر تهران

۹۸ نظر

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهر تهران

 

ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهر تهران، تمامی اطلاعیه‌ها به منظور انجام فرآیندهای استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

 

 

 

خبر ۲ آذر ۱۴۰۲-برنامه زمانبندی مصاحبه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، به اطلاع می رساند ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تخصصی) «پنجشنبه ۲ آذرماه»
صرفا برای نفرات فهرست پیوست و در مرکز ارزیابی تکمیلی مشخص شده، انجام می گردد.
نکته خیلی مهم، در جستجو از اعداد انگلیسی (۱۲۳۴۵۶) استفاده شود از اعداد فارسی (۱۲۳۴۵۶) استفاده نشود.
داوطلبان محترم
با توجه به طولانی بودن فرایند ارزیابی تکمیلی(از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶) (شروع ارزیابی راس ساعت ۷:۳۰) پیشنهاد می گردد:
در روز مراجعه جهت ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تکمیلی) با خود، ناهار مختصر و سبک(همچون بیسکوییت، کیک، آجیل، شکلات، ساندویچ سرد یا ...) به همراه داشته باشند.

 برای مشاهده متن اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهر تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۳۰ آبان ۱۴۰۲-اطلاعیه محل و زمان ارزیابی آموزگار ابتدایی تکمیل ظرفیت مرحله دوم(جامانده)

داوطلبان گرامی استخدام آموزگاری آموزش و پرورش شهر تهران تکمیل ظرفیت مرحله دوم(جامانده) که واجد شرایط بودند و فرم شماره شش را دریافت نموده اند ابتدا جهت مصاحبه گزینش عمومی خود سه شنبه ۳۰ آبان ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ صبح به هسته گزینش آموزش و پرورش شهر تهران به آدرس میدان جهاد(فاطمی)، خیابان شهید گمنام،خیابان پیروزه،کوچه۲/۱ مراجعه بفرمایید.در ضمن همراه داشتن اصل شناسنامه ضروری است و میزان وقت گیری در هسته گزینش بین یک تا چهار ساعت خواهد بود.

لازم به ذکر است داوطلبان پس از انجام مصاحبه عمومی با توجه به فایل پیوست جهت ارزیابی تخصصی به آدرس های فایل پیوست مراجعه نمایند.

 برای مشاهده متن اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهر تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۳۰ آبان ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره ۶ قابل توجه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ۱۴۰۲/۰۵/۱۲ ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهـر تهـران

«تعلیم و تعلم عبادت است »

پیرو اطلاعیه های قبلی این اداره کل و اطلاعیه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت رشته شغلی هنرآموزی و دبیری سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ، مقتضی است برابر با گروه بندی ذیل اقدام نمائید:

گروه ۱: داوطلبانی که پرونده آنها کامل بوده و نیاز به تعیین منطقه خدمتی دارند که از طریق پیامک یا تماس تلفنی و پیام رسان شاد طی هفته جاری به آنها اطلاع رسانی خواهد شد، بنابراین نیاز به مراجعه حضوری به این اداره کل ندارند.

گروه۲: داوطلبانی که تشکیل پرونده داده اما صرفا نقص گزینش دارند منتظر دریافت پیامک از سوی هسته گزینش (با سرشماره ۹۸۳۰۰۰۱۱۰۰۰۰۰۰۰۲) باشند. در این خصوص نیازی به مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش و هسته گزینش پیش از دریافت پیامک نمی باشد.

گروه ۳: داوطلبانی که صرفا حدنصاب لازم را در ارزیابی تکمیلی کسب نکرده اند نیاز به مراجعه جهت دریافت معرفی نامه فرم شماره ۶ جهت شرکت مجدد در ارزیابی تکمیلی دارند. ( تاریخ مراجعه روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ از ساعت ۹ تا ۱۵)

گروه ۴: داوطلبانی که حد نصاب لازم را در ارزیابی تکمیلی کسب نکرده اند و همچنین نقص گزینش نیز دارند، نیاز به مراجعه جهت دریافت معرفی نامه شماره ۶ جهت شرکت مجدد در ارزیابی تکمیلی دارند. ( تاریخ مراجعه روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ از ساعت ۹ تا ۱۵) دارند و علاوه بر آن، باید منتظر دریافت پیامک از سوی هسته گزینش (با سرشماره ۹۸۳۰۰۰۱۱۰۰۰۰۰۰۰۲) باشند.

گروه ۵: آن دسته از پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت سهمیه این اداره کل که، تا کنون جهت ارائه مدارک و مستندات و تشکیل پرونده اولیه، انجام معاینات اولیه پزشکی و دریافت معرفی نامه برای ارزیابی تکمیلی و انجام مصاحبه، در این اداره کل اقدام ننموده‌اند، مقتضی است: در روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ از ساعت ۹ تا ۱۵ شخصا نسبت به ارائه مدارک به شرح ذیل، به آدرس: تهران،میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، نبش خ شهید سرپرست، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران کارشناسی استخدام مراجعه و اقدام نمایند.

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی :

الف - ارائه ۲ سری تصویر واضح ازکارنامه قبولی درآزمون کتبی ( قابل دریافت از سایت سنجش )؛

ب- تکمیل فرم اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش ( از طریق سامانه my.medu.ir یا به صورت فیزیکی نمونه در انتهای این اطلاعیه ) ؛

پ- تکمیل و ارائه ی فرم اعلام آمادگی ( پیوست ) برای بررسی اسناد و مدارک خود اظهاری و ارزیابی تکمیلی ( از طریق سامانه my.medu.ir)؛

ت- اصل و تصویر از تمامی صفحات شنا سنامه داوطلب ( در صورت متاهل بودن و یا داشتن فرزند ) اصل و تصویر شناسنامه همسر و فرزند یا فرزندان الزامی است؛

ث- اصل و تصویر پشت و روی کارت ملی هوشمند یا کارت ملی قبلی به همراه رسید تعویض پیشخوان دولت؛

ج- اصل و تصویر مدارک تحصیلی ( گواهینامه موقت یا دانشنامه ) ، (تاریخ فارغ‌التحصیلی قبل از۱۴۰۲/۰۷/۰۳)؛

چ- اصل و تصویر مدارک کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان ( قبل از ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ) ؛

توجه: ( دانش آموختگان برترمشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می باید گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند )؛

ح- تعداد ۶ قطعه عکس جدید ۴×۳ پشت نویسی شده (شامل نام و نام خانوادگی ، کد ملی و رشته تحصیلی)؛

خ- سایر مدارک درصورت لزوم :

- ارائه اصل و تصویرگواهی ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران یا مراجع ذیصلاح برای داوطلبانی که از سهمیه ایثارگری استفاده نموده اند؛

- ارائه اصل و تصویر معرفی نامه از بهزیستی برای داوطلبانی که از سهمیه ۳%معلولین استفاده نموده اند ؛

- ارائه ی اصل گواهی خدمت تمام وقت برای افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحد های دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش همکاری کرده اند جهت کسر از سن، برای افرادی که کبر سن دارند؛

- از آنجائیکه به متقاضیان شهر تهران امتیاز بومی تعلق نمی گیرد، لذا نیازی به ارائه ی مستندات بومی ندارند .

- ارائه ی گواهی معتبر ( از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی ) تخصصی حفظ قرآن کریم با درجات ۱تا ۳ جهت بهره مندی از امتیاز مربوطه صرفا برای رشته های تحصیلی مربوط به شغل دبیری حکمت و معارف اسلامی .

نکته: همزمان با دریافت و بررسی مدارک و تشکیل پرونده ، معاینات اولیه پزشکی نیز از پذیرفته شدگان مرحله اول ( چند برابر ظرفیت) به عمل خواهد آمد.

تذکرات مهم:

۱- این آخرین فرصت برای تکمیل ظرفیت آزمون مذکور بوده و صرفا تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ امکان تشکیل پرونده و معرفی به ارزیابی خواهد بود.

۲- عدم مراجعه برای ارائه مدارک تشکیل پرونده درزمان اعلام شده ، به منزله انصراف تلقی شده و افراد حق اعتراض نخواهند داشت .

۳- حضور شخص داوطلب پذیرفته شده برای ارائه مدارک و معاینات پزشکی ضروری بوده، لذا ازتحویل مدارک از طریق همسر، پدر ، مادر و . . . خود داری خواهد شد .

۴- بر اساس اعلام هسته مرکزی گزینش ؛ زمان و مکان دعوت از پذیرفته شدگان برای گزینش عمومی از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. که ضرورت دارد شناسنامه همراه داوطلبان باشد.

۵- به همراه داشتن اصل و تصویر کلیه مدارک امتیاز آور و مورد نیاز الزامی است.

۶- آدرس محل تشکیل پرونده : تهران ، میدان فلسطین، خ طالقانی غربی، نبش خ شهید سرپرست، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران کارشناسی استخدام.

 برای مشاهده متن اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهر تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۲۹ آبان ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره ۶ درخصوص پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مرحله دوم آزمون استخدام پیمانی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی (ماده ۲۸) مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۸ اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران

پیرو اطلاعیه های قبلی این اداره کل در خصوص تشکیل پرونده و انجام ارزیابی پذیرفته شدگان در تکمیل ظرفیت مرحله دوم آموزگاری سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران می رساند:

جهت ارائه مدارک و مستندات کامل و تشکیل پرونده اولیه، انجام معاینات اولیه پزشکی و دریافت معرفی نامه برای ارزیابی تکمیلی و انجام مصاحبه، در این اداره کل اقدام صرفا روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ ، از ساعت ۹ تا ۱۴ شخصا نسبت به ارائه مدارک به شرح ذیل، به آدرس: تهران،میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، خیابان سرپرست شمالی ، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران طبقه همکف کارشناسی استخدام مراجعه و اقدام نمایید؛

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی :

الف - ارائه تصویر واضح ازکارنامه اولیه شرکت درآزمون کتبی ( قابل دریافت از سایت سنجش )؛

ب- تکمیل ۲ سری فرم اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به همراه کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی ( نمونه فرم پایین این اطلاعیه ) ؛

بدیهی است عواقب ناشی از عدم تکمیل و یا ارسال ناقص فرم مزبور و همچنین عدم ارائه مدارک مورد نیاز در زمان مقرر، متوجه داوطلب خواهد بود.

پ- اصل و تصویر از تمامی صفحات شنا سنامه داوطلب ( در صورت متاهل بودن و یا داشتن فرزند ) اصل و تصویر شناسنامه همسر و فرزند یا فرزندان الزامی است؛

ت- اصل و تصویر پشت و روی کارت ملی هوشمند یا کارت ملی قبلی به همراه رسید تعویض پیشخوان دولت؛

ث- اصل و تصویر مدارک تحصیلی ( گواهینامه موقت یا دانشنامه ) ، (تاریخ فارغ‌التحصیلی قبل از ۲۲/۰۳/۱۴۰۲)؛

ج- تعداد ۶ قطعه عکس جدید ۴×۳ پشت نویسی شده (شامل نام و نام خانوادگی ، کد ملی و رشته تحصیلی)؛

چ- سایر مدارک درصورت لزوم :

- ارائه اصل و تصویرگواهی ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران یا مراجع ذیصلاح برای داوطلبانی که از سهمیه ایثارگری استفاده نموده اند؛

- ارائه اصل و تصویر معرفی نامه از بهزیستی برای داوطلبانی که از سهمیه ۳%معلولین استفاده نموده اند ؛

- داوطلبانی که متقاضی استفاده از امتیاز اشتغال جهت بهره مندی از اطلاعیه سری سوم اصلاحات دفترچه آزمون مبنی بر برخورداری از شرایط احراز رشته تحصیلی غیر مرتبط با آموزگاری می باشند ، شامل: ابلاغ یا گواهی انجام کار با حداقل ۲ سال فعالیت آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته ، از مراجع ذیصلاح ، پرینت بیمه ، تاییدیه گزینش و ... ) ارائه ی مستندات اشتغال در روز دریافت مدارک برای متقاضیات الزامی می باشد. پس از آن ترتیب اثر داده نمی شود.

- ارائه ی اصل گواهی خدمت تمام وقت برای افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحد های دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش همکاری کرده اند جهت کسر از سن، برای افرادی که کبر سن دارند؛

- از آنجائیکه به کلیه متقاضیان شهر تهران امتیاز بومی تعلق نمی گیرد، لذا متقاضیان پذیرفته شده در شهر تهران، نیازی به ارائه مستندات بومی ندارند .

- ارائه ی گواهی معتبر ( از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی ) تخصصی حفظ قرآن کریم با درجات ۱تا ۳ جهت بهره مندی از امتیاز مربوطه صرفا برای رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی .

نکته: همزمان با دریافت و بررسی مدارک و تشکیل پرونده ، معاینات اولیه پزشکی نیز از پذیرفته شدگان مرحله اول ( چند برابر ظرفیت) به عمل خواهد آمد.

تذکرات مهم:

عدم مراجعه برای ارائه مدارک تشکیل پرونده درزمان و محل اعلام شده، به منزله انصراف تلقی شده و افراد حق هیچ گونه اعتراض نخواهند داشت .
با توجه به محدودیت فضا و زمان، صرفا حضور شخص پذیرفته شده در روز مقرر مورد تاکید می باشد و از پذیرش همراه به جهت ازدحام و جلوگیری از اختلال در امور معذوریم.
حضور شخص داوطلب پذیرفته شده برای ارائه مدارک و معاینات پزشکی ضروری بوده، لذا ازتحویل مدارک از طریق همسر، پدر ، مادر و . . . خود داری خواهد شد .
به همراه داشتن اصل و تصویر کلیه مدارک امتیاز آور و مورد نیاز ، الزامی است.
با عنایت به ضیق وقت از پذیرش افراد در خارج از روز و ساعت اعلام شده ( دوشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ ، از ساعت ۹ تا ۱۴) به د لیل محدودیت در انجام ارزیابی تکمیلی و ارزیابی عمومی معذوریم و به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 برای مشاهده متن اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهر تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۲ آبان ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۵ درخصوص پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی (ماده ۲۸)

اطلاعیه شماره ۵ درخصوص پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی (ماده ۲۸) مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۸ اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام شد.

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک کنید

خبر ۲۸شهریور ۱۴۰۲-اطلاعیه بسیار مهم جاماندگان تشکیل پرونده استخدامی - سه شنبه ۲۸ مرداد ماه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۴

 برای مشاهده متن اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهر تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۱۳ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۲ پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ۱۴۰۲/۰۵/۱۲ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی

قابل توجه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ۱۴۰۲/۰۵/۱۲ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی

اداره کل آموزش و پرورش شهـر تهـران

با عرض تبریک به لحاظ موفقیت درآزمون مذکور، جهت ارائه مدارک و مستندات و تشکیل پرونده اولیه، انجام معاینات اولیه پزشکی و دریافت معرفی نامه برای ارزیابی تکمیلی و انجام مصاحبه، خواهشمند است: براساس برنامه زمانی (فایل پیوست) و با همراه داشتن مدارک به شرح ذیل، به آدرس:

تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب، جنب پارک لاله پلاک ۴، دبیرستان آزادگان ، مراجعه فرمایید.

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی :

الف - ارائه ۲ سری تصویر واضح ازکارنامه قبولی درآزمون کتبی ( قابل دریافت از سایت سنجش )؛

ب- تکمیل فرم اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش ( از طریق سامانه my.medu.ir ) ؛

پ- ارائه ی کد رهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی ؛

بدیهی است عواقب ناشی از عدم تکمیل و یا ارسال ناقص فرم مزبور و همچنین عدم ارسال مدارک مورد نیاز در زمان مقرر، متوجه داوطلب خواهد بود.

ت- تکمیل و ارائه ی فرم اعلام آمادگی ( پیوست ) برای بررسی اسناد و مدارک خود اظهاری و ارزیابی تکمیلی ( از طریق سامانه my.medu.ir)؛

ث- اصل و تصویر از تمامی صفحات شنا سنامه داوطلب ( در صورت متاهل بودن و یا داشتن فرزند ) اصل و تصویر شناسنامه همسر و فرزند یا فرزندان الزامی است؛

ج- اصل و تصویر پشت و روی کارت ملی هوشمند یا کارت ملی قبلی به همراه رسید تعویض پیشخوان دولت؛

چ- اصل و تصویر مدارک تحصیلی ( گواهینامه موقت یا دانشنامه ) ، (تاریخ فارغ‌التحصیلی قبل از۱۴۰۲/۰۷/۰۳)؛

ح- اصل و تصویر مدارک کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان ( قبل از ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ) ؛

توجه: ( دانش آموختگان برترمشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می باید گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند )؛

خ- تعداد ۶ قطعه عکس جدید ۴×۳ پشت نویسی شده (شامل نام و نام خانوادگی ، کد ملی و رشته تحصیلی)؛

د- سایر مدارک درصورت لزوم :

- ارائه اصل و تصویرگواهی ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران یا مراجع ذیصلاح برای داوطلبانی که از سهمیه ایثارگری استفاده نموده اند؛

- ارائه اصل و تصویر معرفی نامه از بهزیستی برای داوطلبانی که از سهمیه ۳%معلولین استفاده نموده اند ؛

- ارائه ی اصل گواهی خدمت تمام وقت برای افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحد های دولتی آموزش و تربیتی آموزش و پرورش همکاری کرده اند جهت کسر از سن، برای افرادی که کبر سن دارند؛

- از آنجائیکه به متقاضیان شهر تهران امتیاز بومی تعلق نمی گیرد، لذا نیازی به ارائه ی مستندات بومی ندارند .

- ارائه ی گواهی معتبر ( از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی ) تخصصی حفظ قرآن کریم با درجات ۱تا ۳ جهت بهره مندی از امتیاز مربوطه صرفا برای رشته های تحصیلی مربوط به شغل دبیری حکمت و معارف اسلامی .

نکته: همزمان با دریافت و بررسی مدارک و تشکیل پرونده ، معاینات اولیه پزشکی نیز از پذیرفته شدگان مرحله اول ( چند برابر ظرفیت) به عمل خواهد آمد.

تذکرات مهم:

حضور به موقع و حداکثر نیم ساعت قبل از شروع فرایند تشکیل پرونده و ارزیابی تکمیلی و صرفا بر اساس زمان بندی اعلام شده مورد انتظار است . لذا از پذیرش داوطلبان ، به غیر از زمان و مکان اعلام شده، خود داری می گردد.
عدم مراجعه برای ارائه مدارک تشکیل پرونده درزمان و محل اعلام شده، به منزله انصراف تلقی شده و افراد حق اعتراض نخواهند داشت .
با توجه به محدودیت فضا ، صرفا حضور شخص پذیرفته شده مورد تاکید می باشد و از پذیرش همراه به جهت ازدحام و جلوگیری از اختلال در امور معذوریم .
حضور شخص داوطلب پذیرفته شده برای ارائه مدارک و معاینات پزشکی ضروری بوده، لذا ازتحویل مدارک از طریق همسر، پدر ، مادر و . . . خود داری خواهد شد .
بر اساس اعلام هسته مرکزی گزینش ؛ زمان و مکان دعوت از پذیرفته شدگان برای گزینش عمومی از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. که ضرورت دارد شناسنامه همراه داوطلبان باشد.
به همراه داشتن اصل و تصویر کلیه مدارک مورد نیاز و الزامی است.

خیلی مهم

در هنگام مراجعه جهت تشکیل پرونده حتما مدارک امتیاز آور پژوهشی و سوابق تدریس و اشتغال آموزشی و... خود را به همراه داشته باشید.

به طور خلاصه، بررسی اولیه مدارک پژوهشی و سوابق تدریس و اشتغال آموزشی همزمان با تشکیل پرونده(دبیرستان آزادگان) انجام میشود.

 برای مشاهده متن اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهر تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۲۴ مرداد ۱۴۰۲- استقرار میز خدمت در راستای پاسخگویی به داوطلبان گرامی و پذیرش مدارک و مستندات جامانده

ستاد آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه شماره ۸ از استقرار میز خدمت در راستای پاسخگویی به داوطلبان گرامی و پذیرش مدارک و مستندات جامانده از روز دوشنبه در ادارات کل آموزش و پرورش استان ها خبرداد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با عنایت به پایان فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش، میزخدمت ستاد آزمون استخدامی آموزگاری در راستای پاسخگویی به سوالات و ابهامات داوطلبان گرامی و همچنین پذیرش مدارک و مستندات جامانده داوطلبان از دوشنبه مورخ ۲۳ مرداد ماه لغایت پنج‌شنبه مورخ ۲۶ مرداد ماه در ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، استقرار خواهند داشت.

 برای مشاهده متن اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهر تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۱۸ مرداد ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۴ آخرین فرصت برای شرکت در ارزیابی تکمیلی (مصاحبه)

همانطور که در آخرین اطلاعیه در پیام رسان شاد نیز اعلام گردید، داوطلبان پذیرفته شده آزمون استخدامی اردیبهشت ماه سال جاری سهمیه استخدامی این اداره کل، که واجد شرایط بوده و تشکیل پرونده استخدامی داده اند، لکن؛ به هردلیل تاکنون موفق به شرکت در ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) نشده و یا معرفی نامه دریافت ننموده اند، مقتضی است: حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ به کارشناسی استخدام این اداره کل جهت تعیین تکلیف مراجعه نمایند.

 برای مشاهده متن اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهر تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۱۱ تیر ۱۴۰۲- برنامه زمان بندی مراجعه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران جهت تشکیل پرونده استخدامی

برای مشاهده زمانبندی اینجا کلیک کنید

خبر ۱۱ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۵ آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲


ارسال پیامک برای همه پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی ویژه آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۲ تا ساعاتی دیگر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به اطلاع پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی (سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران) سال ۱۴۰۲ می‌رساند، پیرو اطلاعیه شماره ۴ در خصوص آماده‌سازی مدارک و مستندات، امروز تا ساعاتی دیگر پیامک تعیین زمان تحویل مدارک برای همه پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی ویژه آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۲ ارسال خواهد شد.

به دلیل حجم بالای پیام‌ها، پیامک‌های تعیین نوبت به تناوب تا عصر روز شنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۲ به شماره همراه‌ اعلامی توسط پذیرفته‌شدگان ارسال خواهد شد، در صورت عدم دریافت پیامک تا این زمان، پذیرفته‌شدگان می‌بایست عدد ۱۲۰۰ را به شماره ۱۰۰۰۷۵۲۶ ارسال نمایند

 برای مشاهده متن اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهر تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۱۰ تیر ۱۴۰۲- مدارک مورد نیاز برای مصاحبه ماده ۲۸

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مدارک مورد نیاز برای مصاحبه ماده ۲۸ به شرح ذیل اعلام شد

۱ـ عکس ۳*۴ ( شش عدد)
۲ـ اصل و کپی کارت ملی داوطلب
۳ـ اصل و کپی شناسنامه داوطلب
۴ـ اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی داوطلب
۵ـ مدارک مرتبط با سهمیه ایثارگری و یا معلولین (طبق دفترچه)
۶ـ اصل و کپی کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم نظام وظیفه داوطلب (آقا)
۷ـ فرم استشهاد محلی برای متقاضیان با ده سال سکونت(صرفا افرادی که دارای اولویت دوم- بجز شهرتهران نیز-بوده اند)
۸ـ مدارک ICDL و روخوانی و روانخوانی قرآن
۹ـ مقاله های علمی-پژوهشی(هرگواهی که امتیاز داشته باشد ) و ...
۱۰ـ کارت بسیج(در صورت عضویت)
۱۱. کارنامه ی قبولی

 برای مشاهده متن اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهر تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۷ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره  قابل توجه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ۱۴۰۲/۲/۸ ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهـر تهـران۲

قابل توجه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ۱۴۰۲/۲/۸ ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهـر تهـران

با عرض تبریک به لحاظ موفقیت درآزمون مذکور، جهت ارائه مدارک و مستندات و تشکیل پرونده اولیه، انجام معاینات اولیه پزشکی و دریافت معرفی نامه برای ارزیابی و انجام مصاحبه، براساس برنامه زمانی (فایل اکسل پیوست) و با همراه داشتن مدارک به شرح ذیل، به آدرس: تهران، خیابان انقلاب، چهار راه کالج، خیابان البرز، پلاک یک ، دبیرستان ماندگار البرز ، مراجعه نمایید.

 

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی :

الف - ارائه ۲ سری تصویر واضح ازکارنامه قبولی درآزمون کتبی ( قابل دریافت از سایت سنجش )؛

ب- تکمیل فرم اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش ( از طریق سامانه my.medu.ir ) ؛

پ- ارایه کد رهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی ؛

بدیهی است عواقب ناشی از عدم تکمیل ویا ارسال ناقص فرم مزبور و همچنین عدم ارسال مدارک مورد نیاز در زمان مقرر، متوجه داوطلب خواهد بود.

ت- تکمیل فرم اعلام آمادگی ( پیوست ) برای بررسی اسناد و مدارک خود اظهاری و ارزیابی تکمیلی ( از طریق سامانه my.medu.ir)؛

ث- اصل و تصویراز تمامی صفحات شنا سنامه داوطلب ( در صورت متاهل بودن و یا داشتن فرزند ) اصل و تصویر شناسنامه همسر و فرزند یا فرزندان الزامی است؛

ج- اصل و تصویر پشت و روی کارت ملی هوشمند یا کارت ملی قبلی به همراه رسید تعویض پیشخوان دولت؛

چ- اصل و تصویر مدارک تحصیلی ( گواهینامه موقت یا دانشنامه ) ، (تاریخ فارغ‌التحصیلی قبل از۱۴۰۲/۳/۱۶)؛

ح- اصل و تصویر مدارک کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان ( قبل از ۱۴۰۲/۳/۱۶) ؛

توجه: ( دانش آموختگان برترمشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می باید گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند )؛

خ- تعداد ۶ قطعه عکس جدید ۴×۳ پشت نویسی شده (شامل نام و نام خانوادگی ، کد ملی و رشته تحصیلی)؛

د- سایر مدارک درصورت لزوم :

- ارائه اصل و تصویرگواهی ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران یا مراجع ذیصلاح برای داوطلبانی که از سهمیه ایثارگری استفاده نموده اند؛

- ارائه اصل و تصویر معرفی نامه از بهزیستی برای داوطلبانی که از سهمیه ۳%معلولین استفاده نموده اند ؛

- داوطلبانی که متقاضی استفاده از امتیاز اشتغال جهت بهره مندی از اطلاعیه سری سوم اصلاحات دفترچه آزمون مبنی بر برخورداری از شرایط احراز رشته تحصیلی غیر مرتبط با آموزگاری می باشند ، شامل: ابلاغ یا گواهی انجام کار با حداقل ۲ سال فعالیت آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته ، از مراجع ذیصلاح ، پرینت بیمه ، تاییدیه گزینش و ... ) ارائه ی مستندات اشتغال در روز دریافت مدارک برای متقاضیات الزامی می باشد. پس از آن ترتیب اثر داده نمی شود.

- ارائه ی اصل گواهی خدمت تمام وقت برای افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحد های دولتی آموزش و تربیتی آموزش و پرورش همکاری کرده اند جهت کسر از سن، برای افرادی که کبر سن دارند؛

- از آنجائیکه به متقاضیان شهر تهران امتیاز بومی تعلق نمی گیرد، لذا متقاضیان پذیرفته شده در شهر تهران، که سایر شهرستانهای کشور را به عنوان اولویت دوم انتخاب ننموده اند، نیازی به ارائه مستندات بومی ندارند ، سایرداوطلبان پذیرفته شده با اولویت اول در شهر تهران که اولویت دوم خود شهرستان بومی خود ( غیر از شهر تهران) انتخاب نموده اند جهت بهره مندی از امتیاز بومی ، می بایست مدارک بومی مربوط به آن شهرستان را مطابق مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام ، در زمان تشکیل پرونده ارائه نمایند.

- ارائه ی گواهی معتبر ( از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی ) تخصصی حفظ قرآن کریم با درجات ۱تا ۳ جهت بهره مندی از امتیاز مربوطه صرفا برای رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی .

نکته: همزمان با دریافت و بررسی مدارک و تشکیل پرونده ، معاینات اولیه پزشکی نیز از پذیرفته شدگان مرحله اول ( چند برابر ظرفیت) به عمل خواهد آمد.

تذکرات مهم:

حضور به موقع و حداکثر یک ساعت قبل از شروع فرایند تشکیل پرونده و ارزیابی تکمیلی و صرفا بر اساس زمان بندی اعلام شده مورد انتظار است . لذا از پذیرش داوطلبان ، به غیر از زمان و مکان اعلام شده، خود داری می گردد.
عدم مراجعه برای ارائه مدارک تشکیل پرونده درزمان و محل اعلام شده، به منزله انصراف تلقی شده و افراد حق اعتراض نخواهند داشت .
با توجه به محدودیت فضا ، صرفا حضور شخص پذیرفته شده مورد تاکید می باشد و از پذیرش همراه به جهت ازدحام و جلوگیری از اختلال در امور معذوریم .
حضور شخص داوطلب پذیرفته شده برای ارائه مدارک و معاینات پزشکی ضروری بوده، لذا ازتحویل مدارک از طریق همسر، پدر ، مادر و . . . خود داری خواهد شد .
به همراه داشتن اصل و تصویر کلیه مدارک مورد نیاز و الزامی است.

 برای مشاهده متن اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهر تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۱ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره یک آزمون استخدامی ۱۴۰۲

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، زمان مراجعه برای تشکیل پرونده اولیه و بررسی مدارک و ارزیابی و انجام مصاحبه اعلام شد.

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سهمیه شهر تهران، به اطلاع می رساند: با عنایت به اینکه در حال دریافت لیست اسامی قبول شدگان سه برابر ظرفیت قرار داریم. لذا؛ زمان مراجعه برای تشکیل پرونده اولیه و بررسی مدارک و ارزیابی و انجام مصاحبه، و جزئیات دقیق آن از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به آدرس: https://tehran.medu.gov.ir و کانال پیام رسان شاد: @t_estekhdam و پیام فرهنگ @payamefarhang به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

پذیرفته شدگان از تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به این اداره کل خودداری و اخبار زمان بندی تشکیل پرونده و مصاحبه را از طریق همین سایت پیگیری نمایند.

برای مشاهده متن اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهر تهران اینجا کلیک کنید

 

 

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

  

 

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۹۸ نظر برای اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهر تهران

  • م
    محمد
    ۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱
    سلام لطفا که می‌دونه پاسخ بده لیسانس مدیریت بازرگانی شامل چه گرایش های است آیا امور بانکدار یا بانکداری رو هم شامل میشه توروخدا کسی می‌دونه پاسخ بده
    • س
      سمننن
      ۸ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۴
      سلام
      دوستانی که آموزگاری تهران قبول شدید، ممکنه بگید چه منابعی استفاده کردید؟
      • س
        سمیر
        ۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۰۸:۲۴
        با سلام
        دوستان تورو خدا جواب بدین من برای شهر تهران قبول شدم دبیری تو سایت مدیو ثبت نام کردم و تمام مدارک هم 27 شهریور تحویل دادم ولی پنج روزه منتظرم که برم مصاحبه تمام کسانی که با من مدارک تحویل دادن رفتن مصاحبه بغیر من حالا چکار کنم به کی بگم تو اون کانال شاد تهران هم هی فایل میزارن خبری از مال من نیست فقط واسه فایل پنجشنبه یه فایل ناقص گذاشتن که تو اونم نبود ولی چند صفحه از اون فایل سفید بود میگم نکنه تو اون سفیده بوده ندونستم .حالا به کی بگم تورو خدا کمکم کنید.
        • س
          سم
          ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۱۵
          سلام
          دوستان تورو خدا من دوشنبه 27 شهریور مدارک تحویل دادم واسه شهر تهران قبول شدم دبیری یه برگه هم بهم دادن ولی 5 روزه منتظرم که برم مصاحبه ارزیابی خبری نیست همه رفتن از کی بپرسم من؟؟؟؟
          • م
            مجید
            ۲۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
            سلام
            به نظرم اینکه مصاحبه و ارزیابی متقاضیان یک روز نیست! عدالت نیست. افرادی که روزای اول میرن مصاحبه! از کانال های مختلف در جریان روش، سوالات و مسایل مختلف قرار میگرن و با آمادگی بیشتر حضور پیدا میکنن و طبعا نمرات بالاتری هم از نفرات روزای ابتدایی همیگیرن.بدتر از اون افرادی با علم به این قضیه!عمدا ذوز مصاحبه نکیرن!و پس از کسب اطلاعات کامل مصاجبه و..!خودشون رو تو دسته جاماندگان قرار میدن و بقیه ماجرا.. به نظرم باید تدبیری در این خصوص اندیشیده بشه.
            • ب
              بهنامشون
              ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵
              دوستان این فرم "اعلام آمادگی ( پیوست ) برای بررسی اسناد و مدارک خود اظهاری و ارزیابی تکمیلی" رو از کجا میشه دانلود کرد؟ داخل سایت مای مدیو که نیست
              • م
                مصی
                ۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
                باسلام من از پذیرفتگان آزمون دبیری در شهر تهران هستم ولی خودم شهرستان زندگی میکنم و جز اولین گروهی بودم که باید مدارک ارائه میدادم و جا موندم میخواستم بدونم برای جاماندگان وقتی تعیین میکنن؟معمولا کی هست؟بعد از آخرین مصاحبه ها؟
                • م
                  مینا
                  ۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۰۱:۱۷
                  سلام شمامیتونی بری فردا و بگی جاماندم کارتو راه میندازن.منم مث شما متوجه موعد تحویل مدارکم نشدم وباتاخیررفتم ولی قبول کردن.فک کنم تاچارشنبه وقت دادن برا تحویل مدارک
                  • ف
                    فاطمه
                    ۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۱
                    سلام میتونم بپرسم برای ازمون چی خوندید؟
                    و از چه منابعی استفاده کردید؟
                    • P
                      Pari
                      ۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۳
                      سلام میشه بگین که از کدوم نشریه کتاب خونید
                    • م
                      مینا
                      ۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۰۱:۱۸
                      سلام شمامیتونی بری فردا و بگی جاماندم کارتو راه میندازن.منم مث شما متوجه موعد تحویل مدارکم نشدم وباتاخیررفتم ولی قبول کردن.فک کنم تاچارشنبه وقت دادن برا تحویل مدارک
                    • س
                      سعید
                      ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰
                      با سلام سایت بارگذاری مدارک باز شده
                      در یک قسمت شماره تماس رابط رو خواسته منظورش چی هست؟لطفا راهنمایی کنید
                      • ل
                        لیلی هراتی کول
                        ۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۳۶
                        سلام من با مدرک کاردانی آموزش ابتدایی قبول شدم ودوسال سابقه تدریس وگزینش هم دارم آیا مدارکم رو برای مصاحبه قبول میکنند

                        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                        ثبت پاسخ