اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان فارس

۳۳ نظر

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش فارس

 

ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان فارس، تمامی اطلاعیه‌های استانی به منظور انجام فرآیندهای استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

 

فهرست مطالب صفحه
برای مشاهده مطالب روی لینک‌های زیر کلیک کنید

 

  

خبر ۱ آذر ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره ۲ ویژه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سهمیه استان فارس


اطلاعیه شماره ۲ ویژه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سهمیه استان فارس صادر شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، باسلام و احترام ، به اطلاع پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت این آزمون می رساند: برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی راس ساعت ۸ لغایت ۱۲ صبح روز پنج شنبه ۲ آذرماه ۱۴۰۲ و با در دست داشتن مدارک ذیل به آدرس: شیراز، خیابان هفت تیر، خیابان معدل شرقی، اداره کل آموزش و پرورش استان فارس مراجعه نمایند. گفتنی است: داوطلبان در صورت تایید در مرحله بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی، جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش به حوزه ارزیابی مربوطه معرفی خواهند گردید. لازم به ذکر است: لیست افرادی که بایستی برای تشکیل پرونده مدارک خوداظهاری ، معاینات پزشکی و ... مراجعه نمایند و دیگر مستندات پیوست همین اطلاعیه می باشد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت استان فارس اینجا کلیک کنید

خبر ۳ ابان ۱۴۰۲-اطلاعیه مهم ویژه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزگاری سال ۱۴۰۱ آموزش و پرورش سهمیه استان فارس


اطلاعیه مهم ویژه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزگاری سال ۱۴۰۱ آموزش و پرورش سهمیه استان فارس اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،به اطلاع پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت که کد ملی آنان در فایل پیوستی این اطلاعیه در ذیل درج گردیده می رساند برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی راس ساعت ۳ بعد از ظهر روز چهارشنبه مورخ سوم آبان ماه ۱۴۰۲ و با در دست داشتن مدارک ذیل به آدرس : شیراز، پل هجرت، خیابان ساحلی، خیابان علی بن حمزه (س)،جنب درمانگاه فرهنگیان، آموزشگاه عبدالله پور مراجعه نمایید.
گفتنی است: داوطلبان در صورت تایید در مرحله بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی، جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش به حوزه ارزیابی مربوطه معرفی خواهند گردید.

لازم به ذکر است: جهت اطلاع کامل از مدارک لازم فایل های پیوستی را حتما مطالعه نمایید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت استان فارس اینجا کلیک کنید

خبر ۳ آبان ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره ۳ ویژه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی در استان فارس


اطلاعیه شماره ۳ ویژه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی در استان فارس اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، به اطلاع پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی می رساند: در صورت ابلاغ اطلاعیه از وزارت در خصوص ادامه فرایند وانجام امور بررسی مدارک و مستندات، ارزیابی تکمیلی و... از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان فارس به نشانی:
https://fars.medu.gov.ir
اطلاع رسانی خواهد شد، لذا از مراجعه حضوری به اداره کل اموزش و پرورش فارس خودداری نمایید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت استان فارس اینجا کلیک کنید

خبر ۱۱ شهریور ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره ۲ ویژه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیمانی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ سهمیه استان فارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیمانی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ سهمیه استان فارس می رساند: برای اطلاع از جدول زمان بندی، مکان و مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه، بررسی مدارک و مستندات فایل های پیوستی را دانلود و مطالعه نمایند.
لازم به دکر است: پذیرفته شدگان باید برای اعلام نوبت مشمولین آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی استان فارس به ادرس https://eform.farsedu.ir/۱۰۵۳۸
مراجعه نمایند.
گفتنی است: داوطلبان می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و یکصد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی اداره کل آموزش وپرورش استان فارس نزد خزانه به شماره حساب ۰۳۱۲۰۳۶۲۵۵۷۷ یا شماره شبایIR۱۶۰۱۰۰۰۰۴۰۵۸۰۳۱۲۰۳۶۲۵۵۷۷با شناسه ی ۳۷۰۰۳۱۲۵۸۱۴۰۱۵۹۱۵۹۸۲۳۰۰۰۰۰۰۴۶۳ واریز نمایند و اصل فیش بانکی را به همراه داشته باشد .
شایان ذکر است: از واریز وجه بصورت اینترنتی یا با تلفن همراه خودداری نموده و حتما از طریق شعب تمامی بانک ها اقدام نموده و اصل فیش را به همراه داشته باشید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت استان فارس اینجا کلیک کنید

خبر ۲۴ مرداد ۱۴۰۲-اطلاعیه مهم ویژه داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۲ سهمیه استان فارس


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۲ سهمیه استان فارس که در مرحله ارزیابی تکمیلی و صلاحیت عمومی شرکت نموده اند می رساند چنانچه مدرک معتبر امتیاز آوری برابر دستورالعمل ارزیابی تکمیلی شامل نمون برگ شماره ۱۹ دارند که در روز ارزیابی نتوانستند تحویل نماینده امور اداری دهند می توانند برابر جدول زمانبندی پیوستی مراجعه و اصل و کپی مستندات خود را تحویل دهند.
لازم به ذکر است: ارائه اصل وکپی مدرک الزامی است و مدارکی که قبلا ارائه گردیده نیاز به ارائه مجدد نمی باشد همچنین مدارک صرفا بر اساس نمون برگ ۱۹ و تایید مراجع ذیربط مندرج در نمون برگ مذکور باشد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت استان فارس اینجا کلیک کنید

خبر ۱۵ تیر ۱۴۰۲-تشریح فرآیند جذب پذیرفته شدگان ماده ۲۸ استخدامی درآموزش و پرورش در فارس


مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: معلمان جدید پذیرفته شده، ماده ۲۸ آزمون استخدامی از اول مهرماه به کار تدریس در مدارس مشغول می شوند و در دوره های ضمن خدمت در طول سال تحصیلی نیز شرکت خواهند کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، امیر مسعود اکبرپور با اشاره به آغاز فرآیند جذب پذیرفته شدگان ماده ۲۸ قانون استخدامی، اظهار کرد: فرآیند جذب از روز دوشنبه ۱۲ خرداد ماه با بررسی مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پذیرفته شدگان آغاز شده است.
وی افزود: در مرحله اول، مدارک افراد مورد ارزیابی قرار می گیرد و در صورتی که فرد شرایط مورد نظر را دارا باشد جهت انجام معاینات پزشکی به مراکز بهداشتی تعیین شده معرفی می شود.
اکبرپور تصریح کرد: در مرحله دوم نیز اگر شرایط فرد از نظر پزشکی مطلوب باشد جهت انجام مصاحبه که از ۱۷ تیرماه آغاز می شود، معرفی می شود.
وی از انجام مصاحبه و مراحل تکمیلی بررسی شرایط به مدت ۲۰ روز، خبر داد و افزود: پس از برگزاری آزمون از سوی سازمان سنجش، تعداد ۳ هزار و ۸۰۰ نفر در استان فارس معرفی شدند.
وی گفت: از این تعداد، کسانی که پس از طی مراحل سه گانه موفق به کسب امتیازات لازمه شوند مجددا به سازمان سنجش معرفی می شوند تا نتایج نهایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شود.
مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: بررسی مدارک پذیرفته شدگان در حضور شخص انجام می شود، و پس از آن فرد به مراکز بهداشتی و درمانی جهت انجام معاینات پزشکی ارجاع داده می شود.
وی ادامه داد: در مرحله مصاحبه ارزشیابان متخصص و آموزش دیده، کار سنجش افراد را انجام می دهند و فرد باید حداقل ۴۷۰ امتیاز از مجموع ۱۰۰۰ امتیاز را آورده باشد.
اکبرپور ادامه داد: نمره آزمون و امتیازات کسب شده در مرحله مصاحبه تجمیع و به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال و پس از پردازش نتیجه نهایی به داوطلبان اعلام می شود.
وی اذعان کرد: در مرحله مصاحبه نیز افراد در یک فرآیند که شامل سه بخش؛ انجام تدریس، ایفای یک نقش و شرکت در کارگروهی، مشارکت می کنند.
مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: نتایج داوطلبان از سوی سازمان سنجش، تا پایان مردادماه اعلام و افراد پذیرفته شده در دوره مقدماتی و فشرده ارائه شده در شهریورماه، حضور می یابند.
وی ادامه داد: معلمان جدید پذیرفته شده، ماده۲۸ آزمون استخدامی از اول مهرماه به کار تدریس در مدارس مشغول می شوند و در دوره های ضمن خدمت در طول سال تحصیلی نیز مشارکت خواهند کرد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت استان فارس اینجا کلیک کنید

 خبر ۷ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ((۲)) زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ آموزش و پرورش سهمیه استان فارس


زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ آموزش و پرورش سهمیه استان فارس اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش فارس،دراین اطلاعیه آمده است:
باسلام و احترام ، با عنایت به اعلام نتیجه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ (موضوع مجوز شماره ۹۹۶۶۵ مورخ ۰۳/۱۲/ ۱۴۰۱ سازمان اداری واستخدامی کشور) توسط سازمان سنجش، به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می رساند برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی با توجه به جدول زمان بندی مندرج در ایفرم شماره ۱۰۵۳۸ به نشانی :

https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/۱۰۵۳۸

و با دردست داشتن مدارک ذیل به آدرس : شیراز – بلوار شهید شیرودی – حد فاصل میدان فرصت شیرازی و چهار راه زمزم - کانون فرهنگی تربیتی سمیه مراجعه نمایند.
داوطلبان در صورت تایید در مرحله بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی، جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش به حوزه ارزیابی مربوطه معرفی خواهند گردید.
مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات :
۱- تصویر کارنامه قبولی دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور .( دو نسخه)
۲- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده ( نام و نام خانوادگی- کدملی در پشت عکس درج شود)
۳-اصل سند ازدواج ( برای افرادی که در زمان ثبت نام بر اساس خوداظهاری تمایل به استفاده از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارند
۴-اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک سری
۵- اصل شناسنامه پدر داوطلب، همسر و فرزندان و تصویر صفحه اول و دوم ( یک سری).
۶- اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری).
۷- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن. (دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند .
۸-اصل دانشنامه یا اصل گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز و یک برگ تصویر.
تذکر: در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزش دانشگاه و یا دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد.
۹- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین. (با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۲
۱۰- اصل گواهی مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ تخصصی و یک برگ تصویر از آن ( صرفا برای رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی لحاظ خواهد شد
۱۱– اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی .
۱۲- اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده
تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۳- اصل سوابق تمام وقت در واحدهای دولتی آموزش و پرورش ( برای افرادی که دارای کبر سن می باشند)- موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط عمومی داوطلبان- شامل :
۱- نیروهای خرید خدمات آموزشی : اصل قرارداد تمام وقت شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی
۲- نیروهای نهضت سوادآموزی: تاییدیه همکاری با نهضت سوادآموزی بصورت تمام وقت از معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت
۱۴- اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعدادهای برتر
۱۵- داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد اطلاعیه سری سوم دفترچه، در آزمون شرکت نموده اند می بایست مدارک ذیل را ارائه نمایند:
درارتباط با دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته بر اساس قرارداد معتبر شامل:
الف)نیروهای حق التدریس:
الف-۱) ابلاغ کامپیوتری تدریس ممهور به مهر کارشناس آموزش مقطع مربوطه آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت (الزامی است)
الف-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت (الزامی است)
ب) نیروهای خرید خدمات آموزشی:
ب-۱) قرارداد شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی (الزامی است)
ب-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت (الزامی است)
ج) نیروهای نهضت سواد آموزی:
تاییدیه سوابق همکاری از معاونت نهضت سوادآموزی استان محل خدمت ( الزامی است)
د) مدارس غیردولتی:
د-۱) گواهی انجام کار با مهر و امضای مدیر آموزشگاه محل خدمت (الزامی است)
د-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)
هـ) موسسات آموزشی، فرهنگی و تربیتی دارای مجوز از مراجع ذیربط
هـ-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای مدیر موسسه ( الزامی است)
هـ-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)
و) نیروهای مهدکودک ها و پیش دبستانی ها دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور
و-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای مدیر مهدکودک یا پیش دبستانی و تایید سازمان بهزیستی ( الزامی است)
و-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)
ز) نیروهای دارالقرآن های دارای مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی
ز-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای ۱)مدیر دارالقرآن و یا ۲)سازمان تبلیغات اسلامی استان محل خدمت ( الزامی است)
ز-۲) مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)
ر) نیروهای سرباز معلم
ر-۱) تاییدیه سوابق همکاری از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت یا فرم ۵۰۲ تایید شده توسط اداره مربوطه
ر-۲)تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت
۱۶-داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد تبصره مندرج در صفحه ۵ دفترچه راهنمای آزمون مربوط به مشمولان حافظین قرآن درجات ۱ تا ۵ قرآن کریم در آزمون شرکت نموده اند، می بایست اصل مدرک تخصصی دارای درجات ۱ تا ۵، مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یک برگ تصویر از آن را ارائه نمایند.
۱۷-ارائه کد رهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی و درج آن در فرم اعلام آمادگی جهت انجام فرایند ارزیابی تکمیلی الزامی است.
۱۸- با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:
الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی باشد.
ب – در صورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه (پیوست اطلاعیه) مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.
تذکر : استشهاد صرفا با تایید کلانتری محل مورد تایید است و استشهاد تایید شده توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا قابل قبول نمی باشد.
۱۹-گواهی های مربوط به سوابق آموزشی ، پژوهشی ، مسابقات ورویدادها وجشنواره ها ، سوابق تدریس در مراکز آموزشی، گروه های جهادی و... با ارائه مدرک معتبر از دستگاه های موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری) ، تقدیر نامه هاوگواهی های معتبر مهارت ها ومرتبه علمی ، ادبی و... ( برمبنای گواهی رسمی ومعتبر) با توجه نمون برگ بررسی سوابق علمی پژوهشی مندرج در اطلاعیه . ( مدارک مربوط به این بند برای ارائه به حوزه ارزیابی تکمیلی می باشد)
۲۰- پوشه وگیره دو عدد (خواهران رنگ سبز و برادران رنگ قرمز) .
۲۱- داوطلبان می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و یکصد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه واریز نمایند . لذا برای تسهیل در امور، لازم است داوطلبان محترم کارت بانکی معتبر با موجودی ذکر شده درزمان بررسی مدارک و معاینات پزشکی به همراه داشته باشند.
تذکرات مهم :
۱-با توجه بند های (۶و۷و۱۳) صفحه ۱۷ بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مربور،چنانچه داوطلب اطلاع خلاف واقع ارائه نماید پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.
۲-با توجه به اینکه استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی علیه داوطلب اتخاذ خواهد گردید.
۳-داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون، کد ملی خود را به اشتباه در سامانه سازمان سنجش وارد نموده اند و در زمان مقرر مربوط به ویرایش اطلاعات نیز اقدام به اصلاح ننموده اند و برای ثبت اطلاعات در سامانه ی my.medu.ir مشکل ورود دارند؛ در زمان بررسی مدارک و مستندات، بعد از انطباق شناسنامه فرد با پورتال سنجش آموزش کشور و احراز هویت داوطلب توسط کارگروه بررسی مدارک، طبق مقررات به سایر مراحل معرفی خواهند شد.
‎۴-داوطلبینی که به هر دلیل در بازه زمانی مقرر موفق به تکمیل فرم اطلاعات فردی الکترونیکی نشده اند، لازم است پس از مرحله بررسی مدارک هویتی و معاینات پزشکی و در صورت اخذ برگه معرفی نامه به مراکز ارزیابی تکمیلی، با مراجعه به هسته گزینش استان فارس معرفی‌نامه مزبور را به رویت مسئولین هسته گزینش رسانده و سپس نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و ارائه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.
)همچنین لازم است داوطلب علت عدم تکمیل فرآیند ثبت نام الکترونیکی خود را به صورت کتبی به هسته گزینش ارائه نماید.‎)
تذکرات تکمیلی :
۱- همراه داشتن کلیه مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و مصاحبه معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .
۲- عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌ها‌ی بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.
۳- در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی ( برای محاسبه حداکثر سن) و دارابون حداقل ۲ سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت در هفته و ... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.
جدول زمان بندی را از طریق لینک زیر دریافت نمایید :

https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/۱۰۵۳۸

۴-با توجه به برگزاری فرآیند بررسی مدارک و مستندات، دقت در زمان بندی حضور با توجه به جدول زمانبندی در محل اعلام شده الزامی می باشد.
۵- داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.
پورتال اداره کل آموزش و پرورش فارس

https://fars.medu.gov.ir

کانال اطلاع رسانی کارشناسی استخدام فارس در پیام رسان *ایتا*
https://.com/estfars
دقت فرمایید حتما نمون برگ های زیر دریافت نموده و پس از تکمیل در تاریخ اعلام شده همراه داشته باشید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت استان فارس اینجا کلیک کنید

 

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

   

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۳ نظر برای اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان فارس

  • ک
    کیوان
    ۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۲۸
    سلام من آزمون دبیری رو قبول شدم مدارکم رو هم بارگذاری کردم دیگه ن پیامی اومد برام ن آدرس کانال استان فارس رو دارم راهنماییم کنید
    • ا
      احمدی
      ۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
      با سلام، درقسمت نمون برگ برای من چیزی نمایش داده نمیشه ونمیدونم نوبت مصاحبه من چه موقع است.لطفا راهنمایی فرمایید.
      • ف
        فتاح
        ۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
        سلام.آدرسی که تو اطلاعیه ی استانی زدن، آخرش یه عدد پنج رقمی هستش همون عدد رو تو مستطیل نمونه برگ وارد کن میاره بالا
      • ف
        فرشاد ناصری
        ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۳۰
        سلام خسته نباشید ببخشید من آزمون دبیری وهنر آموز شیراز قبول شدم سهمیه بومی نیستم کی باید مدارک بارگذاری کنم و موقع آزمون مصاحبه کی هست ممنون میشم راهنمایی کنید
        • ا
          ارمین
          ۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰۹:۲۳
          چه رشته ای هستی دوست عزیز؟
          • ک
            کیوان
            ۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۲۹
            چیزی متوجه شدید ب منم بگید ممنونم
          • ع
            علی جوشکار
            ۸ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۰۳
            سلام برای مصاحبه ازمون دبیری خبری هست؟وقت تعیین میکنن؟زنگ میزنن؟چطوری من خبر ندارم
            • ز
              زهرا
              ۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۸
              کسی اسم پزشکی که معاینات پزشکی رو انجام میده می‌دونه ؟؟
              • f
                f-doosideh
                ۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۲
                دو تا پزشک بودن قسمت بانوان، کدومشو میخوای؟
              • ز
                زهرا
                ۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷
                کسی این پزشکی رو که معاینات پزشکی رو انجام میده می‌دونه ؟ در مصاحبه
                • ز
                  زهره
                  ۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳
                  چطور استان فارسیها رفتین مصاحبه در حالیکه از این هفته و تاریخ هفدهم شروع میشه ؟
                  • پ
                    پژمان
                    ۴ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۳۲
                    تو را خدا اگه کسی هست قبول شده خبر بده یه کار خیلی مهم دارم مرسی
                    • 2
                      2433061423
                      ۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۳
                      نظر
                    • پ
                      پژمان
                      ۴ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱
                      سلام دوستان کسی هست دبیری معارف قبول شده باشه ؟؟
                      • ب
                        بهاره محمدی
                        ۶ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۱۶
                        دوستان عزیز با وجود نمره کتبی بالاتر متاسفانه تو مصاحبه رد شدم با اینکه رقیبم خودشون گفتن پایان نامه تایید نشده اما بعد ک پیگیری کردم انگار 6 نمره دادن اون قسمت الان به مصاحبه معترضم اگه لطف کنید کسی ک مسول رسیدگی به اعتراضات هس رو رو معرفی و شمارشون رو بفرستید ممنون میشم واقعا لازمه ک بتونم نتیجه بگیرم آقای زارعی گفتن اما اصلا موفق ی ن دیدار و ن تماس شدم باهاشون
                        • ب
                          بهمنی
                          ۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۷
                          آقایان پوشه کاغذی قرمز و خانمها سبز
                          • ف
                            فاطمه خالقی
                            ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۲۰
                            سلام. برای گزینش استان فارس به دو تا از دوستان زنگ زدن ولی به من نزدن، آیا دلیلی داره؟ آخه اگه بر اساس الفبا بود من زود تر میفتادم
                            • ب
                              بهار
                              ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۳۹
                              زنگ بزن گزینش بپرس و خودت رو از دل شوره در بیار
                              • ف
                                فرناز
                                ۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۳:۱۴
                                ببخشید شماره گزینش چند؟؟
                              • د
                                دبیرهنرفارس
                                ۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۰۵
                                یعنی به این زودیه ؟
                              • آ
                                آموزگار ابتدایی شهرستان رستم
                                ۸ اسفند ۱۳۹۹، ۲۳:۵۵
                                سلام کسی از شهرستان رستم هست
                                • ا
                                  اموزگار ابتدای
                                  ۷ اسفند ۱۳۹۹، ۲۱:۴۸
                                  سلام
                                  اموزگار ابتدای از شهرستان استهبان نمرتون چند شده
                                  کسی میدونه بالاترینننمره چند بوده خواهش می کنم اگه کسی میدونه جواب بده؟
                                  • ن
                                    نگار نازنین
                                    ۷ فروردین ۱۴۰۰، ۰۱:۱۹
                                    من تو روز مصاحبه یه خانومی دیدم دکترا داشت از استهبان با نمره 30 و خوردی طبق گفته خودشون
                                    • ز
                                      زهره
                                      ۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۵
                                      خانم مصاحبه آموزگاری رو میگید ؟ هنوز که شروع نشده
                                  • d
                                    dg gd
                                    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۰۹
                                    سلام
                                    آیت تکمیل ظرفیت هم دارد؟
                                    • م
                                      مرضیه
                                      ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۵۵
                                      سیاسی نپرسیدن بیشتر روش تدریس و روان شناسی شخصیتی بود
                                      • ا
                                        ایدا
                                        ۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۱۹
                                        سلام شما واسه چه رشته ای قبول شدین؟میدونید دبیر معارف با چه نمره ای قبول شد؟
                                      • ا
                                        استان فارس
                                        ۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۴۹
                                        سلام به استان فارسی هایی که مصاحبه رفتند
                                        ببخشید من چند سوال دارم
                                        1)پوشه ای که گفتن برای تحویل مدارک باید کاغذی باشه؟
                                        2)سوالای مصاحبه عقیدتی و احکام هم هست یا خیر؟
                                        ممنون
                                        • م
                                          مرضیه
                                          ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۵۴
                                          سلام اره کاغذی باید باشه
                                          • خ
                                            خ مزارعی
                                            ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۰۸:۵۶
                                            امسال باید چه رنگی باشه
                                            • م
                                              محمد
                                              ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۰:۴۱
                                              سلام مگه شما(استان فارس )رفتیدبرامصاحبه گزینش ؟
                                              • ف
                                                فاطمه
                                                ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۴۳
                                                سلام دوستان
                                                با شما تماس گرفتن از طرف گزینش؟من دو نفر میشناسم ک باهاشون تماس گرفتن البته اونا اموزش ابتدایی بودن من امور تربیتی .با همه تماس گرفتن تموم شده یا به ترتیب زنگ میزنن؟؟
                                              • ب
                                                بهمنی
                                                ۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲
                                                آقایان پوشه کاغذی قرمز و خانمها سبز

                                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                              ثبت پاسخ