اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی سال ۹۹

۱۰ نظر

خبر ۲۳ اردیبهشت ۹۹ - اطلاعیه تحویل مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

ثبت نام حضوری و تحویل مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش و جاماندگان دوره های گذشته مهارت آموزی

به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش و جاماندگان دوره های گذشته مهارت آموزی می رساند؛

با توجه به وضعیت شیوع کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با بیماری کرونا، پذیرش نهایی به صورت حضوری برگزار نخواهد شد. لذا پذیرفته شدگان می بایست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را تا تاریخ ۱۳/۰۳/۱۳۹۹ به آدرس پستی: تبریز، انتهای خیابان طالقانی نرسیده به اتوبان شهید کسایی، دانشگاه فرهنگیان، پردیس علامه امینی تبریز و کد پستی:۵۱۶۴۸۸۶۵۸۱۱ ارسال نمایند.

تذکر ۱: این اطلاعیه شامل کلیه مهارت آموزان به استثنای رشته های آموزش شیمی، آموزش زیست، آموزش ابتدایی و تربیت بدنی می باشد.

تذکر ۲: از پذیرفته شدگان محترم خواهشمند است از هرگونه مراجعه حضوری به پردیس خودداری نمایند.

تذکر ۳: به مدارک ناقص، مخدوش و برابر اصل نشده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکر ۴: مسئولیت صحت و سقم مدارک و مستندات ارائه شده بر عهده پذیرفته شده می باشد.

مدارک مورد نیاز:

- کپی برابر اصل سند تعهدنامه محضری( مجوز شماره ۱۵۱۶۱۰ مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ و مجوز شماره ۱۶۰۴۹۱ مورخ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور)

- پرینت ثبت نام غیر حضوری در سامانه آموزشی دانشگاه

- کپی برابر اصل آخرین مدرک تحصیلی

- کپی برابر اصل کلیه صفحات شناسنامه

- کپی برابر اصل پشت و روی کارت ملی

- کپی برابر اصل کارت پایان یا معافیت خدمت( برای برادران)

- گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن(در صورت دارا بودن)

خبر ۲۰ فروردین ۹۹ - لغو مصاحبه گزینشی داوطلبان استخدامی سال ۹۸ خبر داد

مدیر هسته گزینش استان پس از رایزنی با هیات گزینش وزارت آموزش و پرورش از لغو مصاحبه های حضوری داوطلبان لغو وجایگزینی شیوه‌های دیگر اعلام نظر درباره صلاحیت داوطلبان خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی حسین محمد زاده کمالی ضمن اعلام خبر لغو مصاحبه گزینشی داوطلبان استخدامی سال ۹۸ گفت: با توجه به ملاحظه شرایط حاضر، رعایت حال داوطلبان، تکریم ارباب رجوع و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند، پس از رایزنی با هیات گزینش وزارت آموزش و پرورش تصمیم گرفته شد مصاحبه های داوطلبان لغو و از شیوه‌های جایگزین جهت اعلام نظر درباره صلاحیت داوطلبان استفاده گردد.
مدیر هسته گزینش استان در ادامه افزود: ۴۶۲ نفر از داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۸ به مرحله دوم که بررسی صلاحیت از سوی هسته های گزینش می باشد، راه یافته‏ اند.
وی یادآور شد: مرحله اول مصاحبه استخدام پیمانی که مصاحبه علمی را شامل می‌شد در تاریخ ۵ بهمن الی ۱۰ بهمن ۹۸ و با رقابت ۱۱۰۰ نفر از داوطلب در آذربایجان شرقی برگزار شد.
این مقام مسئول شماره تماس ۱-۳۵۵۷۴۴۸۰-۰۴۱ را جهت پاسخگویی به سوالات متقاضیان اعلام کرد.

خبر ۱۱ فروردین ۹۹ - اطلاعیه آغاز فرایند مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیمانی ۹۸ از ۱۷ فروردین ۹۹

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه مراحل گزینش پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی پیمانی ۹۸ در حال انجام است از آغاز فرآیند مصاحبه بعد از تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، حسین محمد زاده کمالی در گفتگویی روند مراحل گزینش پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی پیمانی سال ۹۸ آموزش و پرورش استان را تشریح کرد.
وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا عمدتا برنامه های جاری مجموعه آموزش و پرورش را دچار تغییر کرده است گفت: بر اساس رایزنی های به عمل آمده، تعداد ۴۶۲ پذیرفته شده نهایی از ۱۷ فروردین لغایت ۷ اردیبهشت جهت انجام فرآیند مصاحبه طی تماس تلفنی دعوت خواهند شد.
محمد زاده کمالی با بیان اینکه رویکرد مجموعه، جذب فرد اصلح در تراز ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای امر خطیر تعلیم و تربیت آینده سازان کشورمان است گفت: جای هیچگونه نگرانی نیست و بدون تردید هیچ حقی تضییع نشده و پذیرفته شدگان با اطمینان خاطر همچون مراحل گذشته این مرحله را نیز در حداقل زمان حضور در جلسه مصاحبه، طی خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم نکات بهداشتی محل گزینش اتخاذ شده است یادآورشد: از زمان شیوع کرونا ویروس، طی سه مرحله ساختمان هسته گزینش گندزدایی و سم پاشی شده است
حسین محمد زاده کمالی افزود: در زمان حضور پذیرفته شدگان ضمن توزیع ماسک و رعایت فاصله با مصاحبه گر، فرآیند مصاحبه در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اینجا کلیک کنید

خبر ۱۴ اسفند ۹۸ - اطلاعیه تاخیر انجام مصاحبه گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

مدیر هسته گزینش آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به ملاحظه شرایط حاضر، رعایت حال داوطلبان و برای پیشگیری از شیوع بیماری اخیر در شورای هسته گزینش تصمیم گرفته شد مصاحبه های داوطلبان به تعویق بیفتد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، حسین محمدزاده کمالی ضمن اعلام خبر تعویق مصاحبه گزینشی داوطلبان استخدامی سال ۹۸ گفت: با توجه به ملاحظه شرایط حاضر، رعایت حال داوطلبان و برای پیشگیری از شیوع بیماری اخیر در شورای هسته گزینش تصمیم گرفته شد مصاحبه های داوطلبان به تعویق بیفتد.

مدیر هسته گزینش آموزش وپرورش استان افزود: ۴۶۲ نفر از داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۸ به مرحله مصاحبه حضوری راه یافتند.

وی یادآور شد: مرحله اول مصاحبه استخدام پیمانی که مصاحبه علمی را شامل می شد در تاریخ ۵ بهمن الی ۱۰ بهمن ۹۸ و با رقابت یک هزار و ۱۰۰ نفر از داوطلب در آذربایجان شرقی برگزار شد.

کمالی اظهار کرد: متعاقبا نسبت به دعوت قبولین به مصاحبه گزینشی اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام مسئول شماره تماس ۱-۳۵۵۷۴۴۸۰-۰۴۱ جهت پاسخگویی به سوالات متقاضیان اعلام کرد.

خبر ۱۰ اسفند ۹۸ - اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در خصوص زمان تشکیل پرونده استخدامی قبول شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸  

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی، برنامه زمانی مراجعه داوطلبان برای تشکیل پرونده استخدامی و طی مراحل بعدی اعلام شد.

با توجه به اطلاعیه مورخ ۰۷/۱۲/۹۸ سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام نتایج نهایی (یک برابر ظرفیت استخدامی غیر از گزینش) هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۸ ، بدین وسیله برنامه زمانی مراجعه داوطلبان برای تشکیل پرونده استخدامی و طی مراحل بعدی به شرح زیر اعلام و توجه داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد :

پذیرفته شدگان نهایی (یک برابر ظرفیت استخدامی غیر از گزینش) آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ سهمیه استان آذربایجان شرقی طبق زمانبندی ذیل فرصت دارند برای تشکیل پرونده استخدامی و طی مراحل استخدام و دریافت معرفی نامه به مراکز بهداشت و نیروی انتظامی ( بررسی پیشینه کیفری ) به اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی واقع در تبریز – خیابان ارتش جنوبی – بالاتر از چهارراه باغ شمال – خیابان نیروی انتظامی – روبروی فروشگاه اتکا مراجعه نمایند.
داوطلبانی که در فرصت تعیین شده برای طی مراحل استخدامی به اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه ننمایند به عنوان منصرف از استخدام شناخته شده و در آینده حقی برای آنان متصور نمی باشد.
با توجه به دریافت فرم گزینش در مرحله بررسی مدارک و مصاحبه، نیازی به مراجعه داوطلبان به هسته گزینش استان یا ارسال مدارک به هسته مذکور، وجود ندارد مگر در مواردی که داوطلب راساً از سوی هسته گزینش استان برای تکمیل مدارک و... دعوت شده باشد.
پذیرفته شدگان به هنگام مراجعه برای دریافت معرفی نامه مدارک ذیل را همراه داشته باشند:

- کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش. مبنی بر قبولی در آزمون

- تعداد دو قطعه عکس تمام رخ ۳*۴ تهیه شده در سال جاری .

- اصل شناسنامه وکارت ملی

- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت (برادران)

- اصل و تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی .

زمان حضور آقایان :

روز یکشنبه مورخ ۱۱/۱۲/۹۸ وروز دوشنبه مورخ ۱۲/۱۲/۹۸

زمان حضور خانم ها :

روزسه شنبه مورخ ۱۳/۱۲/۹۸ وروز چهار شنبه مورخ ۱۴/۱۲/۹۸

توضیحات : داوطلبانی که صلاحیت استخدام پیمانی آنان در مشاغل قبول شده ؛ از سوی هسته گزینش استان مورد تایید قرار گیرد ، نخست نسبت به ارایه سند تعهد محضری ده ساله مبنی بر استخدام و خدمت به مدت ده سال در محل خدمت تعیین شده (با دریافت معرفی نامه از اداره کل) اقدام و سپس مطابق با ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان ، جهت طی دوره های مهارت های تعلیم و تربیت به دانشگاه فرهنگیان معرفی و در صورت کسب موفقیت در آزمون جامع مهارت های تعلیم و تربیت ، در مدیریت ها و ادارات آموزش و پرورش سهمیه خدمتی قبول شده مشغول به کار خواهند شد.

ضمناً جهت جلوگیری ازشیوع بیماری های واگیردار وحفظ سلامتی خود وخانواده ، حتی الامکان ازآوردن همراه هنگام مراجعه درزمان یادشده خودداری فرمایید

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۲ دی ۹۸ - اعلام زمان بندی بررسی مدارک، زمان مراجعه، معاینه پزشکی و تعیین زمان مصاحبه 

طی اطلاعیه شماره ۳ از سوی ستاد مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت استخدام پیمانی زمان بندی بررسی مدارک و مستندات راه یافتگان به مرحله چند برابر ظرفیت استخدامی (ماده ۲۸) سال ۱۳۹۸ سهمیه استان آذربایجان شرقی اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی، کار ارزیابی مدارک و مستندات ، معاینه پزشکی و اعلام زمان مصاحبه معرفی شدگان به مرحله چند برابرظرفیت استخدامی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ سهمیه استان آذربایجان شرقی از روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۳ آغاز می گردد.

بر اساس این اطلاعیه ، با توجه به اعلام اولیه نتایج هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۸ که در مورخ ۹۸/۱۰/۱۳ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده بود ، بدین وسیله برنامه زمان بندی مراجعه معرفی شدگان برای ارزیابی مدارک و مستندات و طی مراحل بعدی، به شرح زیر اعلام و توجه معرفی شدگان به این مرحله را به موارد ذیل معطوف می دارد.

پذیرفته شدگان می بایست بر اساس برنامه زمانی اعلام شده مذکور با در دست داشتن مدارک ذیل در محل ارزیابی و بررسی مدارک و مستندات به نشانی های ذیل حضور یابند :

جدول زمان بندی حضور معرفی شدگان خانم، لطفا اینجا را کلیک کنید

جدول زمان بندی حضور معرفی شدگان آقا، لطفا اینجا را کلیک کنید

 

خانم ها : دانشگاه فرهنگیان - پردیس فاطمه الزهرا(س) به نشانی تبریز- خیابان قطران جنوبی- جنب سالن ورزشی امام خمینی (ره) - آدرس وب سایت پردیس فاطمه الزهرا(س) ، http://tfu.cfu.ac.ir/ ، شماره تلفن تماس : ۳۴۴۳۸۱۱۶

آقایان : دانشگاه فرهنگیان- پردیس علامه امینی – آخر خیابان طالقانی- آدرس وب سایت http://taap.cfu.ac.ir/ ، شماره تلفن تماس : ۳۵۴۲۴۶۹۲

یادآوری مهم : مدارک لازم در دو مرحله از داوطلبان دریافت می گردد. مرحله اول همکاران ارزیابی کننده مدارک و مستندات و مرحله دوم همکاران هسته گزینش. داوطلب بایستی مدارک هر دو مرحله را از قبل به طور جداگانه تهیه نموده تا فرآیند بررسی مدارک و مستندات با خلل مواجه نگردد.

مدارک مرحله اول به شرح ذیل می باشند که باید به ترتیب ذکرشده از ردیف اول تا ردیف یازدهم در یک پوشه روغنی به رنگ زرد قرارگیرد:

۱- کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش .

۲- شش قطعه عکس تمام رخ ۳*۴ تهیه شده در سال جاری .

۳- اصل و ۲ سری تصویر تمام صفحات شناسنامه .

۴- اصل و ۲ سری تصویر پشت و روی کارت ملی .

۵- اصل و ۲ سری تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت ( برادران ) .

۶- اصل و ۲ برگ تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی مطابق با مدرک تحصیلی مجاز در کد شغل- محل انتخابی

یادآوری : داوطلبانی که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند اصل و دو برگ تصویر مدرک تحصیلی لیسانس خود را نیز بایستی ارایه نمایند .

۷- اصل گواهی و سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی مندرج در آگهی استخدامی برای داوطلبانی که به جهت داشتن کبر سنی به هنگام ثبت نام، اعلام نموده اند دارای سابقه خدمت تمام وقت دولتی می باشند.

۸- اصل و تصویر معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران یا ناحیه مقاومت سپاه پاسداران در مورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه ایثارگری درج شده است. در مورد متقاضیان استفاده سهمیه ۵% رزمندگان گواهی های صادره از معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان خود، معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی و معاونت توسعه و منابع انسانی جهاد کشاورزی در مورد جهادگران مورد قبول می باشد و تاییدیه سایر مراجع و سایر مدارک مورد تایید نمی باشد.

تذکر: به استناد دادنامه شماره ۲۳۹۷ مورخ ۹۸/۰۸/۱۴ هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در خصوص ابطال دادنامه شماره ۳۷۷۵۹۸ مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ رئیس امور مدیریت و مشاغل و نظام های پرداخت سازمان اداری و استخدامی کشور موضوع «احتساب سه چهارم مدت خدمت وظیفه به عنوان خدمت داوطلبانه صرفا در سطح نیروهای مسلح قابلیت اجرا دارد و قابل تسری به سایر دستگاه های اجرایی نیست» لذا صرفا گواهی رزمندگی فرزندان رزمندگانی قابل قبول می باشد که عضو نیروهای مسلح کشور می باشند و در مورد سایر داوطلبان موضوعیت ندارد،

۹- اصل و تصویر معرفی نامه از سازمان بهزیستی استان در مورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه معلول درج شده است.

۱۰- معرفی نامه از بنیاد ملی نخبگان برای داوطلبان نخبه دارای حداقل مدرک کارشناسی. ( موضوع بخشنامه شماره ۷۱۰/۳۴ مورخ ۱۳۹۲/۰۷/۲۹ وزارت آموزش و پرورش)

۱۱- مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در درجات یک ، دو و سه و صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی)

۱۲- تالیف، ترجمه و تحقیق مرتبط با رشته شغلی و نیز گواهی مربوط به تجربه عملی مرتبط با رشته شغلی و مدارک مربوط به آشنایی با نرم افزارهای کاربردی مرتبط با رشته شغلی انتخابی و مدارک مربوط به مهارت های فناوری اطلاعات. (این مدارک به هنگام مصاحبه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.)

مدارک مرحله دوم (مدارک مربوط به گزینش ) که بایستی از قبل آماده شده و داخل یک پوشه روغنی قرار داده شده باشد، پس از اتمام فرآیند ارزیابی مدارک و مستندات، به شرح ذیل به نماینده هسته گزینش مستقر در اتاق ارزیابی مدارک و مستندات تحویل می گردد:

دو برگ فرم گزینش مندرج در پیوست این اطلاعیه - تصویر تمام صفحات شناسنامه ، تصویر کارت ملی (پشت و رو) ، تصویر مدرک تحصیلی ، تصویر پایان خدمت یا معافیت دایم ، تصویر گواهی ایثارگری یا بسیج (در صورت داشتن) ، یک قطعه عکس پشت نویسی شده داخل پاکت ، تصویر کلیه ی مدارک مربوط به کسب رتبه در زمینه های مختلف علمی، مذهبی، فرهنگی، هنری ، ورزشی ،قرآنی و ... ( سطح شهرستان ،استان ، کشور و بین الملل )، تصاویر تقدیرنامه های دریافتی از نهادها، گواهی فعالیت در نهادهای انقلابی و بسیج و مدارک مربوط به سایر فعالیتهای اجتماعی

*- فرم های گزینش به صورت پشت و رو چاپ و دو قطعه عکس از شش قطعه عکس مندرج در بند ۲ مدارک مرحله اول به فرم های مذکور الصاق شده و به صورت دقیق و با خط خوانا تکمیل گردند.

تذکرات مهم :

۱- در صورتی که پذیرفته شده واجد همه شرایط مندرج در آگهی استخدامی ( سن ، مدرک و رشته تحصیلی ، سهمیه های مندرج در کارنامه از قبیل ایثارگری ۲۵% و رزمندگان ۵ %) باشد ، در همان روز و همان مرکز ، جهت طی مرحله معاینه پزشکی معرفی خواهد شد. در غیر این صورت و نداشتن شرایط مندرج در آگهی از چرخه رقابت حذف خواهد شد.

تبصره: معرفی شدگان سهمیه ۳% بهزیستی چنانچه واجد شرایط مندرج در آگهی استخدامی باشند، پس از تایید مدارک و مستندات، به شورای پزشکی درمانگاه فرهنگیان استان براساس برنامه زمانی اعلامی معرفی خواهند شد.

۲- پس از اتمام بررسی مدارک و مستندات، چنانچه داوطلب به تشخیص کارگروه بررسی مدارک و مستندات، واجد کلیه شرایط مندرج در آگهی استخدامی منتشره در سایت سازمان سنجش قرارگرفت، به مرحله معاینه پزشکی معرفی می گردد و در صورت تایید سلامت جسمی و روحی از سوی پزشک معتمد آموزش و پرورش، با دریافت فرم مربوط به مرحله مصاحبه معرفی می گردد.

۳- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی استخدامی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان مشترک فراگیر، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صدور حکم استخدامی، حکم صادره لغو و بلااثر می شود.

تذکر خیلی مهم : داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی ( معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقباً هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ دی ۹۸ - اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی سال ۹۸

کار بررسی و تطبیق مدارک استخدامی و سایر مراحل راه یافتگان به مرحله چند برابر ظرفیت استخدامی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ سهمیه استان آذربایجان شرقی به زودی آغاز می شود .

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، عطایی گفت : با توجه به اطلاعیه مورخ ۱۵ دی ماه ۹۸ سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر اعلام نتایج اولیه هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۸ ، به اطلاع داوطلبان راه یافته به مرحله چندبرابر ظرفیت استخدامی آزمون مذکور می رساند کارگروه ارزیابی مدارک و مستندات داوطلبان راه یافته به مرحله چند برابر ظرفیت استخدامی آزمون مذکور به منظور بررسی و تطبیق مدارک داوطلبان با اطلاعات خوداظهاری مندرج در سامانه سازمان سنجش، تشکیل یافته و آموزش های لازم را سپری نموده اند و به زودی کار بررسی و تطبیق مدارک داوطلبان آغاز خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: داوطلبان موظف خواهند شد در زمان بندی مقرر که در قالب اخبار و اطلاعیه های بعدی متعاقباَ اعلام خواهد شد ، با در دست داشتن مدارک لازم ( اصل مدارک تحصیلی ، شناسنامه ، کارت ملی ، اصل مدارک ایثارگری ، اصل پایان خدمت و سایر مدارک مورد نیاز که در اطلاعیه بعدی اعلام می گردد) ، به مکان اعلام شده مراجعه نمایند.

وی ضمن تبریک به راه یافتگان به مرحله چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی مذکور، به داطلبان راه یافته به این مرحله توصیه نمود مفاد اطلاعیه های منتشره اداره کل آموزش و پرروش استان در خصوص مدارک مورد نیاز و سایر موارد مربوط را که از طریق سایت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به نشانی poshtibani.ea.medu.ir اعلام خواهد شد ، به دقت مطالعه و از قبل با آمادگی کامل در فرآیند بررسی و تطبیق مدارک استخدامی شرکت نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۰ نظر برای اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی سال ۹۹

  • ر
    رازاوه بیگ زاده بابامیری
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۲
    با سلام من فوق لیسانس ادبیات هستم و میخوام آزمون استخدامی شرکت کنم اگه ممکن راهنماییم کنید که چه زمانی باید مدارک ارسال کنم و زمان برگزاری آزمونش کی هست و آیا ادبیات نیاز هست
    • ز
      زینب فرهادی
      ۳ تیر ۱۳۹۹، ۲۲:۲۳
      ببخشید میتونم بپرسم کیا پذیرفته میشن
      • ز
        زینب فرهادی
        ۳ تیر ۱۳۹۹، ۲۲:۲۲
        خوب
        • ع
          علی
          ۲۹ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۲۶
          سلام
          هنراموز الکتروتکنیک چارویماق (تک ظرفیتی ایثارگری) کسی هست ؟ نمره من 25
          • م
            مهسا حاتمی
            ۲۰ دی ۱۳۹۸، ۲۰:۴۸
            ببخشید از قبولی ها اردبیل کسی هست؟
            • م
              میثم
              ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۰۸
              بله منم اردبیلم
            • ر
              رامین حمیدی
              ۱۸ دی ۱۳۹۸، ۲۰:۳۷
              برسی مدارک تو اردبیل کی اعلام میشه کسی میدونه¿
              • .
                .
                ۲۰ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹
                برای اذربایجان شرقیم هنوز مشخص نیست
                • ا
                  امیدریاضی
                  ۲۷ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۱۶
                  شروع شده از23م بهمن
              • پ
                پیام
                ۱۸ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۴۴
                سلام وقت بخیر.
                سایتش رو که باز نمیکنه. از کجا داشتین این اطلاعیه رو؟ ممنون میشم راهنماییم کنین

                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                ثبت پاسخ