اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش یزد

۱۰ نظر

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش یزد

 

ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان یزد، تمامی اطلاعیه‌های استانی به منظور انجام فرآیندهای استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

 

 

 

خبر ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳-اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار سال ۱۴۰۳وزارت آموزش و پرورش جهت حضور داوطلب در فرایند ارزیابی تکمیلی و گزینش ( بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام- معاینات پزشکی- بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش- سنجش و ارزیابی

به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸برگزار شد، می‌رساند که کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته‌های شغلی مربوط به وزارت مذکور در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مزبور، در صورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون، جزو معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، موظفند برای اقدامات بعدی، سه روز پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور از روز چهارشنبه به ‌تاریخ ۰۵/۰۲/۱۴۰۳به بعد، با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات نمون‌برگ‌های مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش یزد اینجا کلیک نمایید 

خبر ۴ آذر ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره «۱» ویژه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری وهنر آموزی سال ۱۴۰۲ اداره کل آموزش و پرورش استان یزد

باسمه تعالی

اطلاعیه شماره «۱»

ویژه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری وهنر آموزی سال ۱۴۰۲ اداره کل آموزش و پرورش استان یزد

 

بدینوسیله به اطلاع می­رساند: جهت بررسی مدارک و مستندات در محل « یزد – سه راه آبنما – بلوار شهید محمد پاکنژاد _ کوچه پرورش _ اداره کل آموزش و پرورش استان یزد _ امور اداری » با همراه داشتن مدارک روز شنبه مورخ ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت هشت صبح حضور یابند.

 

داوطلبانی که در مرحله قبل تشکیل پرونده نداده اند در این مرحله لازم به تشکیل پرونده و مراجعه می باشند که کد ملی آن ها در ذیل اطلاعیه آمده است .

*داوطلبان در صورت تایید در مرحله بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی، جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی به حوزه ارزیابی مربوطه معرفی خواهند گردید.

برای وحدت رویه در پوشه ها و فرم کلیه نمون برگ های لازم برای بررسی مدارک ، مستندات پزشکی و مدراک پژوهش تدریس و مهارت ها در روز تحویل مدارک موجود می باشد

مهم : داوطلبانی که در مرحله قبل تشکیل پرونده نداده اند می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و صد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه به شماره حساب ۳۳۰۱۰۰۰۰۴۰۷۲۰۳۱۲۰۳۸۳۵۰۶۱IR با شناسه واریزی ۳۵۹۰۳۱۲۷۲۱۲۷۵۷۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۶۰ (۳۰رقم )نزد بانک مرکزی واریز نموده و اصل فیش واریزی را جهت درج در پرونده، تحویل کارگروه بررسی مدارک و مستندات نمایند.

 

تذکرات مهم:

- همراه داشتن کلیه مدارک ذیل الزامی می باشد . در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و مصاحبه معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان برقرار نمی باشد

، مدارک مورد نیاز جهت انجام بررسی مدارک و مستندات :

پرینت کارنامه قبولی در آزمون (دریافت کارنامه).
شش قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کدملی در پشت عکس درج شود).
اصل شناسنامه و تصویر خوانا از تمام صفحات (دو سری).
اصل کارت ملی و تصویرخوانا از پشت و رو (دو سری).
اصل و تصویر مدارک سجلی همسر و فرزند برای مشمولین تبصره «۴» ذیل بند «۱۱».
اصل و تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان) (دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند می بایستی گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند).

تذکر مهم : در مورد داوطلبانی که تاریخ اتمام پایان خدمت آن ها بعد از روز بررسی مدراک می باشد و کارت پایان خدمت آن ها آماده نمی باشد،ارائه گواهی اتمام خدمت از سازمان نظام وظیفه عمومی با ذکر تاریخ پایان خدمت الزامی می باشد ( تاریخ اتمام خدمت بعد از ۰۳/۰۷/۱۴۰۲ قابل قبول نمی باشد. ) و ضمنا متعهد می گردند که در صورت عدم ارائه کارت پایان خدمت طبق تاریخ تعیین شده از فرآیند آزمون حذف شده و هیچگونه شکایتی در این خصوص ندارند.

اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی) و یک برگ تصویر آن .

تذکر مهم : در مورد داوطلبانی که تاریخ اتمام دانشنامه یا گواهی نامه موقت آن ها بعد از روز بررسی مدراک می باشد و دانشنامه یا گواهی نامه موقت آن ها آماده نمی باشد،ارائه گواهی از دانشگاه محل تحصیل با ذکر تاریخ پایان و نامه رشته و معدل الزامی می باشد ( تاریخ اتمام دانشنامه یا گواهی نامه موقت بعد از ۰۳/۰۷/۱۴۰۲ قابل قبول نمی باشد. ) و ضمنا متعهد می گردند که در صورت عدم ارائه دانشنامه یا گواهی نامه موقت طبق تاریخ تعیین شده از فرآیند آزمون حذف شده و هیچگونه شکایتی در این خصوص ندارند.

اصل معرفی نامه رسمی از سازمان بهزیستی ( برای معلولین ).
اصل گواهی و سوابق همکاری تمام وقت افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش همکاری نموده اند جهت لحاظ در شرط حداکثر سن مجاز برای شرکت در آزمون .« تبصره «۳ »ذیل بند «۱۱» از بخش دوم دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون».
معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه %۲۵ و %۵ ایثارگران.

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از :

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود.

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل.

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران.

گواهی معتبر ازاداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی جهت بهره مندی از امتیازات لحاظ شده برای حافظان قرآن دارای درجات ۱ تا ۵ .
دریافت و تکمیل فرم استشهاد محلی جهت استفاده از اولویت بومی ( از طریق سکونت ) به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت (بر اساس فرم پیوست دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲) ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا.« ارایه اصل و تصویر فرم استشهاد محلی به کارگروه بررسی مدارک ضرورت دارد»

تذکر : فرم استشهاد نامه محلی نیاز به بارگذاری در سایت my. medu.ir نمی باشد

تذکر مهم : بومی بودن افراد از طریق شرایط ذیل احراز میگردد:

۱ ) شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشدکه نیاز به فرم استشهاد محلی نمی باشد .

۲ ) استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت بموجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی )پاسگاه یا کلانتری محل( یا فرمانداری ها در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.(تذکر:مراکز استانها مشمول قانون بومی گزینی نمی باشند)

الف ) ۱( : داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی آموزش متوسطه، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه) ؛

تذکر مهم در گواهی صادره از ادارت آموزش و پرورش شهرستان باید ذکر سال و مقطع و جمع سال های تحصیل در شهرستان مورد تقاضا باشد .

ب ) ۲( : گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه . تذکر مهم : صورتحساب کارکرد بیمه تامین اجتماعی باذکر نام کارگاه و منطقه محل خدمت با تایید سازمان تامین اجتماعی )

ارائه اصل و تصویرگواهی معتبر در خصوص سوابق آموزشی، فرهنگی، جهادی، تربیتی، فناوری های نوین، پژوهشی، مدرک زبان معتبر، نرم افزارها و دانش کامپیوتر«برگزیدگان المپادهای علمی دانشجویی، بسیج فعال ، مقاله، کتاب، ثبت اختراع، کسب مقام در جشنواره های معتبرعلمی، ادبی، فرهنگی، هنری و ورزشی، طرح های تحقیقاتی، نرم افزارهای مرتبط با آموزش و پرورش ، تقدیرنامه های مرتبط در سطوح مدیریتی میانی و عالی در روز بررسی مدارک

تذکر مهم برسی مدارک، سوابق و مستندات آموزشی،پژوهشی وفعالیت های.... در روز بررسی مدارک انجام می گیرد لطفا مدرک را کامل بهمراه داشته باشید

فرم اعلام آمادگی« تکمیل شده» جهت انجام ارزیابی تکمیلی استخدامی (الزامی).

مدراک مورد نیاز گزینش در روز بررسی مدراک

اصل شناسنامه
اصل کارت ملی
مدراک ایثارگری
.مدرک امتیاز آور گزینش شامل رتبه علمی رتبه فرهنگی و هنری و قرانی . ...
کارت یا معرفی نامه عضویت عادی / فعال بسیج با تاریخ انقضا ء
کدرهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی سایت my. medu.ir
تصویر فرم اطلاعات فردی (سایت my. medu.ir) را در دونسخه چاب بفرمایید و یک نسخه را به گزینش ادارت شهرستان محل سکونت خود تحویل داده و یک نسخه دیگر را در زمان مصاحبه عمومی گزینش به مصاحبه کننده تحویل نمایید .

 

- عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌ها‌ی بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.

داوطلبان می بایست مدارک روز شنبه مورخ ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت هشت صبح به « یزد – سه راه آبنما – بلوار شهید محمد پاکنژاد _ کوچه پرورش _ اداره کل آموزش و پرورش استان یزد _ امور اداری مراجعه نماییند .

آدرس محل معاینات پزشکی :

«یزد _ خیابان ایرانشهر _ خیابان معلم _ کلینیک (درمانگاه ) فرهنگیان استان یزد »

- داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهند شد.. ( با عنایت به دستور مدیر کل محترم استان در خصوص زاعرین کربلا معلی مساعدت خواهد شد . )

 

*داوطلبانی که در به بررسی مدرک در مرحله اول مراجعه نکرده اند برای بررسی مدارک باید مراجعه نمایند که کد ملی آن ها در پایان آمده است .

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش یزد اینجا کلیک نمایید 

خبر ۳ ابان ۱۴۰۲-اطلاعیه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ازمون اسختدام پیمانی وزارت امو زش پرورش ویژه رشته شغلی اموزگار ابتدایی و اموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱استان یزد

اطلاعیه شماره «۲» پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ استان یزد

 

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ استان یزد می­رساند: جهت بررسی مدارک و مستندات روز چهار شنبه مورخ ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت هشت صبح در محل « یزد – سه راه آبنما – بلوار شهید محمد پاکنژاد _ کوچه پرورش _ اداره کل آموزش و پرورش استان یزد _ امور اداری » با همراه داشتن مدارک حضور یابند.

 

*داوطلبانی که در به بررسی مدرک در مرحله اول مراجعه نکرده اند و داوطلبانی که امتیاز بومی برای آن ها لحاظ شده است برای بررسی مدارک باید مراجعه نمایند که کد ملی آن ها در پایان اطلاعیه آمده است .

برای وحدت رویه در پوشه ها و فرم کلیه نمون برگ های لازم برای بررسی مدارک ، مستندات پزشکی و مدراک پژوهش تدریس و مهارت ها در روز تحویل مدارک موجود می باشد

مهم : داوطلبانی که در مرحله بررسی مدارک فیش واریزی ندارند می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و صد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه به شماره حساب ۳۳۰۱۰۰۰۰۴۰۷۲۰۳۱۲۰۳۸۳۵۰۶۱IR با شناسه واریزی ۳۵۹۰۳۱۲۷۲۱۲۷۵۷۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۶۰ (۳۰رقم )نزد بانک مرکزی واریز نموده و اصل فیش واریزی را جهت درج در پرونده، تحویل کارگروه بررسی مدارک و مستندات نمایند.

تذکرات مهم:

. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و مصاحبه معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .

- عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌ها‌ی بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.

- در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی ( برای محاسبه حداکثر سن) و دارابون حداقل ۲ سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت در هفته و... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.

- داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

آدرس محل بررسی مدارک و مستندات:

« یزد – سه راه آبنما – بلوار شهید محمد پاکنژاد _ کوچه پرورش _ اداره کل آموزش و پرورش استان یزد

آدرس محل معاینات پزشکی :

«یزد _ خیابان ایرانشهر _ خیابان معلم _ کلینیک فرهنگیان استان یزد »

مدارک مورد نیاز :

پرینت کارنامه قبولی در آزمون (دریافت کارنامه).
شش قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کدملی در پشت عکس درج شود).
اصل شناسنامه و تصویر خوانا از تمام صفحات (دو سری).
اصل کارت ملی و تصویرخوانا از پشت و رو (دو سری).
اصل و تصویر مدارک سجلی همسر و فرزند برای مشمولین تبصره «۴» ذیل بند «۱۱».
اصل و تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان) (دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند می بایستی گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند).
اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی) و یک برگ تصویر آن .

تذکرمهم: تجربه انجام فعالیت های آموزشی و تربیتی به شرح زیر می تواند جایگزین رشته های تحصیلی مندرج در شرایط احراز شغل آموزگار ابتدایی (ابتدایی) و آموزگار ابتدایی (استثنایی) شود. داوطلبان متقاضی در صورت داشتن سوابق فعالیتهای آموزشی و تربیتی و به شرط داشتن مدرک دانشگاهی لیسانس و بالاتر (مدارک همتراز) و با رعایت شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون:

دارا بودن حداقل دو (۲) سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ده (۱۰) ساعت فعالیت در هفته براساس قرارداد معتبر مورد تایید وزارت آموزش و پرورش ، برگه استعلام گزینش مربوط به سالهای فعالیت و سوابق بیمه­ ای که در یک یا چند قالب مصادیق زیر کسب شده باشد.

سابقه حق التدریس و خرید خدمات آموزشی و نهضت سواد آموزی در آموزش و پرورش
فعالیت در مدارس غیردولتی و غیر انتفاعی دارای مجوز از آموزش و پرورش
فعالیت در موسسات آموزشی، فرهنگی و تربیتی دارای مجوز از مراجع قانونی ذیربط
فعالیت در مهد کودک ها و پیش دبستانی دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور
فعالیت در دارالقرآن های دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی

اصل معرفی نامه رسمی از سازمان بهزیستی ( برای معلولین ).
اصل گواهی و سوابق همکاری تمام وقت افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش همکاری نموده اند جهت لحاظ در شرط حداکثر سن مجاز برای شرکت در آزمون. .« تبصره «۳ »ذیل بند «۱۱» از بخش دوم دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون».
معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه %۲۵ و %۵ ایثارگران.

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از :

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود.

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل.

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران.

گواهی معتبر ازاداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی جهت بهره مندی از امتیازات لحاظ شده برای حافظان قرآن دارای درجات ۱ تا ۵ .
دریافت و تکمیل فرم استشهاد محلی جهت استفاده از اولویت بومی ( از طریق سکونت ) به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت (بر اساس فرم پیوست دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱) ممهور به مهر نیروی انتظامی(پاسگاه یا کلانتری محل) یا فرمانداری در شهرستان مورد تقاضا.« ارایه اصل و تصویر فرم استشهاد محلی به کارگروه بررسی مدارک ضرورت دارد»

یاد آوری: داشتن گواهی تحصیل در دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه (راهنمایی و دبیرستان نظام قدیم) درشهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می‌تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد .

ارائه اصل و تصویرگواهی معتبر در خصوص سوابق آموزشی، فرهنگی، جهادی، تربیتی، فناوری های نوین، پژوهشی، مدرک زبان معتبر، نرم افزارها و دانش کامپیوتر«برگزیدگان المپادهای علمی دانشجویی، مقاله، کتاب، ثبت اختراع، کسب مقام در جشنواره های معتبرعلمی، ادبی، فرهنگی، هنری و ورزشی، طرح های تحقیقاتی، نرم افزارهای مرتبط با آموزش و پرورش ، تقدیرنامه های مرتبط در سطوح مدیریتی میانی و عالی در زمان انجام فرایند ارزیابی تکمیلی.
فرم اعلام آمادگی« تکمیل شده» جهت انجام ارزیابی تکمیلی استخدامی (الزامی).

 

*داوطلبانی که در به بررسی مدرک در مرحله اول مراجعه نکرده اند و داوطلبانی که امتیاز بومی برای آن ها لحاظ شده است برای بررسی مدارک باید مراجعه نمایند که کد ملی آن ها در پایان آمده است .

کد ملی داوطلبی که باید مراجعه نمایند

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش یزد اینجا کلیک نمایید 

خبر ۲ آبان ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره یک تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱

 

نتایج آزمون تکمیل ظرفیت استخدامی وزارت آموزش پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ اعلام شد

 

اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ جهت حضور در سایر مراحل فرایند استخدام (بررسی مدارک و مستندات، صلاحیت های عمومی گزینش و کنترل و انجام ارزیابی تکمیلی) اینجا را کلیک کنید

https://sanjesh.org/fa-IR/sanjesh/۴۹۳۶/news/view/۱۴۵۹۱/۱۰۸۷۷/Staging

داوطلبان می توانند از طریق لینک زیر کارنامه اولیه خود را رویت نمایند:

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش یزد اینجا کلیک نمایید 

خبر ۲ آبان ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره یک آزمون استخدامی دبیری و هنر آموزی سال ۱۴۰۲

 

به اطلاع پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی دبیری و هنر آموزی ۱۴۰۲ (مناطق و شهرستان ها )می رساند؛ ضروری است حداکثر تا تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ تنها بر اساس سهمیه استخدامی به اموراداری مناطق و شهرستان ها مراجعه نمایند.اطلاعات تکمیلی در خصوص آزمایشات بدو استخدام ،سو ء پیشینه و ... متعاقبا اعلام خواهد شد.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی دبیری و هنر آموزی۱۴۰۲ سهمیه شهر یزد(نواحی یک و دو) در اختیار امور اداری نواحی قرار داده شده که اطلاع رسانی لازم جهت سازماندهی صورت خواهد گرفت.

گفتنی است معترضین به نتایج آزمون استخدام دبیری و هنرآموز آموزش و پرورش استان می توانند ۲۴ ساعت از بعد از اعلام نتایج به سامانه اعتراض به نشانی: https://jazb.sru.ac.ir/auth مراجعه نموده و اعتراض خود را ثبت نمایند.

داوطلبینی که در آزمون آموزگاری( ابتدایی و استثنایی) قبول قطعی شده‌اند، از فرایند استخدام آزمون دبیری و هنرآموز حذف شده و استخدام آنان صرفا برای آموزگاری صورت گرفته است.

مهلت ثبت اعتراض در سامانه پنج( ۵ )روز از زمان اعلام نتایج آزمون بوده و بعد از اتمام مهلت تعیین شده،امکان اعتراض وجود ندارد.

تاکید می گردد؛اعتراضات در آزمون فوق ،صرفا از طریق درگاه اطلاع رسانی رسیدگی صورت می پذید و پاسخگویی به نتیجه اعتراض داوطلبان نیز، حداکثر تا ۴۵ روز پس از اتمام مهلتِ ثبت اعتراض، از این همین درگاه خواهد بود.

با توجه به این که تمام مراحل ثبت اعتراض به صورت سامانه ای بوده و نتایج اعتراض نیز از طریق سامانه اعلام می گردد،و حضور افراد تاثیری در نتیجه اعتراض ندارد لذا تاکید می گردد؛داوطلبان عزیز از مراجعه حضوری به اداره کل جهت پیگیری اعتراض خود خودداری کنند.

ضروری است آن دسته از داوطلبانی که صلاحیت های عمومی گزینش آنان مورد تایید قرار نگرفته و در ستون وضعیت قبولی کارنامه اعلام نتایج نهایی با کد ۱۹ مشخص شده

از تاریخ ۶/۸/۱۴۰۲ لغایت ۰۶/۱۰/۱۴۰۲ با مراجعه حضوری به هسته گزینش استان، نسبت به ارائه درخواست کتبی تجدید نظر اقدام نموده و مراحل بررسی پرونده خود در فرایند تجدید نظر را از هسته مزبور پیگیری نمایند.

قابل توجه است:هسته گزینش از پذیرش اعتراضات داوطلبان قبل از تاریخ ۰۶/۰۸/۱۴۰۲به دلیل همزمانی فرایندهای اجرایی آزمونهای دیگر معذور می باشد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش یزد اینجا کلیک نمایید 

خبر ۱۳ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۳ نوبت دهی آزمون استخدامی

باسمه تعالی

اطلاعیه شماره «۳» نوبت دهی آزمون استخدامی

اطلاعیه شماره «۳» آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری وهنر آموزی سال ۱۴۰۲ اداره کل آموزش و پرورش استان یزد

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری وهنر آموزی سال ۱۴۰۲ استان یزد می­رساند: جهت بررسی مدارک و مستندات بر اساس نوبتی که به هر فرد مشمول داخل لینک پایان اطلاعیه داده شده است از روزدوشنبه مورخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ در محل بر در محل « یزد – خیابان شهید رجایی – کوچه شهید حبیب خواجه رضایی _ دبیرستان دکتر حسابی دوره اول » با همراه داشتن مدارک حضور یابند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش یزد اینجا کلیک نمایید 

خبر ۱۳ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره «۲» آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری وهنر آموزی سال ۱۴۰۲ اداره کل آموزش و پرورش استان یزد

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری وهنر آموزی سال ۱۴۰۲ استان یزد می­رساند: جهت بررسی مدارک و مستندات بر در محل « یزد – خیابان ایرانشهر – کوچه شهید حبیب خواجه رضایی _ دبیرستان دکتر حسابی دوره اول » با همراه داشتن مدارک حضور یابند.

تاریخ وزمان بررسی مدارک از طریق اطلاعیه شماره سه همین سایت اعلام خواهد شد

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش یزد اینجا کلیک نمایید 

خبر ۲۸ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره پنج اداره کل آموزش و پرورش استان یزد

توصیه هایی برای روز ارزیابی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش، ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱

الف- عدم حضور داوطلب در روز تعیین شده به منزله غیبت در فرایند ارزیابی تکمیلی بوده و امکان ارزیابی مجدد وجود ندارد.

ب- برای روز ارزیابی تکمیلی حضور فرد در روز تعیین شده راس ساعت اعلامی (۷ صبح) الزامی می‌باشد و تاخیر بیش از ۱۵ دقیقه به منزله غیبت تلقی خواهد شد.

ج- با توجه به این‌که فرایند ارزیابی تکمیلی از ساعت ۷ صبح لغایت ساعت ۱۵ می‌باشد، لازم به ذکر است پذیرایی با آب سرد ، چای ، کیک صورت می پذیرد و فراگیران ناهار سبک به همراه داشته باشند.

د - با توجه به محدودیت فضا ، صرفا حضور شخص پذیرفته شده مورد تاکید می باشد و از پذیرش همراه به جهت ازدحام و جلوگیری از اختلال در امور معذوریم .

هـ- شرکت کنندگان صرفاٌ مجاز به همراه داشتن مدارک احراز هویت، مدارک مربوط به سوابق فعالیت‌های خود، لوازم‌التحریر و وسایل کمک آموزشی مجاز (جهت استفاده در تدریس) هستند و ورود تلفن همراه یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع بوده و در صورت کشف به عنوان تخلف محسوب می‌گردد.

آدرس حوزه های ارزیابی تکمیلی :

۱- حوزه ارزیابی تکمیلی ویژه برادران :

یزد ـ بلوار آزادگان ، خیابان معراج (کارتون سازی ) میدان خیرین ، خیابان فردوس ، دبیرستان برازنده مقدم

لوکیشن : https://nshn.ir/_bXKa۹WGfyeI

۲- حوزه ارزیابی تکمیلی ویژه خواهران:

یزد ـ بلوار دانشجو ، کوچه ۳۶ (روبروی پارک شادی ) دبیرستان دخترانه شاهد افشار

لوکیشن: https://nshn.ir/_bXK۱hYGLVR۶

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش یزد اینجا کلیک نمایید 

خبر ۲۳ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره چهار اداره کل آموزش و پرورش استان یزد

به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه آموزگاران ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۱ می‌رساند؛ در روز نوبت داده شده جهت انجام فرایند مصاحبه و ارزیابی مدارک ذیل را به همراه داشته باشند.

۱-اصل کارت ملی

۲- اصل شناسنامه

۳-مدارک ایثارگری

۴-مدارک امتیاز آور در سطح کشوری و استانی

۵- کارت عضویت بسیج

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش یزد اینجا کلیک نمایید 

خبر ۱۰ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره «۳» آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ اداره کل آموزش و پرورش استان یزد

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ استان یزد می رساند: جهت بررسی مدارک و مستندات بر اساس نوبتی که به هر فرد مشمول داخل لینک پایان اطلاعیه داده شده است از روز یکشنبه مورخ ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲ در محل « یزد – سه راه آبنما – بلوار شهید محمد پاکنژاد _ دبیرستان شاهد شهید رمضانزاده » با همراه داشتن مدارک حضور یابند.

*داوطلبان در صورت تایید در مرحله بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی، جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی به حوزه ارزیابی مربوطه معرفی خواهند گردید.

مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات در اطلاعیه شماره ۲ همین سایت می باشد.

برای وحدت رویه در پوشه ها و فرم کلیه نمون برگ های لازم برای بررسی مدارک ، مستندات پزشکی و مدراک پژوهش تدریس و مهارت ها در روز تحویل مدارک موجود می باشد.

مهم : داوطلبان می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و صد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه به شماره حساب ۳۳۰۱۰۰۰۰۴۰۷۲۰۳۱۲۰۳۸۳۵۰۶۱ IR با شناسه واریزی ۳۵۹۰۳۱۲۷۲۱۲۷۵۷۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۶۰ (۳۰رقم )نزد بانک مرکزی واریز نموده و اصل فیش واریزی را جهت درج در پرونده، تحویل کارگروه بررسی مدارک و مستندات نمایند.

تذکرات مهم: - همراه داشتن کلیه مدارک آورده شده در اطلاعیه شماره ۲ همین سایت اعلام شده الزامی می باشد . در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و مصاحبه معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .

- عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌ها‌ی بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.

- در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی ( برای محاسبه حداکثر سن) و دارابون حداقل ۲ سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت در هفته و... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.

-کلیه داوطلبان می بایست با توجه به تاریخ و ساعت اعلام شده در لینک زیر به مکان بررسی مدارک مراجعه نماییند .

  • داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد. آدرس محل بررسی مدارک و مستندات: « یزد – سه راه آبنما – بلوار شهید محمد پاکنژاد _ دبیرستان شهید رمضانزاده » آدرس محل معاینات پزشکی : «یزد _ خیابان ایرانشهر _ خیابان معلم _ کلینیک فرهنگیان استان یزد » تاریخ و زمانی که در لینک زیر برای هر فرد آمده است برای بررسی مدارک باید حضور پیدا کنند لذا دقت داشته باشید بعد از تاریخ ذکر شده امکان پذیرش داوطلب وجود ندارد لینک نوبت دهی : https://saam.yazdedu.ir/Default.aspx?SE=StudentProjectList&WorkType=Sabtenam داوطلبان در قسمت پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام – پیگیری وضعیت ثبت نام _ با استفاده از شماره پرونده و کد ملی نسبت به چاب رسید ثبت نام اقدام نمایید نوبت در چاپ رسید ثبت نام مشخص شده است.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش یزد اینجا کلیک نمایید 

خبر ۶ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه مدارک مورد نیاز جهت انجام بررسی مدارک و مستندات پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش یزد

ضمن تبریک پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون (چند برابر ظرفیت) با توجه به اعلام نتایج آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ توسط سازمان سنجش آموزش کشور، به اطلاع مشمولین می‌رساند، مدارک مورد نیاز جهت انجام بررسی مدارک و مستندات، جهت تسریع در فرایند ثبت نام و انجام امور نسبت به تهیه مدارک و مستندات ذیل اقدام کنند:
۱. پرینت کارنامه قبولی در آزمون (دریافت کارنامه).
۲. شش قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کدملی در پشت عکس درج شود).
۳. اصل شناسنامه و تصویر خوانا از تمام صفحات (دو سری).
۴. اصل کارت ملی و تصویرخوانا از پشت و رو (دو سری).
۵. اصل و تصویر مدارک سجلی همسر و فرزند برای مشمولین تبصره «۴» ذیل بند «۱۱».
۶. اصل و تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان) (دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند می بایستی گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند).
۷. اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی) و یک برگ تصویر آن .
تذکرمهم: تجربه انجام فعالیت های آموزشی و تربیتی به شرح زیر می تواند جایگزین رشته های تحصیلی مندرج در شرایط احراز شغل آموزگار ابتدایی (ابتدایی) و آموزگار ابتدایی (استثنایی) شود. داوطلبان متقاضی در صورت داشتن سوابق فعالیتهای آموزشی و تربیتی و به شرط داشتن مدرک دانشگاهی لیسانس و بالاتر (مدارک همتراز) و با رعایت شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون:
دارا بودن حداقل دو (۲) سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ده (۱۰) ساعت فعالیت در هفته براساس قرارداد معتبر مورد تایید وزارت آموزش و پرورش ، برگه استعلام گزینش مربوط به سال های فعالیت و سوابق بیمه¬ ای که در یک یا چند قالب مصادیق زیر کسب شده باشد.
• سابقه حق التدریس و خرید خدمات آموزشی و نهضت سواد آموزی در آموزش و پرورش
• فعالیت در مدارس غیردولتی و غیر انتفاعی دارای مجوز از آموزش و پرورش
• فعالیت در موسسات آموزشی، فرهنگی و تربیتی دارای مجوز از مراجع قانونی ذیربط
• فعالیت در مهد کودک ها و پیش دبستانی دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور
• فعالیت در دارالقرآن های دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی
۹. اصل معرفی نامه رسمی از سازمان بهزیستی ( برای معلولین ).
۱۰.اصل گواهی و سوابق همکاری تمام وقت افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش همکاری نموده اند جهت لحاظ در شرط حداکثر سن مجاز برای شرکت در آزمون. .« تبصره «۳ »ذیل بند «۱۱» از بخش دوم دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون».
۱۱. معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه %۲۵ و %۵ ایثارگران.
تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از :
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود.
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل.
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران.
۱۲.گواهی معتبر ازاداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی جهت بهره مندی از امتیازات لحاظ شده برای حافظان قرآن دارای درجات ۱ تا ۵ .
۱۳.دریافت و تکمیل فرم استشهاد محلی جهت استفاده از اولویت بومی ( از طریق سکونت ) به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت (بر اساس فرم پیوست دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱) ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا.« ارایه اصل و تصویر فرم استشهاد محلی به کارگروه بررسی مدارک ضرورت دارد»
تذکر : فرم استشهاد نامه محلی نیاز به بارگذاری در سایت my. medu.ir نمی باشد
یاد آوری: داشتن گواهی تحصیل در دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه (راهنمایی و دبیرستان نظام قدیم) درشهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می‌تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد .
۱۴. ارائه اصل و تصویرگواهی معتبر در خصوص سوابق آموزشی، فرهنگی، جهادی، تربیتی، فناوری های نوین، پژوهشی، مدرک زبان معتبر، نرم افزارها و دانش کامپیوتر«برگزیدگان المپادهای علمی دانشجویی، مقاله، کتاب، ثبت اختراع، کسب مقام در جشنواره های معتبرعلمی، ادبی، فرهنگی، هنری و ورزشی، طرح های تحقیقاتی، نرم افزارهای مرتبط با آموزش و پرورش ، تقدیرنامه های مرتبط در سطوح مدیریتی میانی و عالی در زمان انجام فرایند ارزیابی تکمیلی.
۱۵. فرم اعلام آمادگی« تکمیل شده» جهت انجام ارزیابی تکمیلی استخدامی (الزامی).
۱۶. کدرهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی.
با توجه به اینکه تا کنون دستورالعملی در خصوص بررسی مدارک و تغییرات اعمال شده پزشکی برای اداره کل استان ها اعلام نشده است لذا مکان و زمان مراجعه داوطلبان جهت تحویل اسناد ومدارک، از طریق اطلاعیه بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد لذا از حضور و تماس به اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در خصوص بررسی مدارک و مصاحبه خود داری گردد . ضمناٌ تمامی اطلاع رسانی ها از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش یزد اینجا کلیک نمایید 

خبر ۳ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره یک آزمون استخدامی نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ اعلام شد اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی

اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک و مستندات و صلاحیت های عمومی گزینش و انجام ارزیابی تکمیلی) در سایت سازمان سنجش به آدرس زیر منتشر شد.

 

https://sanjesh.org/fa-IR/Portal/۴۹۳۶/news/view/۱۴۵۹۱/۱۰۵۹۹/Staging

داوطلبان می توانند از طریق لینک زیر کارنامه اولیه خود را رویت نمایند:

 

https://sanjesh.org/fa-IR/Portal/۴۹۳۶/news/view/۱۴۵۹۱/۱۰۶۰۰/Staging

داوطلبانی که پذیرفته شده اند لازم است یکشنبه مورخ ۰۴/۰۴/ ۱۴۰۲ به سایت اداره کل آموزش و پرورش یزد به نشانی: www.yazdedu.ir یا https://yazd.medu.ir/fa/ مراجعه و اطلاعیه شماره دو در خصوص زمان بندی مراجعه جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و صلاحیت های عمومی گزینش و انجام ارزیابی تکمیلی را مطالعه و صرفا در همان روز تعیین شده مراجعه نمایند.(از تماس تلفنی و مراجعه حضوری زودتر از موعد مقرر خودداری شود)

داوطلب می بایست حداکثر ۴۸ ساعت پس از اعلام نتایج اولیه آزمون با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز گزینش ( عکس پرسنلی ، تصویر تمامی صفحات شناسنامه و تصویر کارت ملی و سایر مدارک مورد نیاز ) اقدام نمایید.

مهم : مدارک مورد نیاز در زمان بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری داوطلب وفق تقاضانامه در زمان ثبت نام به شرح زیر می باشد:

۱ ) تکمیل فرم آمادگی برای بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری و ارزیابی تکمیلی پیوست سایت سازمان سنجش

۲ ) اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی خود، همسر و فرزندان

۳ ) اصل و تصویر مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت و دانشنامه )

۴) اصل تصویر مدارک مربوط به استشهاد نامه محل سکونت و فرم استشهاد نامه تکمیل شده با مهر کلانتری ( برای داوطلبان بومی متقاضی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت )

۵) اصل و تصاویر مربوط به استفاده از سهمیه ۵ درصدایثارگران

۶ ) اصل و تصویر کارت پایان خدمت دائم برای آقایان

۷)ارائه کد رهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی و مدارک مورد نیاز گزینش

۸) تطبیق رشته تحصیلی و جنسیت با عنوان شغلی پذیرفته شده در آزمون برای مشمولین اطلاعیه سری سوم اصلاحات دفترچه (دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه فعالیت آموزشی وتربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت درهفته ) برای تطبیق رشته تحصیلی : ۱) قرار داد معتبر شرکت یا موسسه غیردولتی و نامه مدیر ۲) تاییدیه هسته گزینش مربوط به مراکز وابسته به آموزش و پرورش ( مدارس دولتی برای نیروهای حمایتی و مدارس غیر دولتی ) ۳ ) تصویر تایید شده سابقه بیمه تامین اجتماعی به همراه نام کار فرما

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش یزد اینجا کلیک نمایید 

 

 

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

  

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۰ نظر برای اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش یزد

  • ک
    کاربر
    ۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۰۸:۰۴
    الان تعطیل شده کسی میدونه باید چکار کنیم؟؟
    • ن
      نگین
      ۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۹
      آموزگار ابتدایی
      • ن
        نگین
        ۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۸
        سلام عزیزان .تو نواحی4گانه مشهد کسی می‌دونه نمره قبولی سهمیه آزاد چند بوده؟سپاسگذارم جواب بدین
        • ز
          زهرافلاح
          ۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶
          باسلام.برای کسانی که کارنامه آنها اصلاح شده است،مصاحبه چه زمانی هست؟
          • ج
            جانان
            ۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹
            سلام.شما قبول شدید یا نه؟
          • ف
            فاطمه
            ۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۸
            سلام پس یعنی زمان مراجعه هنوز اعلام نشده؟
            • ب
              بنده اقتصاد
              ۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۷
              سلام. از بچه های اقتصاد کسی هست
              • د
                دهقان نیری
                ۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۰۶
                سلام کسی خبر داره زمان و مکان مصاحبه کی اعلام میشه?
                • ن
                  نجمه
                  ۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳
                  سلام شما اموزگارابتدایی قبول شدید میشه بگید دقیق چه کتابایی خوندید؟
                • ه
                  هادی ابراهیمی
                  ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۳۹
                  سلام
                  از دوستان کسی هنراموز ساخت و تولید بافق یزد قبول شده؟؟؟

                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                  ثبت پاسخ