اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش بوشهر

خبر ۱۹ بهمن ۹۹ - اطلاعیه شماره ۳ آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش بوشهر

با توجه به اعلام نتیجه آزمون استخدامی چند برابر ظرفیت وزارت آموزش و پرورش پیمانی سال ۱۳۹۹ توسط سازمان سنجش کشور، مدیریت منابع انسانی و امور اداری معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بوشهر، سومین اطلاعیه خود به شرح ذیل صادر کرد:

به اطلاعیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش می رساند جهت تشکیل پرونده و انجام مصاحبه تخصصی بر اساس جدول زمان بندی زیر از روز دوشنبه ۱۸/ ۱۱/ ۹۹ تا روز شنبه ۲/ ۱۲/ ۹۹ از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۶ به آدرس : بوشهر- خیابان جهاد سازندگی- پشت سینما بهمن- پردیس علامه طباطبایی مراجعه نمایند.

تذکر مهم : پذیرش افراد در غیر از روزهای تعیین شده به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.

ردیف رشته پذیرش روز و تاریخ مراجعه بر اساس شهرستان/منطقه پذیرفته شده
۱ آموزگار ابتدایی دوشنبه ۲۰/ ۱۱/ ۹۹ بوشهر و تنگستان
۲ آموزگار ابتدایی سه شنبه ۲۱/ ۱۱/ ۹۹ دشتستان (به جز شبانکاره)
۳ آموزگار ابتدایی پنج شنبه ۲۳/ ۱۱/ ۹۹ جم، عسلویه، کنگان
۴ آموزگار ابتدایی جمعه ۲۴/ ۱۱/ ۹۹ دشتی، دیر
۵ آموزگار ابتدایی شنبه ۲۵/ ۱۱/ ۹۹ گناوه، دیلم ، منطقه شبانکاره
۶ دبیری ادبیات فارسی، ریاضی، زبان انگلیسی، شیمی یک شنبه ۲۶/ ۱۱/ ۹۹ تمام شهرستان ها و مناطق
۷ دبیری عربی، علوم اجتماعی، علوم تجربی ، زیست شناسی، فلسفه، فیزیک، جغرافیا دوشنبه ۲۷/ ۱۱/ ۹۹ تمام شهرستان ها و مناطق
۸ دبیری تاریخ، حرفه و فن (کار و فناوری) ، معارف اسلامی ، هنر سه شنبه ۲۸/ ۱۱/ ۹۹ تمام شهرستان ها و مناطق
۹ مراقب سلامت، مربی امور تربیتی مدارس، مشاوره واحد آموزشی چهارشنبه ۲۹/ ۱۱/ ۹۹ تمام شهرستان ها و مناطق
۱۰ هنرآموز الکتروتکنیک، تاسیسات، حسابداری، صنایع فلزی، طراحی و دوخت، کامپیوتر پنج شنبه ۳۰/ ۱۱/ ۹۹ تمام شهرستان ها و مناطق
۱۱ دبیر تربیت بدنی، هنرآموزگرافیک، مکانیک خودرو، نقشه کشی و معماری جمعه ۱/ ۱۲/ ۹۹ تمام شهرستان ها و مناطق
۱۲ غائبین شنبه ۲/ ۱۱/ ۹۹ تمام شهرستان ها و مناطق

 

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش بوشهر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ بهمن ۹۹ - اطلاعیه شماره ۲ آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش بوشهر

با توجه به اعلام نتیجه آزمون استخدامی چند برابر ظرفیت وزارت آموزش و پرورش پیمانی سال ۱۳۹۹ توسط سازمان سنجش کشور، مدیریت منابع انسانی و امور اداری معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بوشهر، دومین اطلاعیه خود به شرح ذیل صادر کرد:

بسمه تعالی

با توجه به اعلام نتیجه معرفی شدگان آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در هشتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور(دی ماه ۱۳۹۹) توسط سازمان سنجش، به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می رساند به منظور تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات، معاینات پزشکی و انجام مصاحبه با توجه به جدول زمان بندی که در اطلاعیه شماره ۳ به زودی اعلام خواهد شد، با در دست داشتن مدارک زیر به آدرس بوشهر، خیابان جهاد کشاورزی، پشت سینما بهمن، پردیس علامه طباطبایی مراجعه نمایند‌.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، به داوطلبان توصیه می شود ضمن همراه داشتن مواد ضد عفونی کننده و استفاده از ماسک در تمام مراحل انجام مصاحبه استخدامی، نکات بهداشتی را نیز به طور کامل و دقیق رعایت نموده و از آوردن همراه به محل بررسی مدارک و مصاحبه جداً خودداری شود.

مدارک مورد نیاز:

۱. اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات (۲ سری)

۲. اصل کارت ملی و تصویر پشت و رو (۲ سری)

۳. اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد شغل محل انتخابی) و تصویر آن (یک برگ)

۴. اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (ویژه برادران) (یک برگ)

۵. عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری (۶ قطعه)

۶. تصویر کارنامه قبولی آزمون استخدامی

۷. تکمیل دقیق نمونه برگ اطلاعات فردی (پیوست شماره ۱)

۸. اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای داوطلبانی که از سهمیه ایثارگری ۲۵ درصد (جانبازان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان ۲۵درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال، خواهر و برادر شهید) و ۵ درصد (فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و فرزند آزادگان کمنر از یک سال اسارت) استفاده نموده اند.

۹. اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده (۵ درصد ایثارگری)

مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از :

الف. معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح

ب. معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی

ج۰ معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت کشاورزی در مورد جهادگران

۱۰. اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از سازمان بهزیستی استان برای معلولین

۱۱. افرادی که سوابق خدمت غیر رسمی در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بعد دارند، لازم است سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت خود را با قید پرداخت از اعتبارات دولتی طی نامه رسمی از دستگاه مورد نظر با درج تاریخ ابتدا و انتها برای واحد پذیرش ارائه نمایند‌.

۱۲. فرم معرفی نامه از بنیاد نخبگان جهت متقاضیان استفاده از امتیاز نخبگان

۱۳. اصل مدرک مربوط به حافظان قرآن (درجه ۱ تا ۳) با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور (صرفاً برای رشته های دبیری معارف و مربی امور تربیتی مدارس)

۱۴. گواهی های مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی، نرم افزارها و دانش کامپیوتر بر مبنای گواهی رسمی و معتبر با توجه به نمون برگ شماره ۶_ه (پیوست شماره ۲)

۱۵. آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان بند مربوط به احراز سابقه ۱۰ سال محل سکونت استفاده نموده اند، لازم است جهت تایید اطلاعات خود اظهاری مبنی بربومی شهرستاتی، فرم استشهاد محلی موضوع بخشنامه ۳۶۹۴۸۸ مورخ۲۷/ ۷/۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور را تکمیل نموده و پس از تایید مراجع مربوط، در هنگام مراجعه به محل بررسی مدارک، همراه داشته باشند. در صورت عدم ارائه مدرک بومی، امتیاز بومی لغو و از نمره مکتسبه کسر خواهد شد. (پیوست شماره ۳)

۱۶. داشتن گواهی تحصیلی در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوط، برای آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستانی به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ۱۰ سال محل سکونت استفاده می نمایند، مشروط به ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهر مورد تقاضا

تذکر مهم :َ

مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از فرایند آزمون مشترک فراگیر، مصاحبه و استخدام محرز شود، داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم صادره لغو و بلااثر می شود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش بوشهر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۳ بهمن ۹۹ - اطلاعیه شماره یک آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹

با توجه به اعلام نتیجه آزمون استخدامی چند برابر ظرفیت وزارت آموزش و پرورش پیمانی سال ۱۳۹۹ توسط سازمان سنجش کشور، مدارک لازم برای مرحله مصاحبه اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، متن اطلاعیه صادر شده توسط مدیریت منابع انسانی و امور اداری معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

با توجه به اعلام نتیجه آزمون استخدامی چند برابر ظرفیت وزارت آموزش و پرورش پیمانی سال ۱۳۹۹ توسط سازمان سنجش کشور، به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون می رساند که جدول زمان بندی، مکان و مدارک مورد نیاز جهت انجام بررسی مدارک و مستندات، معاینات پزشکی و مصاحبه علمی، آگاهی به زودی از طریق پورتال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به آدرس

https://bushehr.medu.ir/ اطلاع رسانی خواهد شد.

مدارک لازم:
۱.عکس ۴*۳ (شش قطعه)
۲.اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (دو برگ)
۳. اصل کارت ملی و تصویر پشت و رو (دو برگ)
۴. اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (ویژه آقایان) دو برگ
۵. اصل دانشنامه یا گواهی موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد شغل – محل انتخابی) و تصویر آن دو برگ
۶. اصل معرفی نامه رسمی از سازمان بهزیستی (برای معلولین)
۷. اصل معرفی نامه رسمی از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای کسانی که از سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد و ۵ درصد استفاده کرده اند.
۸. اصل سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بعد که حقوق ایشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است. (جهت محاسبه کسر سن داوطلب)
۹. پرینت کارنامه قبولی در آزمون (دریافت کارنامه از سایت سازمان سنجش)
۱۰. دریافت "فرم اطلاعات فردی" از پرتال دبیرخانه هیات دبیرخانه گزینش به نشانی : http:/www.gozinesh.medu.ir و تکمیل دقیق و تحویل آن در زمان مراجعه جهت مصاحبه
۱۱. تکمیل فرم مبنی بر بومی بودن و تاییدیه آن (دریافت از سایت سازمان سنجش)
۱۲. گواهی مدرک جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی (برای حافظین در مشاغل دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس)
تذکر : به همراه نداشتن مدارک مورد نیاز به منزله عدم پذیرش خواهد بود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش بوشهر اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ اردیبهشت ۹۹ - فراخوان پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آبان ماه ۱۳۹۸ برای تکمیل پرونده

پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آبان ۱۳۹۸ برای تکمیل پرونده فراخوانده شدند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی، آموزش و پرورش استان بوشهر با صدور اطلاعیه ای، از پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آبان ۱۳۹۸برای تکمیل پرونده دعوت کرده است.

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

« با توجه به اطلاعیه ۴-۹۹ مورخ ۰۳/۰۲/۱۳۹۹ اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی ۱۳۹۸ می بایست پس از دریافت معرفی نامه های معاینات پزشکی، گواهی عدم پیشینه کیفری و تعهدنامه محضری با توجه به موارد زیر نسبت به تکمیل فرایند استخدام خویش اقدام لازم را انجام دهند.

۱. معاینات پزشکی باید از طریق مراکز درمانی دولتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی صورت گیرد.

۲. جهت دریافت گواهی عدم پیشینه کیفری به دفاتر پیش خوان دولت و خدمات قضایی مراجعه شود.

۳. برای انجام تعهد محضری با در دست داشتن مدارک شناسایی همراه با یک نفر ضامن کارمند رسمی یا پیمانی ارگان های دولتی به یکی از دفترخانه های رسمی استان یا محل زندگی خود مراجعه و برابر فرم نمونه و معرفی نامه نسبت به اخذ تعهدنامه محضری اقدام نماید. (کارمند قراردادی مورد قبول نیست)

توجــه :

۱. پذیرفته شدگان ساکن استان به منظور دریافت معرفی نامه به اداره آموزش و پرورش شهر محل اقامت خویش مراجعه نمایند و پذیرفته شدگانی که محل سکونت آنان خارج از استان می باشد، معرفی نامه از طریق پست به آدرس محل سکونت ایشان ارسال می گردد.

۲. پس از اخذ تعهد محضری، یک نسخه از آن را توسط دفاتر اسناد ابرابر با اصل، جهت ثبت نام و ارائه به دانشگاه نزد خود نگه دارند.

۳. پس از انجام معاینات پزشکی، گواهی عدم پیشینه کیفری و تعهد محضری نسبت به ارسال از طریق پست و یا تحویل حضوری به اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اقدام گردد.

۴. پذیرفته شدگان به منظور ثبت نام در پودمان های آموزشی سه گانه رشته های نظری (دبیر، آموزگار، مراقب سلامت، مشاور و مربی امور تربیتی مدارس) به سایت دانشگاه فرهنگیان به آدرس https://cfu.ac.ir و رشته های فنی«هنرآموز» و «استادکار» به سایت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران به آدرس https://www.sru.ac.ir مراجعه نمایند.

آدرس پستی جهت ارسال مدارک: بوشهر، خیابان شهید عاشوری، خیابان شهید آوینی، اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، کارشناسی امور استخدام، کد پستی ۷۵۱۵۸۸۳۹۷۹»

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش بوشهر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۴ اسفند ۹۸ - تکمیل پرونده استخدامی و گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدام به فروردین ۹۹ موکول شد

تکمیل پرونده استخدامی و گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آبان ماه ۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش به فروردین ۹۹ موکول شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان بوشهر، با توجه به اطلاعیه ۹۴-۹۸ مورخ ۱۱/۱۲/۱۳۹۸ اداره کل امور اداری وزارت متبوع و مشکلات به وجود آمده بر اثر ویروس کرونا، انجام روند مراحل تکمیل پرونده استخدامی ( معاینات پزشکی، گواهی عدم پیشینه کیفری و تعهد محضری) و مصاحبه گزینش نیروهای غیر بومی استان، در فروردین ماه ۱۳۹۹ انجام خواهد شد. بنابراین در حال حاضر از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی در این خصوص خودداری شود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش بوشهر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ دی ۹۸ - جدول زمان بندی مراجعه حضوری پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی سال ۱۳۹۸ 

جدول زمان بندی مراجعه حضوری پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی سال ۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش جهت انجام مراحل مقدماتی استخدام و بررسی شرایط احراز مدارک اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر،پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش جهت تشکیل پرونده، انجام مراحل مقدماتی استخدام و بررسی شرایط احراز براساس جدول زمان بندی از روزشنبه ۲۱/۱۰/۹۸ تا روز پنجشنبه ۲۶/۱۰/۹۸ از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۷ به آدرس : بوشهر ـ خیابان جهادسازندگی ـ پشت سینما بهمن ـ پردیس علامه طباطبایی مراجعه نمایند.

ـ مدارک لازم جهت تحویل در اطلاعیه شماره یک قیدشده است.

ـ پذیرفته شدگان آزمون که در زمان و مکان مقرر مراجعه ننمایند، به منزله انصراف ایشان از ادامه فرایند آزمون استخدامی خواهد بود.

ـ در صورتی که مدارک با فرم ثبت نام مطابقت نداشته باشد، ادامه فرایند استخدام منتفی و نفر ذخیره جایگزین خواهد شد.

ـ فرایند و مراحل فوق جهت بررسی شرایط احراز بوده و به هیچ عنوان به منزله­ی استخدام نمی باشد.

جدول زمان بندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (سهمیه استان بوشهر)

مدت براساس نام خانوادگی تاریخ مراجعه رشته پذیرش
۲ روز حروف «الف» تا «ش» شنبه ۲۱/۱۰/۹۸ آموزگار ابتدایی و استثنایی
حروف «ص» تا «ی» یکشنبه ۲۲/۱۰/۹۸
یک روز تمامی حروف دوشنبه ۲۳/۱۰/۹۸ ادبیات فارسی/ زبان انگلیسی/ ادبیات عرب/ معارف اسلامی/اقتصاد/فلسفه/تاریخ/جغرافیا/مراقب سلامت/ مشاوره
یک روز تمامی حروف سه شنبه ۲۴/۱۰/۹۸ فیزیک/ ریاضی/ زیست شناسی/علوم تجربی/ شیمی/ مربی امورتربیتی/ تربیت بدنی/ علوم اجتماعی
یک روز تمامی حروف چهارشنبه ۲۵/۱۰/۹۸  دبیر حرفه و فن/هنرآموز صنایع چوب/ هنرآموز الکتروتکنیک/هنرآموز حسابداری/ هنرآموز ساختمان/ هنرآموزکامپیوتر/ هنرآموز کودکیاری/هنرآموز الکترونیک/ هنرآموز نقشه کشی عمومی/هنرآموز مکانیک خودرو/ هنرآموز موتورهای دریایی /استادکار صنایع چوب/استادکار مکانیک خودرو
یک روز   پنجشنبه ۲۶/۱۰/۹۸ تمامی غائبان و جاماندگان روزهای قبل


برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش بوشهر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۷ دی ۹۸ - اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش بوشهر سال ۹۸

پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی سال ۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش جهت انجام مراحل مقدماتی استخدام و بررسی شرایط احراز مدارک فرا خوانده شدند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر؛ با توجه به اعلام نتیجه آزمون استخدامی سه برابر ظرفیت وزارت آموزش و پرورش مورخ ۱۳۹۸/۸/۳۰ به اطلاع پذیرفته شدگان می رساند که جهت تشکیل پرونده، انجام مراحل مقدماتی استخدام و بررسی شرایط احراز مدارک، براساس زمان بندی به آدرس: بوشهر ـ خیابان جهادسازندگی ـ پشت سینما بهمن ـ پردیس علامه طباطبایی مراجعه کنند. برنامه زمان بندی متعاقبا در روزهای آتی از طریق پرتال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، منتشر می شود.

مدارک لازم :

*چهار قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ ( تهیه شده در سال جاری )

*اصل شناسنامه و دو برگ تصویر از تمامی صفحات آن

*اصل کارت ملی و دو برگ تصویر از پشت و روی آن

* اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و دو برگ تصویر آن ( ویژه آقایان )

* اصل دانشنامه یا گواهی موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز ( برابر کد شغل ـ محل انتخابی ) و دو برگ تصویر آن

* اصل معرفی نامه رسمی از سازمان بهزیستی (برای معلولین)

* اصل معرفی نامه رسمی از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای کسانی که از سهمیه ایثارگران استفاده نموده اند.

* اصل سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ۵۷ به بعد که حقوق ایشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است . (جهت محاسبه سن داوطلب)

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ