اطلاعیه مربوط به مهارت آموزان ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان فارس

خبر ۲۸ آبان ۹۷ - اطلاعیه برای مهارت آموزان ماده ۲۸ استان فارس ورودی ۱۳۹۷

محل تحصیل مهارت آموزان رشته آموزگاران ابتدایی ( آقا و خانم) در پردیس شهید باهنر شیراز واقع در شیراز- بلوار مدرس- خیابان شهید فرصت شیرازی (سردخانه)

مابقی مهارت آموزان در پردیس شهید رجایی شیراز واقع

در شیراز خیابان ساحلی شرقی- جنب شهرداری منطقه ۳ - قبل از پل علی بن حمزه (ع)

مهات آموزان گرامی در روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۸/۳۰ راس ساعت ۹ صبح جهت شرکت در جلسه توجیهی و مشخص شدن روز و استاد کارآموزی و اخذ برنامه دروس خود در پردیس محل تحصیل شرکت و در جلسه توجیهی حضور بهم رسانید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت دانشگاه فرهنگیان فارس اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۵ آبان ۹۷ - اطلاعیه ثبت نام حضوری مهارت آموزان ماده ۲۸ ورودی ۱۳۹۷

مکان ثبت نام : مرکز آموزش عالی سلمان فارسی واقع در شیراز- کوی زهرا

زمان مراجعه:

مهارت آموزان رشته آموزگاران ابتدایی و استثنایی روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۸/۲۰

مهارت آموزان تمامی رشته های دبیری روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۸/۲۱

روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۸/۲۲ ویژه تمامی مهارت آموزانی که طی دو روز قبل موفق به ثبت نام نشده اند.

مدارک مورد نیاز:

۱- ارائه تصویر برابر با اصل سند تعهد محضری

۲- پرینت ثبت نام غیر حضوری در سامانه گلستان

۳- اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی

۴- تصویر آخرین مدرک تحصیلی

۵- سه قطعه عکس ۴*۳ جدید

تذکر مهم: عدم مراجعه در سه روز مشخص شده به منزله انصراف بوده و عواقب آن متوجه شخص مهارت آموز می باشد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت دانشگاه فرهنگیان فارس اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده آخرین اخبار جزئیات دوره آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ آبان ۹۷ - اطلاعیه مربوط به مهارت آموزان ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان فارس

اطلاعیه مربوط به مهارت آموزان ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان فارس ( رشته محل – محل آموزش – ثبت نام و شروع دوره – برنامه آموزشی )

مسایل مرتبط با برگزاری دوره مهارت آموزی سال ۱۳۹۷ به شرح این بخشنامه اعلام می گردد:

رشته محل:

عناوین رشته ها و تعداد مهارت آموزان استان به شرح ذیل اعلام شده است. لازم به ذکر است فهرست قطعی مهارت آموزان پس از بررسی درخواست های جابجایی و نهایتا تا روز یکشنبه مورخ ۱۳/۰۸/۱۳۹۷ در سامانه آموزشی دانشگاه بارگذاری خواهد شد.

محل آموزش:

پذیرفته شدگان برای اطلاع از محل آموزش خود از ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۰۵/۰۸/۱۳۹۷ تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۰۷/۰۸/۱۳۹۷ به «سامانه تعیین محل آموزش مهارت آموزان» به نشانی stats.cfu.ac.ir/state مراجعه می نمایند.

در صورتی که مهارت آموز دارای شرایط خاص (شامل بارداری، بیماری صعب العلاج و ...) باشد، باید در روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۶ و ۷ آبان ماه ۱۳۹۷، درخواست انتقال خود را با «شرح علت» و «مدارک مربوطه» در درگاهstats.cfu.ac.ir/state (قسمت درخواست جابجایی) ثبت نماید. لازم به ذکر است به درخواست هایی با علت هایی همچون اشتباه در تعیین استان محل اقامت در زمان ثبت نام در آزمون، اشتغال به تحصیل و ... ترتیب اثر داده نمی شود.

ثبت نام و شروع دوره:

پذیرفته شدگان باید روز دوشنبه و سه شنبه مورخ ۱۴ و ۱۵ آبان ۱۳۹۷ نسبت به ثبت نام غیرحضوری (در سامانه گلستان دانشگاه به آدرس http://۱۰.۹.۲۹.۹۲) و ثبت نام حضوری (بر اساس برنامه اعلامی مدیریت امور استانی) اقدام نمایند. مدیریت امور استان باید زمان‏بندی ثبت نام و جزییات مربوط به محل و زمان برگزاری دوره را برای اطلاع پذیرفته شدگان تا تاریخ ۱۲/۰۸/۱۳۹۷ در سایت دانشگاه فرهنگیان استان قرار دهد.

نکات مورد توجه پذیرفته شدگان برای ثبت نام حضوری و غیرحضوری در اطلاعیه شماره ۲ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی (مورخ ۰۵/۰۸/۱۳۹۷) بیان شده است که مطالعه آن به همه دست اندرکاران توصیه می شود. لیکن توجه به نکات ذیل مورد تاکید است:

در صورتی که پذیرفته شده برای ثبت نام یا بازیابی رمز عبور سامانه آموزش با مشکل مواجه شد باید به مسئول آموزش پردیسِ محل برگزاری دوره مراجعه نمایید.
مسئولیت ثبت نام غیر حضوری بر عهده خود متقاضی است.
ثبت نام حضوری بر اساس برنامه اعلام شده در سایت مدیریت امور استانی انجام می شود. مدیریت امور استانی باید زمان، نشانی محل و جزییات ثبت نام حضوری را حداکثر تا تاریخ ۱۲/۰۸/۱۳۹۷ در سایت مدیریت امور استانِ اعلام نماید.
ثبت نام فقط بر اساس فهرست سامانه آموزش (گزارش ۲۱۶) انجام گیرد و از ثبت نام افراد خارج لیست مذکور خودداری شود. در همین ارتباط
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:

ارائه تصویر برابر با اصل سند تعهدنامه محضری (مجوز شماره ۱۶۶۷۲۰۷ مورخ ۱۰ بهمن ۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور) به پردیس مجری دوره یکساله مهارت آموزی برای پذیرش فرد در دوره مهارت آموزی الزامی است.
پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه: ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند.
اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی

عدم مراجعه پذیرفته شده تا ۰۳/۰۹/۱۳۹۷ به معنی انصراف از دوره تلقی می شود.
تاریخ های فوق تمدید نخواهد شد و مسئولیت ناشی از بی توجهی به مفاد اطلاعیه، به عهده ذینفع است.

دوره مهارت آموزی سال ۱۳۹۷ شامل دو مرحله (نیمسال) است که مرحله نخست آن از روز شنبه مورخ ۱۹/۰۸/۱۳۹۷ آغاز می شود. پذیرفته شدگان باید بلافاصله پس از ثبت نام حضوری، بر اساس برنامه اعلامی استان محل آموزش، اقدام به حضور در تمامی جلسات آموزشی نمایند. در صورتی که تعداد غیبت های مهارت آموز در هر یک از دروس بیش از ۲ جلسه در هر نیمسال باشد؛ امکان شرکت وی در امتحانات پایان پودمان و متعاقباً صدور حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش وجود نخواهد داشت. تقویم آموزشی دوره به شرح ذیل است:

برنامه درسی و روش آموزش:

کلیت برنامه درسی و شیوه اجرای پودمان کارآموزی دوره مهارت آموزی برای دوره سال ۱۳۹۷ بازنگری شده و پس از تایید ستاد ماده ۲۸ (حداکثر تا ۱۳/۰۸/۱۳۹۷) ارسال خواهد شد. لیکن برنامه درسی دوره سال ۱۳۹۷ مبتنی بر دو مرحله (نیم‏ سال) تدوین شده که در آن ۲ روز حضور در کلاس های آموزشی و ۱ روز کارآموزی در مدرسه پیش بینی شده است.

هر درس باید در ۱۲ هفته آموزشی برگزار می شود. برنامه ریزی کلاس ها باید بگونه ای باشد که ساعات در نظر گرفته شده برای هر درس، در ۱۲ هفته پوشش داده شود. سایر نکات مرتبط با روش آموزش به شرح ذیل است:

آن دسته مهارت آموزان دوره سال ۱۳۹۶ که پودمان اول را با موفقیت به اتمام نرسانده اند (فهرست پیوست) ملزم به گذراندن مجدد پودمان اول مطابق با برنامه درسی و ضوابط دوره سال ۱۳۹۷ هستند؛ لیکن امکان تطبیق واحد (بر اساس مفاد بند ۳ از بخشنامه شماره ۳۰۰/۴۵۳۵/۵۰۰۰۰ مورخ ۲۴/۰۴/۱۳۹۶) برای دروسی که در دوره سال ۱۳۹۶ با موفقیت گذرانده اند وجود دارد. درس تطبیق یافته و نمره آن بر اساس مفاد تبصره بند ۱ بخشنامه شماره ۳۰۰/۷۶۰۱/۵۰۰۰۰ مورخ ۰۵/۰۶/۱۳۹۷ در سامانه آموزشی ثبت شود.
کلاس های درس در دوره مهارت آموزی، طبق سنوات گذشته، به صورت تلفیقی برگزار می شود.
توصیه می شود برای آموزش در دوره مهارت آموزی از استادانی استفاده شود که سابقه موفق در معلمی داشته باشند.
حداقل مدرک قابل قبول برای تدریس در دوره مهارت آموزی، کارشناسی ارشد است.
سقف پرداخت حق الزحمه به اعضای هیات علمی دانشگاه و آموزشگران آزاد در دوره مهارت آموزی، به میزان ده (۱۰) واحد نظری یا معادل عملی آن است. تدریس در دوره مهارت آموزی توسط اعضای هیات علمی، مازاد بر ساعات موظف و حق التدریس آنها تا سقف ۱۰ واحد (مشروط بر آنکه امکان تکمیل ساعات موظف از طریق دوره پیوسته مقدور نباشد)، بلامانع است؛ لیکن در صورتی که از درس های دوره مهارت آموزی برای تکمیل ساعات تدریس موظف اعضای هیات علمی استفاده شود؛ باید در گزارش های پرداخت حق الزحمه مدرسان دوره، توسط مدیریت امور استانی به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی اعلام شود.
نمره قبولی در در درس های کارآموزی و آموزش پژوهی ۱۴ و در سایر درس های دوره مهارت آموزی ۱۲ بوده و معدل قابل قبول از مجموع درس ها در هر مرحله (نیمسال)، حداقل ۱۴ است.

سایر نکات مهم

محل آموزش مهارت آموزان توسط دانشگاه فرهنگیان بر اساس شرایط و ضوابط دانشگاه فرهنگیان تعیین می شود. استان های مجری، از تغییر محل آموزش مهارت آموز خودداری نمایند.
سرپرستان محترم مدیریت امور استانی باید برای نیروهای فعال در اقدامات مرتبط با دوره مهارت آموزی ابلاغ صادر نمایند.
سوالات و اقدامات مرتبط با دوره مهارت آموزی، با رابط محترم مهارت آموزی استان، طرح و هماهنگ شود.
مهارت آموزانی که تا مورخ ۰۳/۰۹/۱۳۹۷ برای شرکت در دوره به دانشگاه مراجعه نکردند؛ در سامانه آموزش، غیرفعال (راکد) شوند.
در صورتی که مهارت آموز مایل به انصراف از دوره بود؛ مراتب را به صورتی کتبی به اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام نماید تا اقدامات بعدی بعمل آید. اطلاعات مشارالیه در سامانه آموزشی نیز در وضعیت «راکد» قرار گیرد.

 برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده آخرین اخبار جزئیات دوره آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ