اطلاعیه قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی کادر اداری دادگستری استان فارس

۲ نظر

با توجه به بخشنامه شماره۵۰۰۰/ ۵۹۲۹۸/ ۹۰۰۰ مورخ ۲۲ /۵ /۱۳۹۷ رئیس محترم امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه و به استناد ماده ۱۵ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه اجرائی و با عنایت به اصل شایسته سالاری و گزینش افراد متعهد و کارآمد، مرحله مصاحبه علمی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی کادر اداری مورخ ۱۰/ ۹/ ۱۳۹۶ دادگستری استان فارس از تاریخ شنبه ۲۷ مردادماه آغاز می گردد.

کلیه پذیرفته شدگان می بایست با توجه به زمانبندی انجام شده (طبق جدول پیوست)، ضمن کسب آمادگی لازم جهت انجام مصاحبه علمی به اداره استخدام دادگستری استان فارس، به نشانی: شیراز، میدان شهدا(شهرداری)، دادگستری کل استان فارس مراجعه نمایند.

توجه به نکات ذیل الزامی می باشد:

تاریخ مصاحبه هریک از پذیرفته شدگان طبق جدول پیوست می باشد و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، امکان تغییر در تاریخ و ساعت مورد اشاره وجود ندارد.
کلیه پذیرفته شدگان می بایست راس ساعت تعیین شده در محل مصاحبه حضور داشته باشند.
مکان مصاحبه دادگستری کل استان فارس می باشد.
مباحث پیش بینی شده برای انجام مصاحبه، در زمینه های فردی، علمی، مهارتی و باحضور روانشناس می باشد. لذا کلیه داوطلبان می بایست اطلاعات کافی در خصوص قوه قضائیه و دادگستری و شرح وظایف آنان، رشته شغلی انتخابی و رشته تحصیلی دانشگاهی خود داشته باشند.
هر یک از پذیرفته شدگان می بایست، در روز مصاحبه فرم پیوست را تکمیل و در ابتدای ورود، آن را به مسئولین مربوطه تحویل نمایند.
* در خصوص آیتم های ۶ ، ۷ و ۸ فرم فوق الاشاره، ارائه مستندات مربوطه در روز مصاحبه الزامی است.
در خصوص آزمون مهارت های هفت گانه (ICDL) و تایپ ده انگشتی، همانگونه که قبلا در کتابچه راهنمای استخدام قید گردید،آزمون مربوطه متعاقباً بصورت عملی انجام خواهد گرفت.
حدنصاب نمره قبولی در مصاحبه ، کسب نمره ۱۵۰ از ۲۴۰ می باشد.
این مصاحبه صرفا جهت آن دسته از پذیرفته شدگان که در مرحله تکمیل و بررسی پرونده، واجد شرایط تشخیص داده شده اند برگزار میگردد. بدیهی است زمان مصاحبه علمی سایر پذیرفته شدگان که شرایط احراز آنها نامشخص بوده و استخدام آنها قطعی نمی باشد، پس از تایید نهائی توسط اداره کل امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه، تعیین واعلام خواهد شد.
حضور بانوان با حجاب چادر الزامی است.
نحوه اعلام نتایج مصاحبه به قبول شده: پس از اتمام مصاحبه علمی ، در پایان هر نوبت از روز به پذیرفته شدگان در مصاحبه علمی فرم شماره (۳) و به مردودین فرم شماره (۴) داده می شود.
جهت طی مراحل بعدی استخدام از جمله معرفی به هسته گزینش، مراتب متعاقبا به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید. لذا از هرگونه مراجعه حضوری و تلفنی با اداره استخدام دادگستری استان یا سایر واحدها، جهت کسب اطلاعات از زمان گزینش جداً خودداری گردد.

برای دریافت فرم حضور در جلسه مصاحبه اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده جدول زمان بندی زمان مصاحبه پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دادگستری اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای اطلاعیه قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی کادر اداری دادگستری استان فارس

  • ا
    امیر
    ۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱
    سلام
    تبریک پیشاپیش بابات پذیرفته شدگان آزمون استخدامی
    ممنون میشم بابت انتقال تجربه از مصاحبه شدندگان مطلب بنویسن .
    با تشکر
    • م
      متصدی فارس
      ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۵۹
      ای ولله به استان فارس
      مثل همیشه آن تایم، دقیق، سروقت، خوب، خوب ، خوب
      بچه ها مچکریم

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ