اطلاعیه زمان و مکان مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان

۳ نظر

خبر ۲ مهر ۹۷ - اطلاعیه امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش کردستان در خصوص تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی ۹۷

از سوی اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش کردستان اطلاعیه نحوه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۹۷ اعلام شد .

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان ایوب قادریان رییس اداره امور اداری و تشکیلات استان با اعلام این خبر گفت : افراد پذیرفته شده به منظور تشکیل پرونده استخدامی ، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه و انجام معاینات و آزمایشات پزشکی بدو استخدام و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت آموزشی از روز سه شنبه سوم لغایت یکشنبه هشتم مهر ماه ۹۷ به آموزش و پرورش محل خدمت ( محل پذیرفته شده به استناد کارنامه نهایی صادره از سوی سازمان سنجش ) مراجعه نمایند .

وی هم چنین به ارائه مدارک لازم در هنگام حضور برای تشکیل پرونده نیز اشاره کرد و گفت : ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویر تمام صفحات ، ۶ قطعه عکس جدید پشت نویسی شده ، تصویر کارنامه نهایی قبولی صادره از سوی سازمان سنجش ، مدرک تحصیلی ( مدرک تحصیلی که متقاضی بر اساس آن در آزمون شرکت و پذیرش شده است ) ، کارت پایان خدمت ، معافیت و تصویر پشت و رو ( برای برادران ) و اصل گواهی از نهاد مربوطه برای افرادی که از سهمیه ایثارگران و بهزیستی استفاده نموده اند الزامی است .

قادریان در ادامه گفت : داوطلبین الزاما در محل پذیرفته شده مندرج در کارنامه نهایی قبولی صادره از سوی سازمان سنجش حضور یافته و در صورت وجود مغایرت قبل از هر اقدامی با کارشناسی استخدام اداره کل هماهنگی لازم را به عمل آورند .

ایوب قادریان هم چنین افزود : افرادی که در زمان بررسی مدارک و مستندات تعهد کتبی مبنی بر ارائه اصل مدارک و یا تکمیل پرونده داده اند لازم است قبل از حضور در منطقه نسبت به تکمیل مدارک خود در کارشناسی استخدام اداره کل اقدام نمایند و در صورت عدم حضور و تکمیل پرونده ، اداره کل استان برابر مقررات اقدام خواهد کرد .

به گفته قادریان پذیرفته شدگان نهایی پس از تشکیل پرونده استخدامی نسبت به اخذ معرفی نامه جهت ارائه گواهی عدم سوء پیشینه و انجام معاینات و آزمایشات پزشکی بدو استخدام اقدام کنند.

رییس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه اطلاع رسانی پیرامون چگونگی و زمان تشکیل کلاس ها از طریق پورتال آموزش و پرورش کردستان انجام خواهد شد تصریح کرد : چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تایید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوء پیشینه هیچ گونه حقی برای فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد .

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش کردستان اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرروش سال ۹۷ اینجا کلیک نمایید

خبر ۴ شهریور ۹۷ - اطلاعیه زمان و مکان مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان

معاونت پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان با صدور اطلاعیه ای زمان و مکان مصاحبه پذیرفته شدگان علمی دانشگاه فرهنگیان را اعلام کرد .

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در این اطلاعیه برنامه مصاحبه به شرح ذیل اعلام شده است :

پسران :

بر اساس حرف اول نام خانوادگی

یکشنبه ۹۷/۰۶/۰۴ حروف آ،الف،ب،پ،ت؛

دوشنبه ۹۷/۰۶/۰۵ حروف ج،ح،خ،د،ذ،ر،ز؛

سه شنبه ۹۷/۰۶/۰۶حروف س،ش،ص،ض،ط،ظ،ع،غ،ف،ق؛

چهارشنبه ۹۷/۰۶/۰۷حرف م

پنجشنبه ۹۷/۰۶/۰۸حروف ک، ن،و،ه،ی

جمعه ۹۷/۰۶/۰۹افراد جامانده،

دختران :

بر اساس حرف اول نام خانوادگی

یکشنبه ۹۷/۰۶/۰۴ حروف آ،الف،ب؛

دوشنبه ۹۷/۰۶/۰۵ حروف پ،ت ج،ح،خ،د،ذ،ر؛

سه شنبه ۹۷/۰۶/۰۶حروف ز، س،ش،ص،ض،ط،ظ؛

چهارشنبه ۹۷/۰۶/۰۷حروف ع،غ،ف،ق،ک،گ؛

پنجشنبه ۹۷/۰۶/۰۸حروف ل،م، ن،و،ه،ی

جمعه ۹۷/۰۶/۰۹افراد جامانده،

شروع پذیرش و مصاحبه

صبح ازساعت ۸الی ۱۲/۳۰

بعد از ظهر از ساعت ۱۴/۳۰الی ۱۸/۳۰

محل مصاحبه پسران:

سنندج،میدان سهروردی،پردیس شهید مدرس

محل مصاحبه دختران:

سنندج،خیابان تختی،پردیس بنت الهدی صدر

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش کردستان اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرروش سال ۹۷ اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای اطلاعیه زمان و مکان مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان

  • ا
    اطلاعیه دوشنبه 19 آذر 1397 - 09:49
    ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۲۳:۱۱
    زمان و مکان برگزاری مصاحبه تخصصی داوطلبان تکمیل ظرفیت و نیمه متمرکز سال 97 دانشگاه فرهنگیان کردستان اعلام شد
    دوشنبه 19 آذر 1397 - 09:49
    دانشگاه فرهنگیان
    سنندج(پانا)-دانشگاه فرهنگیان استان کردستان با صدور اطلاعیه ای زمان و مکان برگزاری مصاحبه تخصصی داوطلبان تکمیل ظرفیت و نیمه متمرکز سال 97 این دانشگاه را اعلام کرد.
    در اطلاعیه صادره آمده است : به اطلاع داوطلبان مرحله تکمیل ظرفیت و نیمه متمرکز دانشگاه فرهنگیان کردستان که اسامی آنان اخیراً اعلام شده است، می رساند، معاینه پزشکی، مصاحبه تخصصی و تکمیل پرونده آنان بر اساس حرف اول نام خانوادگی و مطابق جدول ذیل صورت می گیرد:
    تذکر1 : داوطلبانی که دارای کد (1) هستند (یعنی قبلاً در مصاحبه قبول شده اند ) نیز می بایست در روز های مقرر جهت تکمیل فرم پذیرش به پردیس مورد نظر مراجعه نمایند، در غیر اینصورت به عنوان انصرافی محسوب شده و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهند داشت.
    تذکر 2: داوطلبانی که معدل دیپلم آنها کمتر از 15 می باشد یا گواهینامه قبولی دوره پیش دانشگاهی ندارند واجد شرایط نبوده و در صورت مراجعه از آنان مصاحبه به عمل نخواهد آمد.
    محل مصاحبه خواهران : سنندج خیابان طالقانی خیابان تختی پردیس دختران بنت الهدی صدر
    محل مصاحبه برادران : سنندج میدان سهروردی( فیض آباد) پردیس برادران شهید مدرس
    زمان شروع مصاحبه ساعت 8 صبح خواهد بود
    • خ
      خان مصاحبه
      ۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۳۰
      سلام بچهها یعنی گزینش نداریم دیگه؟.؟
      • م
        مشکوک
        ۸ مهر ۱۳۹۷، ۲۲:۲۷
        سلام خبری نیست برا من‌اومد تحقیق محل ولی فعلا نگفتن بیا مصاحبه ولی احتمالا هست

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ