اطلاعیه زمانبندی ارسال مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

 

قابل توجه داوطلبان شرکت کننده آزمون استخدام پیمانی ۹۹/۱۱/۲۴

ضمن تبریک پیشاپیش عید باستانی نوروز و با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شرکت کنندگان آزمون استخدام پیمانی مورخ ۹۹/۱۱/۲۴ به اطلاع می رساند :

پیرو اعلام نتایج اولیه آزمون توسط سازمان سنجش کشور و با توجه به استمرار بیماری کرونا و در اجرای توصیه های بهداشتی تحویل مدارک و مستندات استخدامی به صورت غیر حضوری انجام می شود لذا کلیه افراد واجد شرایط این دانشگاه جهت تحویل مدارک طبق جدول زمانبندی جهت بارگزاری فایل مورد نیاز به نشانی زیر مراجعه نمایند .

www.azmoon.jmu.ac.ir

مدارک مورد نیاز:

یک قطعه عکس ۴*۳
فایل PDFمدارک زیر به ترتیب اعلام شده:
اصل کارت شناسایی ملی (پشت و رو)
اصل تمام صفحات شناسنامه فرد
اصل مدارک و تاییدیه های مربوط به سهمیه های انتخابی (بومی بودن،ایثارگری،معلولیت،سهمیه کرونا و..)
اصل آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی فراغت از تحصیل یا گواهینامه موقت تحصیلی

نکته: داوطلبان رشته های شغلی بهداشتی و درمانی که در شرایط احراز تحصیلی شغل آنها مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری مشروط به داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد مرتبط ذکرشده است لازم است علاوه بر مدرک آخرین مقطع، مدرک مقاطع قبلی خود را حسب مورد برابر مفاد آگهی نیز ارائه نمایند.

اصل کارت پایان خدمت نظام و یا معافیت دائم ) برادران / پشت و رو( یا نامه از یگان خدمتی با قید تاریخ اتمام خدمت نظام وظیفه
اصل گواهی تعیین وضعیت طرح نیروی انسانی جهت رشته های مشمول طرح ) پایان طرح ، معافیت از طرح ، اشتغال به طرح و یا گواهی موافقت با انصراف از طرح حسب مورد برابر مفاد آگهی)
اصل کارنامه (با ذکر عبارت معرفی جهت بررسی مدارک ) صادره توسط سازمان سنجش کشور
اصل گواهینامه ب۲ یا پایه دوم(ویژه رشته شغلی فوریتهای پزشکی)
اصل اولین و آخرین قرارداد مربوط به کارکنان قراردادی و فرم ۵۰۲ از کارگزینی واحد محل خدمت (جهت استفاده از شرایط سن)
اصل گواهی اشتغال ممهور به مهر و امضای شرکت و محل خدمتی و سوابق پرداخت حق بیمه )ممهور به مهر سازمان تامین اجتماعی ( برای نیروهای شرکتی(جهت استفاده از شرایط سن)
فرم اطلاعات فردی (پیوست)

توجه: داوطلبان متقاضی استفاده از امتیاز کرونا بایستی فرم پیوست را دانلود ، جهت تکمیل به واحد محل خدمت مراجعه و جهت تایید سوابق خود به معاونت /مدیریت مربوطه تحویل نمایند.تایید نهایی توسط کمیته تخصصی صورت می گردد.(لذا نیازی به بارگزاری فرم مربوطه نمی باشد)

تذکرات مهم:

لیست اعلام شده به میزان سه برابر ظرفیت جهت رشته های شغلی دارای مصاحبه و یک برابرظرفیت جهت سایر رشته های شغلی ( بر اساس اظهارات داوطلب در زمان ثبت نام ) صرفا جهت بررسی اولیه مدارک افراد و به صورت مشروط می باشد . لذا پس از بررسی و تایید مدارک و مستندات ارائه شده توسط داوطلب و ثبت اطلاعات ، نتیجه نهایی توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است طبق مفاد آگهی منتشرشده از سوی سازمان سنجش کشور، اعلام نتیجه نهایی منوط به بررسی مدارک اعلامی می باشد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی برعهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد ، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان به ترتیب اولویتهای مقرر قانونی مندرج در آگهی جهت بررسی مدارک دعوت بعمل خواهد آمد.
بدیهی است عدم بارگزاری مدارک توسط داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از انجام ادامه مراحل استخدامی تلقی و طبق مقررات از سایر افراد به جایگزینی ایشان دعوت بعمل خواهد آمد و هیچ گونه ادعای بعدی قابل قبول نخواهد بود.
اخذ مدارک استخدامی به هیچ وجه تعهدات استخدامی ایجاد نخواهد کرد و اعلام نتایج نهایی پس از بررسی نمرات ماخوذه در آزمون و اعمال سهمیه های مربوطه صورت خواهد گرفت.
جهت سنجش قد و شاخص توده بدنی داوطلبان رشته های شغلی کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی ،زمان و مکان و تاریخ دقیق متعاقبا" اعلام میگردد.
به استناد بخش چهارم امتیازات و سهمیه های قانونی آگهی استخدام ، داوطلبان سهمیه آزاد می بایست دقت داشته باشند که ممکن است در شغل محل انتخابی، افرادی از سهمیه های قانونی اعلام شده (ایثارگران سهمیه ۵ درصد و معلولین ) در صورت احراز شرایط لازم پذیرفته و از سهمیه آزاد فردی جذب نگردد.
لازم به ذکر است لیست نهای جهت دعوت به جلسه مصاحبه در رشته های شغلی مربوطه متعاقبا" از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد
جهت اعمال سهمیه ها:

سهمیه بومی بودن (بارگزاری یکی از موارد زیر الزامی ست)

شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد
ارائه استشهاد محلی (طبق فایل پیوست) ممهور به نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) جهت احراز سکونت داوطلب به مدت ده سال
در صورت داشتن سوابق تحصیلی در مقاطع ابتدایی-راهنمایی و دبیرستان با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مورد تقاضا به شرط تکمیل استشهاد محلی به عنوان تمام یا قسمتی از ده سال سکونت

سهمیه محاسبه کرونا

تکمیل فرم تایید سوابق خدمتی امتیاز ویژه فعالیت در زمینه مقابله با کرونا(فایل پیوست)

لازم به ذکر است داوطلبانی که خلاف مفاد آگهی نسبت به انتخاب گزینه امتیاز کرونا اقدام نموده اند و نتوانند مدارک مورد نیاز ارائه نماید امتیاز مکتسبه از نمره آنها کسر می گردد.همچنین افزایش امتیاز خوداظهاری فرد امکانپذیر نمی باشد.

عنوان رشته شغلی تاریخ بارگزاری مدارک
کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی-کارشناس تحلیلگر سیستم و کارشناس شبکه ۹۹/۱۲/۲۷ لغایت ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
سایر رشته های شغلی ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ لغایت ۱۴۰۰/۰۱/۱۵

فرم های مورد نیاز :

۱- فرم بومی بودن

۲-فرم تایید سوابق کرونا

۳-فرم اطلاعات فردی

برای مشاهده متن اطلاعیه در سایت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ